تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

ابزار ساب سنگ و ابزار کفسابی ایتالیایی درجه 1

ابزار ساب و وسایل مورد نیاز کفسابی

خرید ابزار کفسابی و لقمه ساب زنی ، پد الماسه و شاین ، لقمه اسیدی پولیشر ، پودر اسیدی براق کننده ، لقمه شاین و ابزار سنگسابی توسط شرکت کفسابی تهران با قیمت مناسب موجود شده است.

می توانید تمامی ابزار ساب سنگ مورد نیاز خود را با یک تماس سفارش دهید و در سریع ترین فرصت دریافت کنید لازم به ذکر است که تمامی ابزار کفساب به صورت قیمت عمده ای محاسبه می شود و به شرط اصل بودن به فروش می رسد ، می توانید برای اطلاع از ابزار سنگسابی و پولیش با ما تماس بگیرید .

ابزار کفسابی

خدمات کف سابی و سنگسابی دارای ابزار کفسابی و وسایل است که در زیر به آنها اشاره می کنیم .فروش ابزار ساب زنی انواع سطوح سنگ،پارکت، لمینت،موزائیک ،بتن و … توسط شرکت کفسابی تهران به فروش می رسد .

دستگاه ساب زنی یا سنگسابی

 
دستگاه های ساب زنی شامل دستگاه کف سابی تک فاز و سه فاز هستند که هر کدام قدرت موتور و کاربرد خود را داردبرای مثال جهت ساب زنی مکان هایی که برق سه فاز ندارد از دستگاه کفسابی تک فاز استفاده می شود. همچنین هر کدام از دستگاه ها مزایای مخصوص خود را دارد.

عکس نمونه کار ابزار ساب سنگ و ابزار کفسابی ایتالیایی درجه 1
دستگاه ساب زنی دستگاه کفسابی و ساب زنی سه فاز موتوژن

برای تهیه ابزار کفسابی اورجینال و ابزار سابزنی سنگ ساخت ایتالیا و کشور های مطرح در زمینه سنگ و براق کردن سنگ تنها با شرکت بهاری در ارتباط باشید.

لقمه های کفسابی و ساب زنی

از ابزار کف سابی که دستگاه کفسابی است یک صفحه دایره ای در قطر های با اندازه مختلف دارد این صفحه دارای جایگاه های نگه دارنده لقمه ساب ها است و لقمه ساب ها تشکیل شده از مواد الماسی و غیره برای سابیدن سنگ و سایر سطوح است این لقمه ها در جایگاه لقمه ساب برروی صفحه قرار می گیرند ،لقمه ساب ها در متریال های مختلف برای اهداف مختلف به کار می رود.

ابزار ساب زدن انواع سطوح

ابزار ساب توسط شرکت کفسابی تهران به فروش می رساند ،ابزار ساب زدن سنگ،ابزارهای زدن پارکت ،ابزار ساب زنی بتن،ابزار ساب زنی لمینت،ابزار ساب زدن موزاییک و سرامیک در انبارهای شرکت بهاری موجود بوده و شما می توانید تمامی آیت ابزار ها را تنها با یک تماس تهیه کنید. ابزار ساب به ابزاری گفته می شود که می تواند سطوح مختلف را لایه برداری کرده و با نمره ها مختلف ساب آن را گرم و براق کنید .

ابزار ساب سنگ
ابزار ساب سنگ

پد الماسی و اسیدی کفسابی

از جدید ترین ابزار های ساب زنی می توان به پد های الماسی و اسیدی که در مراحل  کف سابی مصرف می شود  اشاره کرد پد های الماسی از قطعات ریز هم جنس لقمه سنگ های ساب زنی تشکیل شده است این پد ها که صفحه منقطع نیز نام دارد با این خاصیت می تواند بسیار منعطف بوده و این اتفاق موجب می شود تا هیچ گونه خط و خش برروی سطح سنگ باقی نگذارد و این ویژگی موجب می شود.

تا تمامی قسمت های سنگ در تماس با لقمه پد ها باشد ،پد های الماسی بیشترین کاربرد را در ساب زنی گرانیت و همچنین برداشتن رزین و بتونه از روی سنگ کاربرد داردلاستیک محافظ دستگاه کفسابی از دیگر قسمت های لازمه در دستگاه کفسابی لاستیک دور صفحه ساب زنی است این لاستیک برای جلوگیری از خطرات ناشی از گیر کردن پا و دست به صفحه و همچنین جهت جلوگیری از پرتاب آب به اطراف است .

رزین و بتونه سنگ

برای پوشش درز و خلل و فرج سنگ همچنین ماندگاری ساب ایتالیایی برروی سنگ از رزین و بتونه همرنگ سنگ استفاده می شود . رزین ماده پلیمری و پایه حلال می باشد و بتونه که با سیمان سفید و چسب سنگ ساخته می شود در کفسابی انجام شده بسیار مهم است که تمامی درز ها و شکستگی های سنگ با مواد ترمیم کننده مانند رزین ایرانی و ایتالیایی و بتونه پوشانده شود.

ابزار کفسابی و ابزار ساب سنگ
ابزار سنگسابی و کفسابی

مواد پاک کننده نانو و اسیدی

برای پاک کردن لکه های سطحی می توان از مواد پاک کننده نانو و یا اسیدی با درصد بسیار پایین نیز می توان استفاده کرد البته توجه کنید که استفاده از این مواد و ابزار کفسابی بایستی توسط کفساب ماهر و اوستاکار انجام شود تا آسیبی به سنگ وارد نشود از دیگر مواد کفسابی ایتالیایی که در سنگ های مشکی و سفید استفاده می شود.

ماستیک و اپوکسی ایتالیایی در کفسابی

ماستیک و اپوکسی مواد جدید که در حال جایگزینی با رزین و بتونه سنگ می باشدماستیک و اپوکسی علاوه بر خاصیت ترمیم و پوشش درز و براق کردن دارای خاصیت های انتی استاتیک و نانو می باشند هزینه و قیمت ساب زنی با مواد کفسابی اپوکسی و ماستیک به نسبت بالاتر از رزین و بتونه می باشد . البته برای ارائه یک کار با کیفیت ساب زنی لازم است تا از ابزار کفسابی اورجینال و با کیفیت استفاده کرد تا نهایت براقیت و درخشندگی سنگ را به دست آورد . برای رسیدن به این هدف از ابزار ساب سنگ ایتالیایی کمک بگیرید تا هم پروسه انجام کار را به طور چشم گیری کاهش دهید و هم هزینه ها را کنترل کنید .

برای سفارش وسایل و ابزار کفسابی با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫2 نظر

  • مهدی گفت:

    سلام اقای بهاری لقمه برای برداشتن خط و خش دارید؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس