تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نانو و ضدلک سازی و ساب زدن دستی سنگ کابینت، کانتر، میز ناهار خوری

پولیش و نانو سنگ جزیره

فیلم تست نانو اجرا شده رو سنگ کانتر بعد از گذشت ۱۸ ماه ⬇️

رزین سیلر، نانو نیست.

فیلم نمونه کار ساب زنی سنگ کابینت مرمریت مشکی و ضدلک سازی با مواد نانو ⬇️

فیلم نمونه کار ساب زنی سنگ کابینت مرمریت مشکی نجف آباد و ضدلک سازی با مواد نانو ⬇️

فیلم نمونه کار سابزنی دستی سنگ کورین سفید و لکه برداری سنگ کورین آشپزخانه و اجرای نانو برای براق کردن و ضدخش کردن کورین کابینت ⬇️

نانو سرامیک سنگ طبیعی میز ناهارخوری
نانو سرامیک سنگ مرمر طبیعی میز ناهارخوری
پولیش سنگ طبیعی ، نانو سنگ طبیعی ، لکه برادری و سابزنی سنگ
پولیش سنگ طبیعی ، نانو سنگ طبیعی ، لکه برادری و سابزنی سنگ
لکه برداری سنگ طبیعی میزناهارخوری و سابزنی سنگ کابینت
لکه برداری سنگ طبیعی میزناهارخوری و سابزنی سنگ کابینت
 

لکه برداری و ضد لک سازی سنگ کابینت ، نانو سنگ کابینت ، نانو کانتر ، میز ناهار خوری برای ضد لک سازی سنگ آشپزخانه توسط شرکت بهاری با متریال ایتالیایی ارایه می شود ، حتی اگر سنگ شما دچار آسیب شده نگران نباشید ، ساب و لایه برداری و هم چنین پولیش و براق کردن سنگ کابینت و کانتر و سنگ میز و عسلی هم به خدمات افزوده شد.نانو کابینت اصول و فنونی دارد که باید رعایت شود در غیر این صورت آسیبی به سنگ وارد می شود که غیر قابل جبران و یا با هزینه بسیار بالا قابل جبران است .

برای مشاهده نمونه کارهای ما در زمینه ساب زدن سنگ طبیعی کابینت ، کانتر و میز ناهارخوری . لکه برداری انواع سنگ طبیعی و نانو براق کردن سنگ طبیعی آشپزخانه و سایر قسمت های خانه به صفحه اینستاگرام ما که در زیر قرار داده شده و با لمس دکه نارنجی رنگ زیر می توانید بخشی از نمونه کارهای پاک کردن لکه سنگ طبیعی کانتر و میز مشاهده کنید .

مقاوم سازی سنگ کابینت در برابر آبلیمو و انواع آبمیوه ها بسیار مهم است و این کار با نانو پوشش سنگ آشپزخانه با ایجاد یک لایه برروی سطح از تماس مستقیم آبلیمو و سایر مایعات با سنگ جلوگیری می کند. در فیلم زیر تست کیفیت نانو پوشش سنگ طبیعی را مشاهده می کنید.

هشدار جدی ! نتیجه استفاده از رزین سیلر برای نانو و ضدلک سازی سنگ طبیعی


پاک کردن لکه سنگ کانتر و میزناهارخوری با لایه برداری

شاید موقع خرید فروشنده های با انصاف سنگ طبیعی کانتر و میز به شما تذکر های لازم برای نگه داری و حساسیت های سنگ طبیعی را داده اند و با حساسیت های نگه داری سنگ طبیعی آشنایی دارید ، با همه این صحبت ها اگر مراقبت های کافی را نداشته اید و سنگ تان لک شده جای نگرانی نیست و نیاز به هزینه های گزاف نیست ، کافی است با شرکت بهاری تماس بگیرید تا لکه برداری سنگ طبیعی کانتر را با لایه برداری که اصولی ترین روش پاک کردن لکه سنگ هست ارائه می دهیم . برای این کار ابتدا باید عمق لکه ها را شناسایی کرده و متناسب با عمق لکه شروع به سابزنی سنگ کابینت و کانتر می کنیم.

فیلم نمونه کار ساب زنی سنگ کابینت و سنباده های مخصوص و رساندن به براقیت کارخانه ای سنگ پس از سابزنی دستی

لکه برداری سنگ نجف آباد مشکی و پولیش و براق کردن سنگ با سابزنی اصولی سنگ

نانو سرامیک سنگ مرمر عسلی بسیار زیبا و لوکس و لکه برداری سنگ به طور کاملا تخصصی و بدون آسیب به ساب کارخانه سنگ

 

توجه داشته باشید که لکه هایی که بسیار سفید و پررنگ دیده می شوند به احتمال زیاد در اثر ریخته شدن آبلیمو و مواد شیمیایی بوده است که برای پاک کردن لکه سنگ عمیق باید از نمره زبر ساب زنی سنگ استفاده می کنیم که تمامی لکه ها و خراش های ایجاد شده برروی سنگ را کاملا از بین برده و سنگ را به حالت نو بر می گردانیم و سپس با استفاده از مواد ضدخش سازی و ضد لک سازی سنگ از لک شدن و آسیب سنگ جلوگیری می کنیم که مواد استفاده شده توسط شرکت بهاری کاملا سازگار با سنگ بوده و یک محصول کاملا ارگانیک می باشد که هیچ گونه آسیبی به سلامت شما نمی رساند.

نانو و ضد آب کردن سنگ کابینت

 
 

هر نوع سنگ یا سایر متریال های طبیعی و پلیمری دارای ضعف ها و نقاط قوتی هستند . این کاستی ها در انواع سنگ های طبیعی که در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود ،دیده شده است در این بحث ما به ایرادات سنگ های کابینت و کانتر و میزهای ناهار خوری با سنگ های طبیعی و مصنوعی می پردازیم .

عکس نمونه کار نانو و ضدلک سازی و ساب زدن دستی سنگ کابینت، کانتر، میز ناهار خوری
ساب زدن و براق کردن مجدد سنگ طبیعی کابینت که لکه شده و مات شده

یکی دیگر از ضعف های سنگ آشپزخانه ضعف در برابر آب است . به این دلیل که در اشپزخانه بیشتر با آب سروکار داریم بنابراین لازم است تا تمامی سطوح آشپزخانه ضد آب باشند .

پولیش و نانو سنگ جزیره
پولیش و نانو سنگ جزیره

 ما این کار را در طی نانو ساب که در مورد بالا اشاره شد به صورت همزمان اجرا می کنیم که این نانو سنگ کاملا آنتی استاتیک و مقاوم در برابر حرارت و خط و خش می باشد.

پوشش نانو سنگ کابینت ، کانتر

می رسیم به پوشش نانو سنگ کابینت در بحث تخصصی پوشش نانو ، به کاور یا لایه ای گفته می شود در ضخامت های مختلف بر روی سنگ آشپزخانه کشیده می شود و تا از تماس مستقیم مایعات و مواد آسیب زننده به سنگ جلوگیری می کند و این کار برای جلوگیری از خورندگی مواد اسیدی است تا هیچ گونه آسیبی به سنگ وارد نشود .این نوع پوشش ها انواع مختلفی دارد که هر یک دارای معایب و مزایایی هستند که در ادامه به توضیح بیشتر می پردازیم .

  • پوشش نانو دارای ضخامت 20 الی 100 میکرون این نوع کاور ها برای پوشش نانو کانتر انواع سنگ های گرانیت ، مرمریت ، کوارتز و … مناسب بوده و به دلیل ضخامت پایین هیچگونه خط و خش در آن ایجاد نمی شود و در واقع خاصیت ضدآب کردن سنگ آشپزخانه را به طور کامل انجام داده و ماندگاری بسیار بالایی دارد .
 
  • پوشش نانو سنگ کابینت با ضخامت 200 الی 450 میکرون این نوع کاور ها دارای ضخامت نسبتا زیادی بوده و براقیت به نسبت بیشتری نسبت به کاور قبلی ایجاد می کند اما به دلیل ضخامت زیاد امکان خراشیدگی و آسیب دیدگی در برابر حرارت را دارد . اما به مانند کاور با ضخامت کم خاصیت ضد آب سازی سنگ کابینت و کانتر را به طور کامل براورده می کند .
لکه برداری سنگ کانتر و کابینت با ساب زدن و مواد نانو ایتالیایی
نانو کابینت

پولیش سنگ کابینت و براق کردن سنگ کابینت و میز ناهار خوری

به دلیل زیبایی و استحکام سنگ کاربرد آن در جای جای خانه و ساختمان جا افتاده است و میز ناهار خوری ، میز تلویزیون ، سرویس های روشویی و وان و جکوزی حمام نیز اکثرا از جنس سنگ های طبیعی و مصنوعی هستند ، اما اینها به خودی خود در برابر آسیب هایی چون ساییده شدن و یا رسوب مایعات و نیز در برابر مواد اسیدی حتی با درصد بسیار کم مقاوم نیستند ، بنابر این باید از پولیش و براق کردن سنگ کابینت و نانو سنگ میز ناهار خوری و کانتینر برای افزایش زیبایی و ماندگاری سنگ استفاده کرد .

ضدلک سازی سنگ کابینت و آشپزخانه

لازم است بدانید که همه کارها و نکات بالا را اجرا می کنیم که ضد لک کردن و ضدلک سازی سنگ کانتر ،میزناهارخوری را انجام داده باشیم ، زیرا که بدترین صدمات را لکه ها به سنگ های آشپزخانه وارد می کنند .

به طوری که با ایجاد یک لکه برروی سنگ کابینت ، روزبه روز عمق گرفته و تبدیل به یک لکه سخت می شود که از هر زاویه به راحتی قابل دید بوده و جلوه سنگ زیبایتان را از بین می برد .

لکه برداری سنگ با ساب زدن سنگ به صورت دستی و براق کردن دوباره آن
لکه برداری سنگ با ساب زدن سنگ به صورت دستی و براق کردن دوباره آن

برای این که سنگ های آشپزخانه ضد لک داشته باشید لازم است تا خاصیت ضد آب را به سنگ هایتان ببخشید ، اگر آب در سنگ نفوذ نکند طبیعتا هیچ گونه لکه ایجاد نمی شود ،

پوشش نانو محافظ سنگ کوارتز

سنگ کوارتز یکی از پر کاربردترین سنگ ها در قسمت های مختلف ساختمان است که به ویژه در آشپزخانه و به عنوان سنگ کانتر و سنگ میز ناهارخوری و جزیره نیز استفاده می شود و زیبایی بی نظیری به محیط خانه می دهد که تقریبا با هیچ طرح دیگری قابل جایگزینی نیست .

سنگ زیبایی کوارتز دارای ضعف هایی نیز هست که از جمله ایجاد شدن سوراخ هایی بعد از گذشت مدتی از سنگ است که یکی از شایع ترین ایرادهای آن است و این به دلیل ترکیبی بودن ساخت سنگ کوارتز است که با گذشت زمان املاح داخل آن کوچک تر شده و حل می شود و ناهمواری هایی در سطح آن به وجود می آید اصلی ترین دلیل این اتفاق تماس با آب هست که با پوشش محافظ نانو کوارتز از تماس آن با آب جلوگیری می شود .

دومین ضعف کوارز خش پذیری آن است که با اجرای نانو محافظ برای کوارتز از استطکاک آن به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد که در نهایت به ضد خش سازی کوارتز کانتر و میز آشپزخانه منجر می شود .

اصلی ترین ضعف کوارتز آشپزخانه براقیت کم و نیز کاهش براقیت آن با گذر زمان است که با اجرای نانو پوشش سنگ کوارتز در مرحله اول براقیت سنگ تا 50 درصد افزایش می یابد و سپس با محافظت از سنگ در برابر عوامل مختلف تا سالها براقیت آن را حفظ می کند.

لکه برداری و اجرای نانو سنگ طبیعی کابینت

ماهیت لکه سنگ طبیعی به دو نوع تقسیم می شود

لکه در اثر رسوب ، این نوع لکه معمولا با باقی ماندن مایعات و محلول های با ph خنثی به مدت طولانی برروی سطوح سنگ کابینت و کانتر منجر به ایجاد لکه هایی به شکل رسوب می شوند کا در اثر رسوب مواد معدنی موجود در مایع می باشد که می تواند به مرور در عمق سنگ نفوذ کرده و دائمی شود .لازم به ذکر است که لکه های رسوبی برروی سنگ کانتر و کابینت در طول مدت یک الی دودساعت تشکیل شده و با گذشت زمان شدت می یابد .لکه آب ، لکه چایی ، لکه قهوه ، لکه مایعات خنثی از این دست لکه های رسوبی سنگ کابینت و کانتر می باشد.

ساب زدن سنگ کابینت و پاک کردن لکه سنگ طبیعی آشپزخانه
ساب زدن سنگ کابینت و پاک کردن لکه سنگ طبیعی آشپزخانه
  • لکه در اثر واکنش شیمیایی، لکه هایی که در اثر ریخته شده مایعات با واکنش دهی بالا مانند مواد اسیدی یا بازی بسیار قوی و حتی با درصد بسیار پایین که منجر به واکنش شیمیایی بین مواد تشکیل دهنده سنگ و عناصر فعال مایع ایجاد می شود که این نوع لکه ها سریعا و بلافاصله پس از برخورد مایع واکنش گرا و سطح سنگ کابینت ایجاد شده و تنها با ساب و راهکارهای تخصصی قابل برطرف شدن است که لکه لیمو ، اکثر میوه های ترش ، نوشابه شامل لکه های شیمیایی می شوند .

اگر به دنبال راهکاری هستید تا از شرر لکه های رسوبی و شیمیایی سطوح سنگی آشپزخانه تان راحت شوید ، تنها راه موثر استفاده از پوشش نانو و ضدآب سازی سنگ کابینت ، کانتر و میز ناهارخوری با مواد اورجینال است .با این کار ضد لک سازی سنگ کابینت و کانتر و میز ناهارخوری شما به طور کاملا تضمینی انجام می شود و عمر و زیبایی سنگ تان تا دو سال تضمین می شود .

انواع سنگ کابینت

انواع سنگ رو کابینتی اعم از سنگ های مشکی دهبید و گرانیت و کورین وکوارتز … تشکیل می شوند که معمولا در یک ویژگی مشترک هستند و آن هم ضعف در برابر آب و حرارت است ، به دلیل اینکه در براق کردن این نوع سنگ ها از مواد پلیمری و در آخر یک پوشش پلاستیکی برای آنها در نظر می گیرند ، که اکثرا از کیفیت مناسب و براقیت قابل قبول برخوردار نیست ، به همین دلیل ما با تست و بررسی چندین مواد مختلف به نوعی از نانو پولیش سنگ کابینت و براق کردن سنگ کانتر و کابینت رسیدیم که نتیجه کار را در تصویر زیر می بیند .

این نوع پولیش نانو سنگ مقاوم بی نظیر در برابر انواع مایعات و محلول ها اعم از اسیدی،بازی،آبمبوه،چای،قهوه و … دارد و با اطمینان کامل به شما نضمین می دهیم که سنگ کابینت ، کانتر و میز ناهار خوری و سنگ جزیره شما به طور حرفه ای انجام خواهد شد .

نانو سنگ کابینت
نانو سنگ جزیره (I land)

چرا سنگ آشپزخانه لکه می شود ؟

پولیش های براق کننده مورد استفاده کارخانه ها از کیفیت و قدرت آبگریزی مناسب برخوردار نبوده و به همین خاطر موجب رد انداختن اجسام گرم برروی سنگ کابینت می شود و یا در اثر باقی ماندن آب پس از گذشت ده دقیقه و بخار شدن آب اثر آن برروی سنگ کابینت برجای می ماند که در دراز مدت با عمقی شدن این لکه ها و افزایش تعداد انها عملا سنگ کانتر شما دیگر هیچ زیبایی ندارد.

البته شرکت ما از طریق ارتباط مستقیم با KLINDEX ایتالیا توانسته ایم راهکار برطف کردن هر نوع لکه از روی انواع سنگ ها و صیقل و نانو مجدد آن توانسته ایم از هزینه های گزاف تعویض سنگ جلوگیری کرده و با قیمت مناست نانو کردن سنگ کابینت ، کانتر ، میز ناهار خوری دوباره سنگ هایتان را نونوار کنیم.

ساب زدن سنگ کابینت و برطرف کردن لکه از روی سنگ کابینت

همانطور که اشاره کردیم به دلیل شفافیت و براقیت سنگ های کابینت کوچک ترین ایرادات و لکه ها به چشم می آیند . چاره کار استفاده از نانو کردن سنگ کابینت ، کانتر ، میز ناهار خوری برای برطرف کردن لکه و هم چنین عایق بندی این نوع سنگ های حساس آشپزخانه است .

ساب زنی سنگ آشپزخانه طی مراحل مختلف انجام می شود و نتیجه کار را در شکل بالا مشاهده می کنید همانطور که می بینید سطح سنگ کابینت کاملا شفاف و بدون لکه و رد استکان و یا هر گونه ایراد دیگر است و این کار به کمک پولیش و نانو کردن سنگ کابینت ، کانتر ، میز ناهار خوری انجام می شود.

اما ساب سنگ کابینت و میز ناهار خوری روش و متریال های مخصوص خود را دارد که باید طی چند مرحله و به دقت انجام شود تا هیچ گونه خط و خش و یا دورنگی در سنگ باقی نماند .

ساب زدن سنگ های آشپزخانه با استفاده از دستگاه فرز پولیشر و پد های الماسه و شاین ویژه سنگ های حساس آشپزخانه است که توسط klindex ایتالیا در اختیار شرکت قرار گرفته است .

سنگ طبیعی به عنوان پر مصرف ترین نوع صفحه کابینت است که زیبایی و نقش طبیعی بی نظیری به محیط خانه و آشپزخانه شما می بخشد و هیچ متریال دیگری نمی تواند جایگزین صفحه سنگ شود . اما این سنگ زیبای کانترتاپ به اندازه ای که متفاوت و ارزشمند هست نیاز به نگه داری نیز دارد اما با وجود نگه داری باز هم لکه هایی ممکن است در سطح سنگ کانتر تاپ پدیدار شود و جلوه آشپزخانه را زشت می کند در اینجا شرکت کفسابی تهران به کمک شما می آید و با ساب زنی دستی سنگ کابینت و کانترتاپ تمامی لکه های ایجاد شده را پاک می کنیم و سنگ را حتی بهتر از روز اول براق و زیبا تحویل می دهیم . با ما همراه باشید .

ساب زنی دستی سنگ کابینت

سنگ کابینت برروی یک شاسی کشی پروفیل سوار می شود پس امکان ساب زدن سنگ کانترتاپ با دستگاه کفساب سنگین ممکن نباشد بنابراین راه حل ساب سنگ کابینت ، اجرای سابزنی دستی کابینت است تا با وزن کم دستگاه ساب دستی بتوانیم کار لایه برداری و لکه برداری سطوح سنگی را انجام دهیم .

ساب زنی دستی سنگ کابینت
لکه برداری سنگ کابینت و ضد لک سازی سنگ کانترتاپ و میز ناهارخوری

برای انواع سنگ های کابینت روش های ساب زنی دستی متنوعی وجو دارد که ما متناسب با نوع سنگ آشپزخانه تان کار لایه برداری با دستگاه دستی را انجام می دهیم ، ابتدا با تعیین میزان و عمق لکه و خراش و آسیب رسیده به سنگ نمره شروع کار تعیین می شود و این کار تاجایی ادامه دارد تا به نهایت براقیت و شفافیت سنگ کابینت با ساب زنی دستی کابینت برسیم .

این کار یکی از مقرون به صرفه ترین و در مقابل موثرترین روش نگه داری و ترمیم سنگ کابینت است و می توانید در دوره های مشخص برای حفظ زیبایی و براقیت سنگ کابینت خود از آن استفاده کنید .

لکه برداری سنگ کابینت

عمل لکه برداری سنگ کابینت با استفاده از سابزنی دستی سنگ کابینت انجام می شود زیرا که انواع لکه ایجاد شده بروی سنگ کانتر از جمله لکه آبلیو و سرکه و دوغ و انواع نوشیدنی ها به مرور به عمق نفوذ می کنند و حتی درصورت عدم نفوذ به عمق سنگ نیاز است تا با لایه برداری سنگ کابینت سطح آسیب دیده را برداریم و در مرحله بعد با استفاده از نانو سنگ کابینت اقدام به براق کردن و درخشان کردن سنگ کابینت می کنیم .

لکه برداری سنگ کابینت یک فرآیند کاملا تخصصی است که باید توسط یک تیم متخصص در این زمینه انجام شود و دلیل این حساسیت قیمت بالای سنگ های کانتر است که عموما سنگ های زیبا و ظریف هستند و این ظرافت نیاز به ساب زنی دستی سنگ آشپزخانه با بهترین لقمه پد ها و ضد لک سازی سنگ کانتر با برترین برندهای جهانی را می طلبد تا به نتیجه مطلوب برسیم .

ساب زنی دستی سنگ مرمریت کابینت

سنگ های دسته مرمریت به دلیل طرح ها و نقش های خیره کننده و نیز قیمت به صرفه به عنوان پر مصرف ترین سنگ های کانترتاپ در ایران شناخته می شوند. بنابراین ابتدا به شناخت بهتر سنگ های دسته مرمریت و راه هایی نگه داری و نیز لکه برداری و ساب زنی این سنگ پرکاربرد در محیط خانه می پردازیم.

لکه برداری سنگ مرمریت به دلیل تردی این نوع سنگ نیازمند دقت بیشتر و استفاده از ابزار های ظریف هست تا روی سنگ خط وخش و یا سوختگی در اثر ساب زنی دستی کابینت ایجاد نشود ما برای ساب زدن مرمریت از روش ساب مرطوب و خشک بسته به رنگ و طرح سنگ و نیز عمق خرابی و لکه ایجاد شده استفاده میکنیم.

لازم است بدانید سنگ مرمریت در برابر مواد اسیدی مانند آبلیمو ، دوغ ترش ، سرکه و میوه ها و آبیموه های ترش مقاومت ندارد و اگر سنگ کانترتاپ خود را از جنس مرمریت مانند سنگ لاشتر ، گلدن بلک ، دهبید ، 3d گلدن بلک ، اسپایدر و سایر سنگ های دسته مرمریت را در خانه خود دارید راه های نگه داری آن را نیز مطالعه کنید تا عمر سنگ تان افزایش پیدا کند البته اگر سنگ مرمریت در خانه خود دارید اجرای پوشش نانو سنگ کابینت از واجبات است . همچنین برای اطلاع بیشتر در زمینه انواع سنگ کابینت کلیک کنید .

نکات مهم برای نگه داری سنگ آشپزخانه

سنگ یک ماده طبیعی و حساس ترین عنصر تشکیل دهنده ساختمان ، که در صورت نگه داری درست تاثیر گذارترین آنها در زیبایی خانه شما خواهد بود چند مورد از موارد نگه داری را مشاهده کنید :

  1. بلافاصله پس از خرید سنگ، اقدام به کاور و یا نانو سنگ کنید .
  2. از تماس مستقیم اجسام گرم با سنگ جلوگیری کنید .
  3. از تماس مواد اسیدی (حتی با درصد کم) جلوگیری کنید و یا بلافاصله تمیز کنید .
  4. جهت تمیز کردن آن ابتدا از یک دستمال مرطوب و در مرحله بعد با دستمال خشک سنگ را تمیز کنید .
  5. از سابیدن و خراشیدن سنگ برای برداشتن لکه ها خودداری کنید و برای جلوگیری از خسارت بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید .

قیمت نانو کابینت

قیمت نانو کابینت به صورت متر مربعی ، لیتری و یا به صورت چکی اجرا می شود . لازم به ذکر است که قیمت نانو کابینت بستگی به روش اجرا و مواد مصرفی دارد ، چرا که مواد ضد آب کننده کابینت از قیمت لیتری 40 هزار تومان الی یک میلیون و پانصد هزار تومان در بازار موجود می باشد پس با یک ضرب و تقسیم ساده می توان به تغییرات در بازه قیمت نانو کابینت پی برد ، البته شعار همیشگی هیچ ارزانی بی دلیل نیست ! همچنان پابرجا بوده و غیر قابل کتمان است .

 
 

باتوجه به گارانتی دوساله شرکت بهاری برای نانو کابینت های اجرا شده توسط تکنسین های این شرکت گارانتی دوساله ترمیم رایگان می دهیم لازم است بدایند که به هیچ عنوان از مواد بی کیفیت استفاده نکرده و تنها و تنها از نانو پوشش های سنگ آشپزخانه ایتالیایی که طی چندین سال توسط شرکت آزمایش و کارایی و تاثیر ضدآب بودن و ماندگاری آنها در ضد لک سازی سنگ کابینت ثابت شده اند ، استفاده می کنیم .

هزینه پوشش نانو سنگ کابینت و کانتر و سنگ آشپزخانه

هزینه پوشش های نانو اشپزخانه شامل قیمت مواد و ابزار و دستمزد تکنسین اجرای نانو سنگ می باشد که توسط کارفرما پرداخت می شود ، البته اعلام قیمت و هزینه پوشش نانو سنگ آشپزخانه که توسط شرکت بهاری می شود شامل هر سه این موارد بوده و شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نمی کنید .

هزینه ضدلک سازی سنگ کابینت در مقایسه با هزینه های ساب سنگ و یا تعویض سنگ بسیار کم بوده و به 20 درصد نیز نمی رسد بنابر این می توانید با هزینه خرید نیم متر سنگ کانتر ، تمامی سنگ آشپزخانه را ضدآب و ضدلک کنید تا از هزینه های گزاف بعدی جلوگیری کنید و سالها سنگهای زیبای کابینت خود را حفظ کنید .

برای کفسابی سایر سطوح کلیک کنید.

برای سفارش ضد آب کردن سنگ کابینت و یا نانو سنگ کانتر و پولیش میز ناهار خوری و رفع لکه روی سنگ کابینت با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

‫24 نظر

  • حمیدرضا کازرانی گفت:

    سلام بفرمایید در مشهد هم نمایندگی دارید. اگر ندارید امکان ارسال محلول به سایر شهر ها براتون امکانپذیر هست؟ ممنون

    • بهاری گفت:

      سلام متاسفانه نمایندگی در مشهد نداریم ، اما محلول ارسال می کنیم برای نانو و لکه برداری سنگ کابینت

  • خانوم علیپور گفت:

    سنگ کابینتم کلا لکه اسید و آبلیمو و چایی شده بود که شرکت بهاری زحمت ساب زدن سنگ کابینت و میز جزیره رو کشیدن و سپس نانو کردن که عین روز اول برق و درخشان شد ممنونم

  • احمدی گفت:

    سلام
    همه ی مواد نانو فقط در مقابل آب مقاوم هستن اما مشکل اساسی من با سنگ ریختن مواد اسیدی و آبلیمو و ترشی و غیره هست
    میخواستم بدونم واقعا این نانو ضد لک برای مواد اسیدی هست یاخیر؟ اگه دوستان تست کردن ممنون میشم نظرشون رو بگن
    واقعا سنگ کابینت برای من معضل بزرگی شده وهمه ش نگران ریختن این مواد روی سنگ هستم چون بلافاصله لک میشه

    • مدیر گفت:

      با عرض سلام ، دو نوع نانو اجرا می کنیم که یکی به عنوان واتر پروف و مقاوم در مقابل تمامی مایعات به غیز از اسید می باشد .
      و نوع دوم که دارای ضخامت بالاتری است مقاومت در برابر اسید را نیز دارد . بسته به انتخاب شما اجرا خواهد شد .

  • ایران نژاد گفت:

    من دو بار با شرکت های دگ صحبت کردم که نانو کردن اما ظاهر سنگ رو خراب کردن و اخر سر اقای بهاری زحمت درست کردنشو کشیدن، عالی بود

  • Mona گفت:

    واقعا بی نظیره بعد از یک ماه استفاده این نظر من هست ، مثل روز اول براق و درخشان هست ممنونم

  • یلدا م. گفت:

    عالی و بی نظیر

  • فلاحتی ز. گفت:

    سلام خواستم نظرمو با دوستان به اشتراگ بزارم تا مفید واقع بشه ، من ۳ تا مجری نانو کابینت قبل گروه بهاری اوردم که کار هیچ کدوم رو پسند نکردم و در اصل خراب گاری کردن که آخر سر آقای بهاری برای نانو سنگ اینجا اومدن و کاررو فوق العاده تحویل دادن ممنونم .

  • منصور پ. گفت:

    سلام ، اطلاعات کامل و مفیدی بود ، برای هماهنگی انجام نانو سنگ کابینت چیکار باید کنیم ؟

  • عیسی ب. گفت:

    سنگ کابینت خونه رو چطور نان و می کنید و مواد کجایی هست ؟

  • فرزاد ج. گفت:

    سلام ، عالی و کامل بود دقیقا هر چی گفتن رو اجرا کردن ممنونم

  • میرزایی . ن گفت:

    سلام . عالی بود سنگ آشپزخونم بهتر از روز اول شد ممنون

  • مهشید ر. گفت:

    تیم عالی ، همه مراحل رو توضیح دادن و سپس انجام دادن و نتیجه کار
    رو تست کردیم که واقعا تاثیر گذار بود و حالت نانو و ضدآب شدن رو
    مشاهده کردیم و الان پس از گذشت یک ماه هیچگونه لکه ای رو سنگ
    آشپزخونم نیست . کارتون خوب بود عالی

  • یزدان پناه گفت:

    سلام ، عالی بود آقای بهاری با کیفیت خوب اجرا شد ممنونم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس