تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی در مازندران ـ ساری ـ بابل ـ آمل ـ قایم شهر ـ بهشهر

کفسابی در مازندران ـ ساری ـ بابل ـ آمل ـ قایم شهر ـ بهشهر

ساب زنی و کفسابی عملیات بسیار حیاطی در زیبایی ساختمان است به ویژه در منطقه شمال کشور که اکثر ساختمان ها ویلاهای لوکس و حتی مراکز خرید فوق لاکچری که درخشش کف و دیوار آنها تعیین کننده میزان زیبایی آنهاست از این رو شرکت بهاری کفسابی در استان مازندران را به طور ویژه انجام می دهد .

کفسابی در مازندران ساری و بابل

در شمال کشور به دلیل تجمع جمعیت برج ها و مراکز خرید در طبقات ساخته شده اند که زیبایی آنها را دو چندان کرده است از این رو لازم است تا بعد از فرش شدن سنگ در برج ها و مراکز خرید لازم است تا ناخنک سنگ و مصالح ریخته شده برروی کف ساختمان که بیشتر در موقع ساخت و ساز ریخته می شود را با ساب زنی و سنگسابی برطرف می کنیم تا در رفت و امدها و زیر ساییده شدن توسط افراد مقاوم باشد و براقیت و زیبایی سنگ حفظ شود .

ساب زنی در آمل قایم شهر و بهشهر

ساب زنی در آمل و قایم شهر به عنوان یک کار در مرحله انتهای کار ساختمان وبه عنوان نظافت صنعتی و عمقی کف ساختمان است و شرکت بهاری با گستردگی خدمات ساختمانی که دارد می تواند صفر تا صد نظافت ساختمان از جمله نماشویی و فرچه زنی و کفشویی و نیز براق کننده و نانو تمامی سطوح ساختمان ها را در شمال کشور انجام دهد . ساب زنی به عنوان زیر مجموعه از خدمات ساختمانی است که همراه با نظافت تمام قسمت های ساختمان انجام می شود . در ساب زنی از انواع لقمه های زبر برای برداشتن ناهمواری سنگ و بتن و … و از لقمه های نرم برای براقیت و صیقل سطوح استفاده می کنیم و لازم تا در شمال کشور برای محافظت از سطوح در برابر رطوبت بالا از مواد نانو استفاده شود ، جهت اطلاع بیشتر در مورد کفسابی سنگ کلیک کنید .

برای سفارش خدمات کف سابی و ساب زن در استان مازندران با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته