تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

بستن درز انقطاع با یونولیت و ورق و نصب توری مرغی در نما با طناب

بستن درز انقطاع با یونولیت و ورق

بستن درز انقطاع با استفاده از ورق گالوانیزه و یا پوشش درز انقطاع بین دو ساختمان با یونولیت دو روش برای بستن درز است که توسط تیم کاری ما با طناب و بدون نیاز به داربست انجام می شود. 

بستن درز انقطاع با ورق گالوانیزه
بستن درز انقطاع با ورق گالوانیزه

درز انقطاع

برای جلوگیری از تنش های بیش از حد بین دو ساختمان که در اثر زلزله ،نشست ساختمان،طوفان، و انبساط و انقباض مصالح ساختمان اتفاق می افتد درز انقطاع ایجاد می شود . که لازم است با استفاده از رش های مخلف مانند نصب توری، سیمانکاری ، یونولیت و ورق گالوانیزه بسته شود تا از تجمع موجودات کوچک و کثیفی ها جلوگیری کنیم .

اصول اجرا درز انقطاع

درز انقطاع باید طبق آیین نامه رعایت شود و بستگی به ارتفاع ساختمان و دریفت جانبی طبقات بستگی دارد . ولی برای ساختمان های معمولی در حدود ۵ سانتی متر ابعاد درز انقطاع می شود . برای این کار لازم است که مواد پوشاننده درز انقطاع نباید طوری باشد که تنش و فشار تحمل کند زیرا باعث خرابی در ساختمان باشد از این باید از مواد به شدت شکل پذیر و انعطاف پذیر استفاده کرد که حالت فشردگی بالایی داشته باشد . مانند ورق گالوانیزه و مواد یونولوتی برای بستن درز انقطاع مناسب است تا از ورود پرندگان و … به درز بین دو ساختمان جلوگیری کرد .

بستن درز انقطاع با ورق گالوانیزه بدون داربست

درز گالوانیزه یک ورق با ضخامت کم ولی با مقاومت و ماندگاری بالا است که برای پوشش درز انقطاع مناسب است . ما با استفاده از طناب راپل از مرز بین دو ساختمان آویزان شده و اقدام به نصب تور یا ورق گالوانیزه در سرتاسر درز انقطاع می کنیم . ورق گالوانیزه باید با استفاده از پیچ و رولپلاک نما با طناب انجام شود.

نصب توری و یونولیت به درز انقطاع با طناب راپل

روش دیگر استفاده از توری برای جلوگیری از ورود پرندگان و مواد مختلف به درز انقطاع است با این کار تور مرغی با استفاده از پیچ و واشر به درز ساختمان نصب می شود . روش دیگر پر کردن درز با استفاده از یونولیت است که نسبت به روش های دیگر کم هزینه می باشد و این کار هم بستن درز انقطاع بدون داربست است .

نصب توری مرغی برای پاسیو و درز انقطاع
بستن پاسیو با نصب توری مرغی

نصب توری مرغی با هدف بستنن درز انقطاع و یا روشنایی و بستن پاسیو به عنوان ارزان ترین روش است و با این کار می توانید درز انقطاع ، ضلع باز روشنایی که لازم با حفظ نور از ورود پرندگان و غیره جلوگیری کنید ، انتخاب مناسبی است .

برای بستن درز انقطاع با ورق و یا نصب توری درز انقطاع با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس