تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفساب و ساب زن در تهران

کفساب و ساب زن در تهران

کفساب

کفساب و ساب زن در تهران به کسی گفته می شود که با هنر و مهارت خود و با استفاده از لقمه سنگ و پد های مختلف هر نوع کف اعم از پارکت،چوب،سنگ،بتن،اپوکسی،لمینت،سرامیک و … را ساب زنی می کند که ساب زن هم نامیده می شود با این کار سطح مورد نظر را هم تمیز می کند و هم می تواند با مواد و روش های پولیشینگ هر نوعی کفپوش را براق و درخشان کند .

عکس نمونه کار کفساب و ساب زن در تهران
بهترین کفساب در تهران – بهترین ساب زن در تهران و کرج

کفساب های ماهر کفسابی تهران  در تمامی نقاط تهران مشغول به کار هستند در شمال تهران ،شرق تهران،غرب تهران و ساب زن سنگ در جنوب تهران مشغول به انجام پروژه هستند .

ساب زن در تهران

ساب زن مترادف کفساب است زیرا که ساب زدن در کل به عمل سابیدن یک شی توسط شی دیگر است در ساب زدن این سابنده لقمه سنگ و پد و ابزار کفسابی است و مفعول ساب پارکت،سنگ،بتن و هر نوع سطح دیگر که به دلایلی اعم از اسید،جرم،خراش،شکستگی نیاز به لایه برداری دارد این کار را ساب زن در تهران که استخدام شده در شرکت کفسابی تهران هستند برای شما انجام می دهند با کیفیت برتر .

منظور از کفسابی سنگ 

کفساب در تهران
کفساب در تهران

به انجام دادن هر نوع عمل و اقداماتی گفته و اطلاق می گردد که به تمیز شدن سطوح مکانی منتهی شود . ممکن است سطح زمین ، یک اداره ، آپارتمان و یا فروشگاه ها و…توسط لکه رنگ ها و مانده های گچ و سیمان کثیف شود و یا اینکه سیاهی و زبری و کثیفی در نتیجه مرور زمان بر روی آن نشسته باشد.

 کفسابی سنگ به عمل لایه برداری از سطوح با استفاده از دستگاه هاس مخصوص که غالبا به شکل فرچه های دورانی هستند گفته می شود . 

با استفاده از راهنمایی و هدایت دستگاه های سایش به تمام نقاط ساختمان عمل کفسابی را انجام می دهیم . توجه داشته باشید که کفسابی و صیقل دادن به سطح هر مکانی ، منتج به افزایش عمر سنگ و یک دستی آن نیز خواهد شد .

 از بعضی دیگر از کارکرد های کفسابی می توان به همتراز سازی موزائیک و سرامیک های تازه تعبیه شده اشاره کرد که در نتیجه این عمل لبه های بالایی و پایینی سنگ ها در یک تراز از سطح قرار می گیرند .

کف ساب در تهران

کفساب در تهران به کسی گفته می شود که با استفاده از تجربه ،مهارت و علوم سنگ شناسی اقدام به ساب زنی و برطرف کردن ایراد سنگ می کند .ابزار کار کفساب با موتور ساب زنی تک فاز و سه فاز و یا دستگاه سابزنی دستی است که کف ساب با استفاده از آنها اقدام به سابیدن سطوح مورد نظر می کند و تمامی ایرادات سنگ را برطرف کرده و یک سطح سنگی کاملا یکدست و براق و درخشان تحویل می دهد .

استادکار کفساب و سابزن
استادکار کفساب و سابزن

کفساب های شرکت کفسابی تهران دوره های کار اموزی خود را تحت نظر مهندس بهاری گذرانده اند و دارای کارت مهارت می باشند .هر یک از کف ساب های ما توانایی انجام خدمات کفسابی برروی هر نوع سطحی را دارا هستند . تنها کافی است در تهران دور بزنید و صد ها نمونه کارهایی که توسط کف ساب های ماهر ما انجام شده اند را مشاهده می کنید.

چرا باید کفسابی کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد برا انجام دادن کفسابی سنگ ولی مهم ترین عامل برای انجام این کار زیبا و جلوه گر نمودن سنگ فرش است .چرا که اگر این کار را انجام ندهیم و سنگ فرش شده را صیقل ننماییم ، چهره ای زشت و ناپسند در سنگ ایجاد خواهد شد و با گذشت زمان نیز رسوبات و کثیفی های روی سنگ افزایش خواهد یافت و منظره نامطلوبی را نمایانگر خواهد ساخت .

آسیب به سنگ

یکی از عمده ترین مشکلاتی که سنگ های فرش شده با آن ها دست و پنجه نرم می کنند عدم داشتن اطلاعات کافی در خصوص تمیز کردن آن هاست به این صورت که غالبا دیده می شود که افراد برای تمیز کردن سنگ ها از مواد شیمیایی بهره می گیرند که در بلند مدت این امر موجبات رسوب گذاری سنگ ها و ایجاد چهره ای نامتوازن در سنگ می شود .

گاها نیز دیده می شود که بین سنگ ها فضاهای خالی وجود دارند که موجب می شوندبه سنگ ها آسیب وارد آید که این مشکل نیز با کفسابی و بند کشی بین سنگ ها رفع می شود .

یک کفساب خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کفسابی سنگ  از جمله مشاغلی است که لازمه آن داشتن تخصص و تجربه بالاست و دقت و ظرافت کاری ویژه ای را می طلبد که لازمه این حرفه است . در اصطلاح به شخصی که عملیات سنگسابی را با استفاده از ابزارهای مخصوص آن اجرایی می کند ، کفساب می نامیم .

کفساب باید شناخت کافی از سنگ های فرش شده ای که قصد کفسابی آن ها را دارد، داشته باشد. تا بتواند به بهترین نحو و با دقت کامل از لقمه سنگ ها استفاده و بهره گیری نماید .

 چرا که انتخاب لقمه سنگ و تشخیص اصالت و نامرغوبیت آن با از وظایف این شخص است و در زان خرید باید توجه ویژه ای داشته باشد که برای پروژه در حال انجام چه نوع لقمه سنگی می تواند نتیجه کار را بیمه کند.

برای انجام نماشویی و پیچ و رولپلاک نما نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

برای درخواست کفساب ماهر با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس