تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی و پولیش سنگ در مرزداران

کفسابی و پولیش سنگ در مرزداران

کفسابی در مرزداران و پولیش انواع سنگ کف خانه ، آپارتمان ، ویلا و … در مرزداران با کیفیتی بی نظیر و کاملا آینه ای توسط شرکت بهاری ارائه می شود .

کفسابی در مرزداران

کفسابی در مرزداران

ساب زدن سنگ در مرزداران شامل دو نوع اصلی است که می توان به پولیش و سنگ سابی سطوح تازه کار شده و همچنین سطوح سنگی که قبلا کف سابی شده است ، تقسیم می شود .

شرکت کفسابی تهران برای هر یک از موارد بالا روش و ابزار و نیز مراحل ساب مختلف را در نظر گرفته است تا هر ایرادی که در کفپوش سنگی باشد برطرف شود .

از این رو می توان به ساب شستشو و در مراحل بعدی صیقل و پرداخت سطح ساب خورده می کنیم ، با این کار تمامی لکه ها و کثیفی ها که طی سالها برروی کفپوش سنگی ساختمان ایجاد شده است ترمیم شود .می توانید ساب زنی را بیشتر مطالعه کنید .

پولیش سنگ کف در مرزداران

پولیش سنگ کف به دو نوع جامد و مایع تقسیم می شود ، که هر کدام از انواع پولیش سنگ کاربرد ویژه برای سنگ مخصوص خود را دارد . کفسابی ساختمان نیاز به تخصص دارد .

پس از مراحل صیقل و پرداخت سنگ اگر سنگ به درجه براقیت مورد نظر نرسد و یا به دلیل حساسیت کار ، کارفرما تاکید بر براقیت بیشتر داشته باشد می توان پس از توافق از هر یک از پولیش های بالا در مرزداران استفاده کرد تا براقیت مطلوب حاصل شود .

برای سفارش کفسابی و سابزنی در مرزداران با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس