تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی در قشم ـ کیش ـ بندر عباس

کفسابی در قشم ـ کیش ـ بندر عباس

کفسابی ایتالیایی و سنگ سابی انواع ساختمان های صنعتی و مسکونی و یا فروشگاه ها و هتل ها در قشم و کیش و بندر عباس توسط شرکت بهاری انجام می شود .

کفسابی در قشم

کفسابی بعضا با اهداف مختلفی به غیر از براقیت و درخشش کف انجام می شود ، به نوعی از ساب زنی که در آن ملاک درخشش کفپوش نیست ، ما سعی داریم تا با استفاده از لقمه ساب های با نمره های نرم انجام می دهیم اما به مرحله براق نمی رسیم و این روش تا مرحله ای ادامه می یابد که به مرحله صفر براقیت می رسد . 

این روش در قشم طرفداران زیادی دارد به ویژه در سطوح بتنی و یا اپوکسی انجام می شود ، تا مشتری به نتیجه مطلوب خود برسد .

سنگسابی در کیش

کیش یکی دیگر از جزایر گردشگری جنوب کشور است ما برای ارائه خدمات در جنوب کشور هم به صورت اقدام از طریق نماینده های کف سابی در کیش ارائه می دهیم و هم در صورت توافق نیروهای مجرب و دستگاه های پیشرفته تر از تهران جهت انجام فقط پروژه های متراژ بالا ارسال می شود .

در سنگسابی باید به نکاتی توجه کرد که اعم از قیمت مناسب خدمات و دومی کیفیت مطلوب آن است .

جهت انتخاب قیمت مناسب با قیمت بهتر است تا با هزینه جزئی نمونه زنی ، خدمات را به بهترین شکل ممکن تحویل گرفت ، زیرا که هر نوع سطحی و ساختمانی دکوراسیون و زیبایی خود را دارد و خدمات سنگ سابی در کیش هم باید متناسب با دکور محیط انجام شود . 

قیمت سابزنی در بندر عباس

قیمت ساب زنی در بندر عباس برای پروژه های یالای ۲۰۰۰ متر به صورت متر مربعی هزار تومان به بالا می باشد و بسته به تعداد مراحل و کیفیت درخواستی کارفرما تعیین می شود . 

جهت سفارش خدمات ساب زنی و کفسابی در قشم ، بندرعباس و کیش با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته