تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی و شستشوی نما در شمیرانات ، اوشان و فشم

کفسابی و شستشوی نما در شمیرانات ، اوشان و فشم

کفسابی و شستشوی نمای ساختمان و محوطه سازه ها در شهرستان شمیرانات و شهر های اوشان ، فشم و رودبار قصران توسط شرکت بهاری در قالب ۲۴ ساعته و اکیپ ۵ نفره کفساب و نماکاران ماهر در شمیرانات انجام می شود .

کفسابی در شمیرانات

کف سابی در شمیرانات کمی متفاوت تر است زیرا که اکثرا با سنگ های لوکس و ویلاها با محوطه های بزرگ که نیاز به نظافت و تمیزی فوق العاده دارند . از این رو ما با دو نوع دستگاه ساب و نظافت مخصوص محوطه حیاط اعم از موزائیک یا سنگ یا بتن به خوبی نظافت میکنیم و مانند روز اول تمیز و نو می شود . 

سنگسابی اوشان فشم

کیفیت برتر سنگ سابی سنگ در اوشان و فشم با برق سه فاز و دستگاه های هفت و نیم اسب بخار انجام می دهیم اما اگر برق سه فاز هم نداشتید جای نگرانی نیست ما با دستگاه های تک فاز و البته کمی حوصله بیشتر سعی در انجام با کیفیت سنگسابی داریم .

ساب زدن موزاییک که معمولا در محوطه حیاط یا محیط های سر باز فرش شده است ، معمولا دارای دو نوع طرح دار عمقی و سطح صاف هستند این دو نوع موزائیک یکی قابل ساب زنی و دیگری قایل فرچه زنی و اصطلاحا کفشویی حیاط است .

شستشوی نما در شمیرانات

شستشوی نمای ساختمان در شمیرانات و اوشان و فشم توسط شرکت نماشویی بهاری به صورت نماشویی راپل و کلایمر و یا داربست انجام می شود ، هدف از این نما شویی در شهرستان شمیرانات اولا تمیز و نونوار شدن نما و در وحله دوم نانو و ضد آب کردن سطوح نمای ساختمان است ، به دلیل رطوبت و رشد انبوه گیاهان در منطقه خوش آب و هوای شمیرانات ، شوره و جرم هایی بر روی نمای ساختمان و محوطه حیاط ایجاد می شود که لازم است برای برطرف کردن ان از شستن با واترجت و حتی استفاده از سیلیس و مواد اسیدی به طور کامل تمیز شده و سپس نانو و ضد آب شود ، برای انجام نماشویی ارزان و با قیمت مناسب با ما در تماس باشید .

برای نماشویی و کفسابی در شمیرانات و اوشان و فشم با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته