تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی و نماشویی در شهرک غرب

کفسابی و نماشویی در شهرک غرب

شهرک غرب منطقه ای چسبیده به سعادت آباد می باشد که منطقه ای دل باز با خیابان های پهن و با آرامش فراوان برای زندگی است .و ساختمان های ویلایی و آپارتمانی زیادی دارد .که مالکان آنها به دکوراسیون و زیبایی ساختمان شان اهمیت زیادی می دهند.  و همچنین نظافت آنها بسیار جدی گرفته می شود که بخشی از آن خدمات مهم کفسابی و نماشویی ساختمان است.  که از دو جهت درخشش و تمیزی داخل و بیرون ساختمان هستند .

عکس نمونه کار کفسابی و نماشویی در شهرک غرب
کفسابی در شهرک غرب

کفسابی در شهرک غرب

شهرک غرب به ساختمان های با متراژ بالا و خانه های بزرگ معروف است که در این خانه ها سنگ هایی با ابعاد مختلف و اکثرا در ابعاد حدود یک متر مربع فرش شده است تا هر چه بیشتر به خانه فضا بدهد ما با کفسابی خانه های شهرک غرب این امکان را به وجود آورده ایم که کف آپارتمان و ویلای شما در شهرک غرب مانند اینه بدرخشد و شفاف باشد و این کار تنها با کفسابی شهرک غرب امکان پذیر است .کف سابی شهرک غرب با بهترین کیفیت انجام می شود .

نماشویی شهرک غرب

به دلیل فاصله خانه ها از هم در شهرک غرب و شهرک راه آهن که تقریبا شبیه هم هستند .نمای ساختمان کاملا دیده می شود و اگر کوچک ترین کثیفی و لکه ای روی نما باشد کاملا احساس خواهد شد و این خوشایند نیست از این رو به ساکنان شهرک غرب توصیه می کنم که به اندازه نظافت داخل خانه به نمای ساختمان نیز اهمیت داده شود . و این کار را ما با نماشویی شهرک غرب با طناب امکان پذیر کرده ایم . 

ما نمونه کارهای زیادی هم در عرصه کفسابی و هم در عرصه نماشویی در شهرک غرب داریم مس توانید آنها را دیده و سفارش کار دهید تا نمای ساختمان شما نیز مانند روز اول تمیز و درخشان شود .

برای کفسابی در شهرک غرب با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته