تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

خرید دستگاه پمپ کارواش و واترجت سندبلاست نماشویی مستقیم از تولیدی

خرید و فروش دستگاه واترجت سندبلاست نماشویی

خرید و فروش دستگاه واترجت سندبلاست نماشویی نو و دست دوم که کاربرد ویژه ای در شستشوی نما دارد ، شرکت نماشویی تهران انواع مختلف دستگاه واترجت تک فاز و سه فاز و فشار های مختلف رو به فروش می رساند.

خرید دستگاه واترجت تک فاز

دستگاه تک فاز با قدرت حداکثر ۱۸۰ بار در پروژه های مختلف که امکان دسترسی به برق سه فاز وجود ندارد و یا متراژ های کوچک می توان از دستگاه کارواش واترجت تک فاز استفاده کرد .

قدرت دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان برلی سطوح حساس از فشار کم و برای سطوح با کثیفی های سخت از قدرت و فشار بالای آن کمک می گیریم .

خرید دستگاه واترجت سه فاز

دستگاه واترجت سه فاز با قدرت و فشار بالای ۲۰۰ بار یعنی تا قدرتی ۲۳۰ بار قابل تنظیم بوده و می تواند سطوح مختلف مانند سیمان و رنگ را از جای خود بلند کرده و مصارف مختلفی دارد . این نوع دستگاه دارای نازل های مختلف از جمله کاردکی ، سوزنی ، چرخشی و . می باشد که هر یک برای نوع خاص سطوح و کثیفی ها به کار می رود . 

برای کارایی بیشتر این دستگاه در نماشویی ساختمان با طناب از سیلیس یا شیشه خورده استفاده کرد ، طرز تاثیر سیلیس به این صورت است که با پرتاب شدن سیلیس ها همراه با آب می توان انواع کثیفی های سخت را از بین برده و از سطوح مختلف مناسب ترین روش تمیزی نما است .

قیمت دستگاه واترجت سندبلاست نماشویی

دستگاه های واترجت در انواع مختلف تک فاز و سه فاز از حدود ۶ میلیون تومان تا قیمت حدود ۱۵ میلیون تومان می باشد ، برای اطلاع دقیق می توانید با ما تماس گرفته و واترجت نو و دست دو با قیمت مناسب و متناسب بودجه خود تهیه کنید ، شرکت بهاری تمامی ابزار های لازم در نما شویی از جمله انواع نازل و شلنگ واترجت ، سیلیس و دیسکلر نماشویی به فروش می رسد و قابلیت ارسال به نقاط مختلف کشور را دارد.

پمپ واترجت صنعتی تک فاز

خرید دستگاه واترجت تک فاز و فروش واترجت سه فاز ۲۳۰ بار نو و کم کارکرد با قیمت مناسب واترجت با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته