تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

قیمت کفسابی در تهران

قیمت کفسابی مرمریت

  •  ۵ سال گارانتی
  •  لایه برداری 
  •  زیر ساب سنگ
  •  برداشتن ناهمواری و ناخنک سنگ
  •  اجرای بتونه یا رزین 
  •  صیقل سنگ
  •  پولیش و براق کردن سنگ

قیمت کفسابی موزائیک 

  •  ۵ سال گارانتی
  •  لایه برداری موزائیک
  •  زیر ساب موزائیک
  •  برداشتن ناهمواری و ناخنک
  •  اجرای بتونه
  •  صیقلی کردن موزائیک
  •  پرداخت نهایی کار
نمونه کار کفسابی سنگ مشکی
نمونه کار کفسابی سنگ مشکی

قیمت کفشویی(فرچه ساب) 

  •  ضمانت کیفیت 
  •  استفاده از مواد رسوب زدا
  •  اجرا با دستگاه ساب
  •  فرچه مخصوص به سطوح
  •  لکه برداری (سطحی)
  •  مرمریت ، گرانیت ، موزائیک

قیمت لکه برداری سنگ 

  •  ۵ سال گارانتی
  •  ساب لایه بردار
  •  برطرف کردن سوختگی سنگ
  •  پاک کردن لکه اسید سنگ
  •  پاک کردن لکه های عمقی
  •  پولیش و براق کردن سنگ
نمونه کار کفسابی لوکس شرکت کفسابی تهران
نمونه کار کفسابی لوکس شرکت کفسابی تهران
عکس نمونه کار کفسابی سنگ ازنا
عکس نمونه کار کفسابی سنگ ازنا

 به دنبال قیمت ارزان کف سابی هستید؟ از قیمت های متنوع سنگسابی سردرگم شده اید؟ به دنبال کار درجه یک با قیمت کف سابی مناسب می گردید ؟ لیست قیمت کفسابی در تهران و سایر شهر ها را در سایت ما مشاهده کنید.

قیمت و هزینه کفسابی

قیمت کفسابی به صورت متری حساب می شود و به عواملی چون نوع سنگ ،کیفیت سنگ ، قیمت واقعی سنگ ، سختی سنگ ،مقدار پستی و بلندی سنگ ،بندکشی و میزان درز و خلل و فرج سنگ و … بستگی دارد.قیمت کف سابی به صورت متری یا چکی توافق می شود .

و نیز بسته به مراحل انجام شده و نیز مواد مانند رزین سنگ و لقمه های ساب زنی استفاده می شود .هزینه کف سابی سنگ تهران با این مقیاس ها تعیین می شود.

قیمت کفسابی
قیمت کفسابی
قیمت کفسابی سنگ لوکس ساختمان
قیمت کفسابی سنگ لوکس ساختمان

و نیز عواملی چون متراز کلی کار در تخفیف و توافق هزینه کفسابی موثر می باشد، که با در نظر گرفتن همه عوامل موثر در قیمت خدمات گروه کفسابی و نماشویی بهاری اولویت و هدف خود را کیفیت کار و راضی کردن مشتری از لحاظ قیمت و هزینه سنگسابي قرار داده است.

قیمت کفسابی ایتالیایی سنگ

سنگ ها براساس دسته بندی کلی به دونوع تقسیم می شود:

  1. سنگ های نرم و یا در اصطلاح کفسابی سنگ هایی که سابیدن و صیقل دادن انها راحت است
  2. سنگ های سخت و در اصلاح کفسابی سنگهایی که صیقل دادنشان سخت و زمان بر است

بنابراین مسلم و واضح است کهقیمت کف سابی برروی سنگ های نرم که راحتی نسبی به سنگ های سخت دارند. کمتر می باشد و و سنگ های سخت به دلیل زمان و مواد مصرفی زیاد قیمتی به نسبت بالاتری را شامل می شوند. مثالی از سنگ های سخت سنگ گرانیت می باشد و می توان گفت که بالاترین قیمت را در خدمات کفسابي دارد و نیز ارزان ترین نوع سنگ در قیمت کفسابی سنگ کف معمولی کی باشد که از متری هزاروسی صد تومان شروع می شود.

قیمت کف سابی سنگ

آیا کف مورد نظر قبلا کفسابي شده است ؟

  1. اگر سنگ قبلا کف سابی شده باشد به دلیل اینکه برای کفسابی بیشتر از ساب های پرداختی استفاده می شود قطعا قیمت کمتری دارد
  2. کفسابی کف های نوساز این نوع ازکف های سنگی به دلیل اینکه مراحل ساب زنی و کفسابی باید از ابتدا و بطور کامل انجام شود.طبیعی است که قیمت کف سابی کامل را شامل شوند.

قیمت کفسابی در تهران

در مورد سابزنی ایتالیایی می توان به یقین گفت که بهترین نوع ساب زنی نه تنها در ایران بلکه در سطح دنیا می باشد. قیمت کفسابی در تهران از حدود ۲۵ هزار تومان الی ۸۵ هزار تومان می باشد و این قیمت ساب زنی سنگ بستگی به تعداد ساب زنی و وضعیت سنگ کفپوش مورد نظر می باشد و ساب زنی سنگ کف به روش ایتالیایی اگر به درستی و توسط افراد ماهر و اوستا کار انجام شود کف ساختمان همچون اینه عمل می کند و به راحتی می توانید تصویر سقف و اشیا را ببینید سنگسابی ایتالیایی به دلیل زمان بر بودن و قیمت بالای لقمه ها قیمتی بالا تر از ساب های دیگر را دارد. توجه داشته باشید که ساب زنی ایتالیایی و سنگسابی باید با نهایت دقت و ظرافت انجام شود.

کفسابی متری چند ؟

برای تعیین دقیق قیمت کف سابی لازم است تا از محل پروژه بازدید و حتی چند متر به عنوان نمونه انجام شود در این راستا شرکت بهاری نمونه زنی کفسابی را برای جلوگیری از قیمت ها بالا و پایین در کف سابی سنگ قرار داده است در این روش کفسابی تهران نیرویی را جهت انجام نمونه ساب برای محل پروژه ارسال می کند که هزینه نمونه برای هر ساختمان ۱ میلیون تومان الی ۲ میلیون تومان می باشد بعد از نمونه زنی سنگ هم کفساب در تهران و هم کارفرما به راحتی می توانند کار را مشاهده کرده و انتخاب کنند و کفساب می تواند قیمت و هزینه کفسابی را اعلام کند .

خدمات گروه کفسابی و نماشویی بهاری

خدمات ما در شهرهای

لیست قیمت کفسابی گرانیت

سنگ خارا یا گرانیت گونه‌ای سنگ آذرین درونی است بخاطر همین علت بافت آن دارای دانه‌های متوسط تا درشت بوده و دارای دُرّ کوهی (کوارتز) و فلدسپات، میکا و پاره‌ای کانی‌های دیگر می‌باشد. رنگ آن بسته به کانی و شیمی سنگ، از صورتی تا خاکستری پررنگ و حتی سیاه، متغیر می‌باشد. این سنگ از سنگین‌ترین سنگ‌ها با چگالی ۲٫۷۵ گرم بر سانتیمتر مکعب می‌باشد.

قیمت کفسابی, قیمت ساب زنی
قیمت کفسابی, قیمت ساب زنی

گرانیت یکی از محکم‌ترین و مقاوم ترین سنگ‌ها می‌باشد بهمین خاطر بعنوان مصالح ساختمانی بصورت گسترده‌ای استفاده می‌شود. مقاومت این سنگ در مقابل خوردگی باعث استفاده گسترده از آن در آزمایشگاه‌ها شده‌است. مقاومت و سختی بالای این سنگ این امکان را فراهم می‌کند که ورقه‌هایی به ضخامت تنها چند میلی‌متر از این سنگ ساخت. باید بگویم که کفسابی سنگ گرانیت یکی از گران ترین کفسابی ها است و قیمت ان از حدود متری ۲۵ هزارتومان به بالا می باشد.

اما دلیل گران بودن ساب زنی سنگ گرانیت چیست؟

گرانیت سنگ طبیعی بسیار محکم و چگال می باشد که مقاومت بالایی در برابر ساییدن دارد تعداد ساب لازم برای کفسابی گرانیت در حدود دوبرابر سنگ های معمولی می باشد . مواد مصرفی لازم برای سابیدن گرانیت گران قیمت و کمیاب می باشد… معمولا براقیت و حالت آینه ای بیشتری از سایر سنگ ها دارد گرانیت سنگ زیبا که در صورت ساب مناسب می تواند جلا و زیبایی بی نظیری را به همراه داشته باشد.

هزینه کف سابي

هزینه کف سابی کلن به ۴ دسته تقسیم می شود

  1. کف سابی معمولی
  2. کف سابی ایتالیایی
  3. کف سابی درجه یک
  4. کف سابی نانو ساب

اولین نوع سنگسابی که ساب معمولی می باشد بیشتر مورد پذیرش سازنده ها و پروژه های بزرگ می باشد چرا که با هزینه نسبتا پایین تر به سایر انواع کفسابی قیمت پایین تری دارد و اقتصادی تر می باشد در حالی که از کیفیت لازم نیز برخوردار می باشد دومین نوع از سابیدن کف یا کف سابی ایتالیایی می باشد ،که سبک سنگ سابی ایتالیایی و تمام مراحل به سبک ایتالیایی و با لوازم ایتالیایی انجام می شود که پرطرفدارترین نوع ساب زنی می باشد.

قیمت کفسابی لوکس

نوع سوم کف سابی لوکس هر گروه یا فرد بسیار ماهر در کفسابی می باشد که یک سبک خاص و مناسبی را با جابه جا کردن ترتیب ساب های ایتالیایی و یا با تغییر لقمه دستگاه کفسابیگاها با افزودن تعداد دست های مخصوص به کفسابی می باشد که ثابت شده و دارای کیفیت بسیار مناسب تر از سایر انواع می باشد نوع چهار که با نام نانو ساب شناخته می شود همان کفسابی ایتالیایی یا مخصوص اجرا شده و پس از خشک شدن کف نانو برروی کف اجرا می گردد ،هریک از انواع کف سابی های بالا دارای قیمت و کیفیت مناسب و مطلوب بوده و بسته به بودجه و هزینه مشتری قابل انجام می باشد.

گرانیت یا سنگ خارا سنگی بسیار محکم . چگال با کانی های زیبا و شکننده این سنگ در کوه ها سخت وجود دارد و برای تشکیل شدن آن فعالیت های شیمیایی و طبیعی بسیاری رخ می دهد .شاید بهتر است بگوییم الماس ساختمان گرانیت است .

دستمزد ساب گرانیت

گرانیت برای کف بسیار مناسب است اما قیمت بالایی دارد و وزن آن نیز زیاد است و این ینی تحمیل یک بار مرده اضافی بر سازه ساختمان .بهتره که سنگ گرانیت در طبقات پایین ینی پارکینگ ها و طبقات پایین استفاده بشود .در پارکینگ چون تردد ماشین و انسان بسیار زیاد است به سنگی نیاز داریم که مقاوم ،نشکن و ضد آب باشه از این رو سنگ گرانیت با ویژگی هایی که داره بهترین گزینه برای کف پارکینگ هست.

حساسیت کف سابی گرانیت

اما مساله کفسابی گرانیت باید بگم که گرانیت چون خیلی محکمه و چگال و کانی هاش به شدت شکننده و ترد هستش در اوردن سنگ گرانیت با سنگسابی اونطور که سنگای دگ رو میشه براق و درخشان کرد خیلی سخته و بهتره بگم واسه اینکار نیاز به شناخت کامل ماهیت سنگ گرانیت و رفتار اون در مقابل سابیدن سنگ و صیقل دادن اون هستش. خب اشاره شد که گرانیت کانی های شکننده ای داره پس باید توجه داشت موقع کف سابی سنگ گرانیت باید از پد استفاده کرد و از لقمه سنگ های الماسی یک تکه تا جای امکان استفاده نکرد .

اما برای برداشتن لبه سنگ و پستی بلندی چاره دگ ای نداریم .حالا که با کانی های خورد شده سنگ گرانیتروبه رو هستیم باید اونها رو در جای خود ثابت کنیم و روش و صیقل بدیم و براقش کنیم . این کار با استفاده از پد های الماسی منقطع انجام می شود .

قیمت سنگ سابی

سنگسابی زیر مجموعه خدمات کفسابی است ینی کف سابی برروی سنگ . طبیعتا یکی از معیار های مهم در انتخاب پیمانکار قیمت مناسب آن در کنار کیفیت کار می باشد اما برای فهمیدن قیمت واقعی هر کار و خدماتی که انجام می شود آگاهی از مراحل انجام کار لازم و ضروری است . باید توجه داشت سنگ سابی دارای سه مرحله اصلی (که هر یک از مراحل شامل ۲ الی ۴ دست ساب می شوند )می باشد که مراحل کفسابی به صورت زیر می باشد.

قیمت کف سابی سنگ ساختمان
قیمت کف سابی سنگ ساختمان

صاف و یکدست سازی کف(در این مرحله با استفاده از لقمه های الماسی زبر تمام لبه ها و ناهمواری های موجود برداشته شده و سطح یکدست می شود) متناسب است یا نه؟

در پاسخ بای عرض کنم که یک کف سابی و ساب زنی خوب به کاری گفته می شود که کفپوش سنگی مورد نظر بدون لبه ،یکدشت،یکپارچه دیده شود و تا حد امکان بند سنگ به چشم نزند.

توجه داشته باشید که کف سنگی بعد از کفسابی سنگ مناسب براق و درخشان می شود و یک حالت آینه ای به خود می گیرد کهاین حالت آینه ای هر چه شفاف تر باشد کیفیت کفسابی اجرا شده بالاتر می باشد. و در درجه دوم که البته پس از مدت ها مشخص می شود ماندگاری براقیت و درخشانی سنگ می باشدکه هر چقدر این مدت طولانی تر باشد نشانه درستی و کیفیت بالای سنگسابی اجرا شده برروی کف سنگ شما می باشد.

لیست قیمت ساب زنی پارکینگ

پارکینگ اولین قسمت از ساختمان است که پس از وارد شدن به ساختمان می بینیم بهتر است بگوییم هر کسی وارد ساختمان می شود تا حدودی برآورد خود را از ساختمان و لوکس بودن ساختمان و سلیقه سازنده آن پی می برد می توان گفت پارکینگ می تواند زیباترین قسمت یک ساختمان باشد .زیرا بیشترین فضای خالی در پارکینگ موجود است و برای زیبا کردن آن براق و درخشان کردن سنگ پارکینگ آن کافی می باشد.

کف پارکینگ همواره در تماس با لاستیک خودروها و نیز رفت و آمد بسیار ساکنین می باشد از این رو بیشتر از سایر قسمت ها در خطر سایش و چوسیده شدن قرار دارد جنس کف پارکینگ باید یک ماده مقاوم و زیبا باشد ینی سنگ طبیعی یا مصنوعی اما سنگ ذاتا براقیت و درخشش کافی ندارد اینجا است که می اوان با کفسابی پارکینگ به روش ایتالیایی درخشش و براقیت سنگ پارکینگ را چند برابر کرد.

باید لبه سنگ ها با لقمه سنگ های زبر سابیده ویکدست و هم ارتفاع شوند وسپس با کف سابی پولیش و نانوکف آن را براق و درخشان کردن .

قیمت سنگسابی ساختمان
قیمت سنگسابی ساختمان

کف سابی پارکینگ اگر به درستی و خوب اجرا شود رد لاستیک و پا برروی کف نمی ماند اما اگر ساب نرم به درستی زده نشود جای لاستیک مانند یک مداد برروی کاغذ خواهد ماند .در برخی موارد می توان برای پارکینگ از کفشویی یا فرچه زنی نیز استفاده کرد که تمیز کننده خوبی می باشد .

قیمت سنگ سابی سنگ ساختمان

سنگ ساختمان جدا از اینکه هر نوع و هر جنسی داشته باشدبه مرور زمان کثیف می شود. و می توان گفت سنگ ذاتا دارای تخلخل و منافذ می باشد از این رو پس از گذشت زمان با واکنش داخلی سنگ طبیعتا سنگ ها در حد میلیمتری تخریب شده و دچار آهکی شدن می شود . و دلیل آهکی شدن سنگ ساختمان وجود رطوبت در هوای داخلی ساختمان است، که در طول زمان و با واکنش های بسیار کوچک اما گسترده موجب آسیب رسیدن به سنگ کف ساختمان می شوند .

از این رو تنها راه حل موجود بستن منافذ ریز و میلیمتری در سطح سنگ می باشد تااز نفوذ و تماس مستقیم با رطوبت هوا جلوگیری شود .

استفاده از رزین ساب و بتونه مناسب می تواند این کار ا انجام دهد و با نفوذ در منافذ از وارد شدن آب به داخل سنگ جلوگیری کند، اما تنها رزین ماندگاری و چهره مناسبی ندارد بنابر این باید با استفاده از سنگ سابی سنگ ساختمان می باشد . سنگ سابی ساختمان بسیار مهم بوده و صیقل و براقیت به سنگ می بخشد و ماندگاری ساب زنی را بسیار بالا می برد.

قیمت کفسابی پله و پایگرد و هزینه ساب پله

پله ها و پایگرد ساختمان از قسمت های مشترک و عمومی هر سازه ای می باشد و معمولا رفت و آمد بسیار زیادی برروی آن انجام می شود بنابراین بیشتر باید مراقب آن باشیم. پله ها باید در مقابل سایش و کدر و کثیف شدن مقاوم شوند تا براقیت و زیبایی خود را حفظ کنند به دلیل حساسیت و سایش زیاد پله کفسابی پله باید با حساسیت دوچندان و با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود. درصورتی که ساب زنی پله و پایگرد به درستی صورت نگیرددر همان روزهای اول بعدبا روش های کفسابی و به مرور کثیف و مات شده و کیفیت و براقیت خود را از دست می دهد.

کفسابی متری چند ؟ کفسابی ارزان ؟ اجرت کفسابی چند است ؟ هزینه های مشخص سنگسابی  و کفسابی ؟ تنها از شرکت کفسابی تهران بخواهید . ما کفساب ها وسابزن هایی داریم که به طرق مختلف کفسابی ایتالیایی و اسپانیایی کف خانه شمارا براق و درخشان و از هر نوع لکه و رد و جرم تمیز می کند اما با چه قیمت کفسابی و هزینه ای ؟ 

سنگسابی متری چند ؟

سنگ سابی نیز زیر مجموعه کفسابی است برای ساب سنگ گروه بهاری برای سنگ های معمول قیمت کفسابی را به صورت دقیق اعلام می کند .برای مثال ما سنگسابی دهبید را 25 الی 85 هزار تومان و سنگسابی گرانیت را 60 الی 120 هزار تومان و سنگسابی گوهره را 25 الی 75 هزار تومان انجام می دهیم .

کف سابی سنگ ساختمان با روش ایتالیایی یکدست و بصورت صیقلی انجام می شود ، قبل از شروع کار باید کارشناس یا اپراتور ساب از نوع سنگ شناخت کامل داشته باشد تا بتواند لقمه های مناسب آن نوع کفپوش را استفاده کند ، در غیر این صورت امکان ندارد که نتیجه کار مطلوب کارفرما و حتی اپراتور ساب شودبه همین خاطر ما در وحله اول کفساب های خود را با انواع سنگ و روش ساب آن آشنا می کنیم.

کف سابی

کف سابی سنگ در تهران به صورت یکپارچه و مناسب ترین کیفیت انجام می شود . اما باید اشاره کرد کنم که کفسابی سنگ ساختمان در مرحله نازک کاری است و معمولا بعد از مرحله گچ کاری و نقاشی سقف و نصف دیوار ها انجام می شود. پس از گچ کاری و نقاشی ساختمان چون سطح سنگ کثیف شده و خط و خش می افتد با لایه برداری میتوان همه اینها را برطرف کرد.

کار کف سابی سنگ به صورت چند مرحله ای باشدتا بتوانیم در مراحل مختلف سابزنی که طی هر مرحله ایرادات سنگ به مرور برداشته می شود تا در نهایت به یک سطح سنگی بدون ایراد دست پیدا کنیم. 

زیرا که سطح کار ، سنگ است که از سختی بسیار بالایی برخوردار است و برای ایجاد یک تغییر اساسی و درست در یک مرحله کف سابی امکان پذیر نیست زیرا اگر بخواهیم برای کف سابی سنگ از یک مرحله زبر استفاده کنیم ، خط و خش هایی در سطح سنگ ایجاد می کند که در نهایت یک سطح خوب به دست نمی آید .

کف سابی
کف سابی سنگ به روش ایتالیایی

بنابراین در مراحل بعد باید از لقمه های که به ترتیب از زبری به نرمی شماره بندی می شود، تا در مراحل مختلف به صیقل کار و در نهایت درخشش سنگ منجر خواهد شد. 

چرا کف ساب نرخ مشخصی ندارد؟

به جرات می توان گفت که دلیل این اتفاق گستردگی انواع سنگ و همچنین تعداد مراحل و انواع آن است به همین خاطر نرخ مشخصی را نمی توان برای آن در نظر گرفت اما می توان قیمت کفسابی پایه برای آن اعلام کرد برای مثال نرخ یک مرحله کفشویی با فرجه و یا نرخ ساب سنگ تراورتن و کارهای مشابه این نرخ مشخص دارند.

اما با افزایش مراحل و یا اضافه شدن کارهایی چون بتونه ،رزین ، اپوکسی ،برطرف کردن سیاهی درزها موجب افزایش قیمت و در مواردی اختلاف میان کارفرما و کفساب می شود به این دلیل توصیه ما انجام بازدید با هزینه ایاب و ذهاب و یا حداقل ارسال عکس می باشد.

برای اطلاع از  قیمت کفسابی  و قیمت سنگسابی با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

‫13 نظر

  • مجدی گفت:

    قیمت کفسابی سنگ بسیار متنوع هست اما شرکت کفسابی تهران با قیمت پایین کیفیت برتر را اجرا کرد ، ممنونم

  • ایرج گفت:

    ممنونم از کفسابی تهران که هم قیمت مناسب و کیفیت خدمات عالی بود .

  • رستمی گفت:

    قیمت کفسابی سنگ ساختمان در تهران به چه صورت هست نرخ مشخصی داره یا باید به صورت توافقی باشد؟

    • بهاری گفت:

      با توجه به متغیر بودن انواع سنگ ها و انواع آسیب های ایجاد شده در سنگ بهتر است تا با کارشناسان کفسابی تهران تماس گرفته و قیمت کفسابی دقیق ساختمان خود را مطلع شوید .

  • کفساب گفت:

    عالی و بی نظیر هم قیمت کفسابی و هم هزینه و کیفیت تمام شده کفسابی سنگ در تهران

    • بهاری گفت:

      سلام خدمت شما همراه گرامی ، سعی ما همواره کنترل قیمت های کفسابی البته تاجایی که به کیفیت کار آسیبی نرسد ، بوده است

  • فرضی گفت:

    سلام ، برای کفسابی یک آشپزخانه ۱۰ متری چقدر هزینه کفسابی باید کنیم؟

  • Ehsan گفت:

    سلام برای تعیین قیمت کف سابی سنگ بازید میاید ؟

  • محمد عبدی گفت:

    با سلام ، قیمت کفسابی سنگ دهبید با رزین و اپوکسی ساب میخاستم باید عکس ارسال کنم یا بازدید تشریف میارید ؟

  • مدیر ساختمان گفت:

    قیمت در مقایسه با سایر شرکت ها مناسب و کیفیت با فاصله زیاد اوله به نظرم ، راضی بودیم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس