تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی و نماشویی پروژه بلانکا پالاس رشت

عکس نمونه کار کفسابی و نماشویی پروژه بلانکا پالاس رشت

شرکت کفسابی و نماشویی بهاری در ادامه خدمات ساختمانی پروژه لوکس و ویژه بلانکا پالاس رشت را با کیفیت بی نظیر اجرا کرد .

در این پروژه از حرفه ای ترین های شرکت در عرصه کفسابی و نماشویی استفاده کردیم ، پروژه واقع در رشت ، خیابان گلسار ، بین خیابان 92 و 96 می باشد که از سه قسمت تجاری،اداری،مسکونی تشکیل شده است .

خدمات کفسابی پروژه بلانکا پالاس

شرکت بهاری با توجه به شناختی که از قبل با پروژه بلانکا پالاس داشت در زمینه انتخاب و خرید سنگ پیشنهاداتی را عرضه کردیم که در نهایت سنگ های قسمت تجاری و اداری از جنس مرمریت دیپلمات و قسمت راهرو ها از سنگ گرانیت گل پنبه ای و سنگ بخش مسکونی از دهبید با کیفیت انتخاب شد .

برای هر یک از انواع سنگ های بالا روش کفسابی ویژه های در نظر گرفتیم که برای سنگ دهبید 10 مرحله ساب زنی و برای سنگ دیپلمات 7 مرحله و نیز برای سنگ گرانیت 12 مرحله کف سابی حرفه ای انجام شد .

عکس نمونه کار کفسابی و نماشویی پروژه بلانکا پالاس رشت
پروژه کفسابی ایتالیایی بلانکا پالاس واقع در گلسار رشت (لابی قسمت مسکونی)

باید توجه داشت که در مسیر های پر رفت آمد و کم عرض مانند راه پله حتمن از گرانیت استفاده شود تا دچار ساییدگی و خرابی نشود .

برای قسمت های تجاری از ترکیب رنگ دیپلمات کرم و حاشیه مشکی اجرا شد که با انجام کفسابی بلانکا پالاس زیبایی و یکدستی کار چند برابر شد ، این نوع از سنگ هارا می توانید از طبقه همکف تجاری تا 13 اداری مشاهده کنید .

کفسابی تمای قسمت های پروژه بلانکا پالاس با لقمه های ایتالیایی اورجینال و از روش ساب ایتالیایی استفاده شده است که در تصاویر زیبایی و شفافیت کار را مشاهده می کنید.

عکس نمونه کار کفسابی و نماشویی پروژه بلانکا پالاس رشت
پروژه کفسابی ایتالیایی بلانکا پالاس واقع در گلسار رشت (ظبقه دوم تجاری مسکونی)

نماشویی با راپل پروژه بلانکا پالاس رشت

انجام نماشویی بعد از اتمام مراحل ساخت خارجی نمای ساختمان بسیار ضروری است . در پروژه گلسار نیز با استفاده از روش دسترسی با طناب راپل شستشو و نظافت اساسی نمای کلی ساختمان توسط شرکت بهاری در حال انجام است که عکس هایی از انجام کار نماشویی بلانکا پالاس رشت را در زیر مشاهده می کنید .لازم به ذکر است به دلیل ارتفاع نسبتا زیاد کار در نما شویی پروژه تنها از تکنسین های نماکار شرکت که دارای مهارت ایراتا بودند استفاده کردیم تا در نهایت ایمنی و کیفیت پروژه انجام شود .

عکس نمونه کار کفسابی و نماشویی پروژه بلانکا پالاس رشت
نماشویی با راپل پروژه گلسار رشت(نمای اصلی)

نماشویی با طناب جدیدترین روش نظافتی نمای ساختمان است که دیگر نیاز به برپا کردن داربست و یا هزینه های دیگر را ندارد .

برای سفارش کفسابی و نماشویی در رشت و سایر شهر ها با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته