تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی پاساژ ، مرکز خرید ، مغازه

کفسابی پاساژ ، مرکز خرید ، مغازه

کفسابی پاساژ ، مرکز خرید ، مغازه با برترین دستگاه های ساب زنی ایرانی و ایتالیایی در سراسر ایران و تهران توسط شرکت کفسابی تهران ارائه می شود .

کفسابی مغازه

مغاره ها اساسا محل نمایش انواع اجسام سبک و سنگین است که باید در انتخاب کفپوش و سایر قسمت های مغازه دقت کافی شود تا دچار آسیب و خسارات نشود .

از این رو باید در انتخاب سنگ کف بسیار دقت کنید تا در جابه جایی وسایل و رفت وامد زیاد ماندگاری داشته باشد بهترین سنگ برای کف مغازه گرانیت است که با کفسابی گرانیت فوق العاده زیبا و یکدست خواهد شد البته سنگ های دیگری هم برای مغازه وجود دارد که می توانید از کارشناسان ما جویا شود ، اما بخش مهم کار کفسابی مغازه و صیقل و تمیز کردن مجدد کفپوش مغازه های قدیمی است که این کار هم با هزینه حداقلی توسط شرکت بهاری قابل انجام است .

کفسابی پاساژ

ساب زدن پاساژ روش و مراحل ویژه ای دارد که در اثر سالها و تجربه موفق به آن دست یافته ایم ، در این راستا از دستگاه کفسابی تک فاز ایرانی و ایتالیایی با لقمه سنگ و پدهای ایتالیایی که نمره بندی مختلفی دارند کار سابیدن سنگ پاساژ و مغازه طی ۱۴ مرحله انجام می شود ، لازم به ذکر است که مراحل کفسابی پاساژ در دسته کفسابی لوکس قرار می گیرد و یک نوع سنگ سابی ویژه دارد که شفافیت و درخشش فوق العاده ای به سنگ کف پاساژ می بخشد.

اهمیت سابزنی در پاساژ به دلیل دکور و نیاز طراحی آن به درخشش زیاد است زیرا هر چقدر که براقیت سنگ کف پاساژ بیشتر باشد دکور و درجه لوکس بودن ساختمان بیشتر می شود .

سنگسابی مرکز خرید

مراکز خرید یا هایپر مارکت ها که تقریبا تمامی انواع اجناس را شامل می شود ، نیاز به یک نوع سنگ بسیار مقاوم در برابر انواع مایعات و مواد و همچنین مقاوم در برابر ساییدگی باشد تا در اثر رفت و آمد دچار شکستگی نشود ، برای تقویت ماندگاری و استحکام سنگ کف لازم است کفسابی مرکز خرید انجام شود .

جهت کفسابی پاساژ ، مرکز خرید ، مغازه با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته