تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی و نماشویی در قزوین ، بوئین زهرا

کفسابی و نماشویی در قزوین ، بوئین زهرا

کفسابی و نماشویی در قزوین ، بوئین زهرا ، شهرک صنعتی لیا و تاکستان توسط شرکت بهاری انجام می شود .

کفسابی در قزوین

کفسابی در قزوین شمال ساب زنی براق ، پوایش ، نانو سنگ ، برطرف کردن انواع لکه جوهرنمگ و … برروی سنگ کف و دیوار و صد ها خدمات دیگر که مربوط که کف خانه ، آپارتمان ، پارکینگ منزل و یا کفپوش بتنی کارخانه و … است .

ما هر یک از خدمات اشاره شده را با روش خاص خود انجام می دهیم برای مثال جهت ساب زدن بتن کارخانه در شهرک صنعتی لیا از دو مدل سنگسابی زبر و کف سابی براق بتن انجام می دهیم که هر یک مزایای خود را دارا می باشد . 

پس اگر در هر نقطه از استان قزوین هسنید شرکت بهاری تمامی خدمات را حتی بهتر از کیفیت تهران به شما ارائه می کند .

نماشویی در قزوین

قزوین در منطقه نیمه خشک واقع شده است که همواره وزش باد و گردو خاک در آن است اما خب بارش های متوسط هم دارد این دو دست به دست هم داده اند تا هر ساختنانی که در قزوین می باشد ، به صورت سالیانه نیاز به شستشو و نظافت نمای بیرونی ساختمان داشته باشد ، شرکت بهاری در اینجا هم سنگ تمام گذاشته و جهت شستشوی نمتی ساختمان در قزوین از دستگاه واترجت سندبلاست و انواع مواد مناسب جهت هر نما و  با به کار گیری گروه ۵ نفره نماکاران ماهر (بسته به ابعاد پروژه ) نماشویی در قزوین و حومه را به شکل فوق العاده ای انجام می دهیم .

اما چه چیز هایی برای نماشویی لازم است ؟ برق سه فاز یا تک فاز (کیفیت کار سه فاز کمی بیشتر است ) و شلنگ آب که در هر ساختمانی این دو فراهم است و بقیه وسایل توسط نیروهای شرکت تامین می شود و در تمیزی نمای ساختمان تان مصرف میشود . 

قیمت نماشویی در قزوین چقدر است ؟ قیمت شستشوی نما در تهران و هر شهر دیگری بسته به نوع نما ، متریال های نما ، ابعاد پروژه و مقدار کثیفی آن تعیین می شود وبرای اطلاع دقیق از قیمت نماشویی کافی است تا با ما تماس بگیرید و عکس ننا را برایمان ارسال کنید . برای کفسابی سنگ گرانیت و سابزنی سنگ دهبید کلیک کنید .

جهت سفارش خدمات کف سابی و شستشوی نما در قزوین ، بوئین زهرا ، شهر صنعتی لیا و کفسابی تاکستان با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید . 

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته