تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفشویی حیاط یا کفشویی کارخانه و فرچه شویی سوله

کفشویی حیاط یا کفشور حیاط

کفشویی حیاط یا کفشور حیاط و فرچه زنی حیاط با دستگاه بعنوان دو روش شستشو و تمیز کردن انواع کفپوش های سنگی ،موزائیکی، گرانیت،بتن ،اپوکسی و هر نوع کفپوش دیگر توسط شرکت ما انجام می شود. فرچه شویی با فرچه سیمی بافته و افشان برای پاک کردن جرم و سیاهی پارکینگ ، فرچه شویی و کفشویی کارخانه و سوله و سایر قسمت ها که نیاز به شستشوی اساسی و اصولی دارند ، توسط شرکت کفسابی تهران انجام می شود.

کفشویی انواع سطوح با دستگاه ساب و لایه برداری ایتالیایی
کفشویی انواع سطوح با دستگاه ساب و لایه برداری ایتالیایی

کفشویی با دستگاه

در کفشویی با دستگاه سطح مورد نظر که کثیف شده است توسط صفحه ساب دستگاه کفسابی که ممکن است پد یا فرچه برروی آن نصب باشو انجام می شود .برای مثال ما برای کفشویی بتن پارکینگ یا محوطه اگر کفپوش بتنی ساب خورده باشد از روش پد یا شستشو نرم استفاده می کنیم ولی اگر سطح بتن مورد نظر دارای پستی بلندی باشد می توان از فرچه زنی استفاده کرد. 

 
 

فرچه شویی کف با استفاده از دستگاه کفسابی

فرچه شویی یکی از زیرمجموعه‌های خدمات کفشویی ساختمان است که با استفاده از دستگاهی کفسابی و سه عدد فرجه کاسه ای و زبر یا بافته و افشان قابلیت کار دارد.

هر یک از انواع سه فرچه اشاره شده برای نوع کثیفی خاصی استفاده می شود برای مثال از فرچه افشان می توان برای پاک کردن جرم و کثیفی هایی که به مرور در اثر رفت و آمد انسان و یا خودرو در پارکینگ و سایر قسمت های ساختمان ایجاد میشود استفاده کرد که به راحتی می‌تواند یک شستشو و کف شوی اصولی و بسیار تمیز را ارائه کرده و به یک سطح کاملا نو و تمیز برسید.

کفشویی سنگ حیاط با فرچه ساب
کفشویی سنگ حیاط با فرچه ساب

فرچه بافته یا فرچه زبر برای کثیفی هایی که عمق و ضخامت زیادی دارند و از سختی بالایی برخوردار هستند کاربرد دارد برای مثال اگر موقع ساخت و بندکشی سنگ مقداری از ملات بر روی سطوح سنگی گرانیتی و بتنی باقی مانده است به راحتی می‌توان با استفاده از فرچه بافته و برطرف کردن کثیفی های عمیق و به اقدام کرد همچنین از فرچه بافته می توان برای ایجاد خراش سطحی قبل از اجرا کردن اپوکسی استفاده کرد. فرچه شویی با استفاده از فرچه بافته بیشتر برای مواردی کاربرد دارد که قدرت سایر فرقه ها برای از بین بردن جرم و کثیفی کفایت نکند و ناچار به استفاده از فرچه بافته باشیم.

فرچه شویی و کفشویی کارخانه با اسیدشویی

اگر به دنبال تمیز کردن کفپوش سنگی ، گرانیتی ، موزاییکی و بتنی سوله و کارخانه خود هستید حتمن فیلم اسید شویی کف کارخانه توسط شرکت بهاری را مشاهده کنید که در ایین پروژه تکنسین ها ما با استفاده از دستگاه سه فاز کفسابی اقدام به شستشو و تمیز کردن سیاهی و کثیفی های سخت کف سوله نموده اند و در نتیجه کار مشاهده می کنید که موزاییک ها مانند رور اول تمیز و براق شده اند و اماده برپا کردن کسب و کار جدید شما هستند.

برای کفشویی سوله ما از مواد رسوب زدای قوی به همراه فرچه زنی با فرچه های نرم و بافته میکنیم و در نهایت یک سطح کاملا تمیز و بدون سیاهی و کثیفی به شما تحویل می دهیم .

کفشویی گرانیت و سنگ

گرانیت مقاومت سایشی بالایی دارد و هم چنین خیلی دیر کثیف می شود اما اگر کثیف هم شد جای نگرانی نیست زیرا ما با فرچه زنی با دستگاه ساب می توانیم کفپوش گرانیت را مانند روز اول تمیز و براق کنیم . برای شستشو و کف شویی سطوح سنگی مانند سنگ دهبید،گوهره،آباده،مرمر،تراورتن،لایمستون،علی گودرز و امثال اینها که مثل ما سایشی بالایی ندارد با فرچه زنی سطح شان زبر شده و بیشتر کثیفی و جرم را به خود جذب می کنند از این رو ما برای شستشو این نوع سنگ ها از کفشویی با پد مخصوص استفاده میکنیم .

کفشویی محوطه حیاط

شستشوی محوطه کف و دیواره ها
شستشوی محوطه کف و دیواره ها

محوطه حیاط ساختمان ها معمولا از سنگ ها،بتن،موزاییک و انواع این سطح ها استفاده می شود و پس از فرش کردن ما با دستگاه مخصوص اقدام به زبر کردن سطح می کنیم تا موجب سور خودن افراد نشود اما به دلیل زبری پس از گذشتی مدتی سطح مورد نظر کثیف و سیاه می شود از این ما در هر دو سال یک بار محوطه ساختمان شما را با فرچه زنی کاملا سفید و نو نوار می کنیم. 

کف شویی پارکینگ

پارکینگ ها محل تردد خودرو ها و لاستیک های سیاه رنگ هستند و همچنین از ماشین ممکن است روغن موتور،آب باطری،روغن ترمز و غیره برروی کفپوش بتنی یا سنگی پارکینگ میریزد و کفپوش را کثیف می کند از این رو ما می توانیم با فرچه زنی یا کفشویی پارکینگ با پد و یا فرچه مخصوص می توانیم تا کفپوش پارکینگ را از هر لکه و سیاهی لاستیک و … تمیز کنیم تا مانند روز اول تمیز و شفاف شود . اگر روغن موتور و امثال اینها به عمق سنگ نفوذ کرده باشد باید از کفسابی پارکینگ برای لایه برداری استفاده نمود .

کفشویی حیاط و پارکینگ با هزینه کفشور مناسب
کفشویی پارکینگ

قیمت کف شویی و فرچه زنی

قیمت و هزینه کفشویی و فرچه زنی به استفاده از فرچه یا پد برای شستشو کفپوش بستگی دارد و معمولا قیمت کف شویی با پد بالا تر از فرچه زنی است . قیمت شستشو با پد متری و شستشو با فرچه زنی متری هزارتومان میباشد

برای سفارش کفشویی حیاط یا کفشور حیاط با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته