تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

براق کردن سنگ کف + معرفی بهترین مواد پولیش

پولیش سنگ یا براق کننده جهت براق و درخشان کردن سطوح سنگی که ماهیت براق شدن دارند و در ابتدا براق بوده اند و پس از گذشت مدتی مات و کدر شده اند استفاده می شود ، با انجام کار پولیشینگ سنگ کف می توان براق کردن سنگ کف را به درستی انجام داد.

نمونه کار پولیش سنگ به صورت دستی و خانگی
نمونه کار پولیش سنگ به صورت دستی و خانگی

در واقع می توان گفت پولیش به منزله واکس سنگ استفاده می شود و آنرا تا حدودی براق می کند پولیش زدن سنگ کف و ساب زنی باید توسط فرد ماهر و حرفه ای در این زمینه اجرا شود در غیر اینصورت مشکلات و خصاراتی ایجاد خواهد شد.

پولیش سنگ با کیفیت درجه یک

پولیش می تواند براقیت بی نظیری به کفپوش سنگی شما بدهد که با هیچ روش دیگری نمی توان به آن دست یافت زیرا که یک فرایند کریستال سازی لایه بالایی سنگ است و موجب درخشش سنگ ساختمان به مانند الماس می شود .اما لازم است نکاتی قبل و در هنگام پولیش سنگ کف رعایت شود.

مراحل پولیش سنگ

  1. ابتدا سطح مورد نظر باید از هر نوع کثیفی و چربی تمیز شود(کفسابی یا کفشویی)
  2. کف مورد نظر را با دقت خشک میکنیم هیچ رطوبتی نباید باقی بماند
  3. پولیش سنگ  را توسط تی حوله ای بر قسمت محدودی از کف پخش کنید
  4. مدتی صبر کنید تا مایع کمی سفت شود
  5. با استفاده از دستگاه پولیشر مایع را ساب بزنید (این کار باید با فرچه نرم انجام شود)
  6. سپس کف مورد نظر را با دستمال مالش دهید.
  7. با انجام این مراحل براق کردن سنگ کف به اتمام رسیده و یک سطح شفاف دارید .
آموزش اجرای پولیش سنگ - آموزش اجرای براق کردن سنگ طبیعی بدون دستگاه
آموزش اجرای پولیش سنگ – آموزش اجرای براق کردن سنگ طبیعی بدون دستگاه

پولیش ها مورد استفاده توسط تکنسین های شرکت کفسابیته از نوع موم بوده و به راحتی از بین نمی رود و می توان تضمین کرد که در دراز مدت برروی سطح سنگ طبیعی ماندگار بوده و همچنان آن را براق نشان می دهد. البته می توانید با تکرار مراحل براق کردن سنگ کف در هر مرحله به براقیت بیشتر سنگ برسید و این کار شدنی است.

نکات مهم بعد از پولیش سنگ

  • سطح سنگی مورد نظر را کاملا بررسی می کنیم تا هیچ گونه مواد اضافی مانند گرد و خاک ،کثیفی،روغنی،یا پولیش قدیمی برروی آن نباشد . برای از بین تمامی مواد اضافه و نتیجه فوق العاده پولیش می توان از کفسابی ایتالیایی قبل از پولیش استفاده کرد .
  • اطراف محل اجرای پولیش را خالی می کنیم و دیوار ه ها را چسب می زنیم تا مشکلی برای محیط خانه پیش نیاید .
  • ترکیب پولیش ایتالیایی ،ایرانی ، و یا هر مارک دیگری که باشد را برروی زمین ریخته و با دستگاه کفسابی مخصوص شروع به پولیش زنی سنگ می کنیم .(انجام این کار نیاز به تخصص خاص دارد)
  • سپس اضافه وسایل را کاملا تمیز کرده تا مواد اضافی برروی سنگ باقی نماند .

کاربرد پولیش کردن انواع سنگ

  • شاید تنها با تاثیر پولیش سنگ کف برروی سنگ ها اشنا باشید اما این کار باعث بهبود کلی سنگ و افزایش عمر سابزنی منجر خواهد شد در این راستا شرکت کفسابی تهران طی ساب زنی پولیش های متعدد اجرا شده به این نتیجه رسیده است که با اجرای polishing اصطکاک سنگ با اجسام دیگر ۶۰ درصد کاهش یافته و این امر موجب افزایش مامدگاری براقیت و صیقل سنگ خواهد شد.
  • مهم ترین اثر براق کننده برای سنگ نفوذ در خلل و فرج سطح سنگ است که با این اتفاق دیگر آب و کثیفی به سنگ نفوذ نمی کند و در دراز مدت دچار تردی و یا کثیفی نمی شود ، برای دستیابی به تمامی این نتایج کافی است با ما در ارتباط باشید تا سنگ هایتان را در برابر عوامل مختلف مراقبت کنید .

مواد پولیشی برای براق کردن سنگ

پولیش برای براق کردن سنگ کف /رزین کاری برای ترمیم سنگ طبیعی
پولیش برای براق کردن سنگ کف /رزین کاری برای ترمیم سنگ طبیعی

این مواد ترکیبات ساخته شده از دانه های ریز و باکیفیت آلومینیوم یا اکسید قلع هستند که برروی سنگ مالیده می شوند .و این کار باعث ایجاد لایه ای مانند لایه الماس می شود و باعث درخشش و براقیت سنگ ساختمان می شود .گاها با افزودن اسید هایی مانند اگزالیک یا اگزالات تاثیر بسیار بهتری می گذارد و فرایندی شبیه به فراید کریستال شدن اتفاق می افتد .این ماده برروی کفپوش سنگی ریخته می شود و با اضافه شدن آب دوغاب سفید رنگی تشکیل می شود و سپس این دوغاب توسط موتور یا دستگاه کفسابی برروی کف سابیده می شود و فراید کریستال شدن اتفاق می افتد .

پاک کردن لکه از روی کف با پولیش و لایه برداری

انواع لکه ها ممکن است برروی سنگ کف ایجاد شود که می تواند در اثر تردد ، ترشحات خود سنگ و یا لکه های در اثر روش های پاک کردن اشتباه و استفاده از مواد نامناسب برروی کف ایجاد می شود : مانند سرکه ، جوهر نمک و … برخی لکه ها سطحی و برخی عمقی هستند که طبیعتا با روش های معمول از بین نمی رود و نیاز به لایه برداری و رسیدن به عمق سنگ را دارد .

می توان بعد از تمیز کردن کف به وسیله کف سابی و لایه برداری از مواد پولیش سنگ جهت براق و درخشان تر کردن سنگ استفاده نمود براق و درخشان کردن سنگ با استفاده از کف سابی پولیش روش های مختلفی برای براق و درخشان کردن سنگ کف وجود دارد اما به جرات می توان گفت ماندگارترین،مناسب ترین،ارزان ترین و معقول ترین آنها سنگسابی پولیشر می باشد

معرفی ابزار پولیش سنگ خانگی با فرز
معرفی ابزار پولیش سنگ خانگی با فرز

با ساب پولیش سنگ طبیعی می توان هر سنگی را براق کرد؟

سنگ های طبیعی باید به یک مرحله ای مشخص از صیقلی و تمیزی برسد تا بتوان از پولیش سنگ برای براق کردن آن استفاده کرد ، و این درجه صیقلی مشخص تا لقمه ایتالیایی می باشد ، یعنی باید تمامی مراحل کفسابی انجام شود و سنگ طبیعی به نهایت صیقل و شفافیت از راه ساب زدن برسد و در نهایت از پولیش سنگ برای براق کردن بیشتر سنگ استفاده می کنیم .

پولیش سنگ را برای سنگ های متخلخل و یا طرح دار نمی توان استفاده کرد و این به دلیل گیر کردن موم در منافذ آن می باشد که در دراز مدت باعث جذب کثیفی و زشت و کدر شدن سنگ کف می شود.

سمباده ها و ابزار ساب و صیقل سنگ

کف سابی پولیشر

کف سابی پولیشر به نوعی از ساب زنی سنگ کف گفته می شود که در آن در ساب های دست پرداخت از لقمه سنگ های پولیش دار استفاده می شود که این کار پولیش را در عمق سنگ نفوذ می دهد و از این رو ماندگاری و درخشندگی واقعی را به سنگ می دهد به این کار پولیش سنگ با کف سابی گفته می شود.

روش های مختلفی برای براق و درخشان کردن سنگ کف وجود دارد که هر کدام مزیت و معایب خود را دارد یک روش صیقل و براق کردن سنگ هزینه بر اما کیفیت بسیار بالایی دارد و روش دیگر کیفیت قابل قبول و هزینه معقولی دارد .ما همه این روش ها را برسی می کنیم تا بهترین روش کفسابی سنگ تهران را در یابیم .این چهار روش عبارتند از بوفینگ یا پودر های پرداخت سنگ،سنگ زنی یا کفسابی یا سنگسابی،کریستالیزاسون و استفاده از پوشش های براق کننده مانند مواد لمینتی هر یک از این چهار روش برروی انواع سنگ ها تاثیرات فوق العاده ای میزارد .

براق کردن سنگ ساختمان
براق کردن سنگ ساختمان

سنگسابی یا سنگ زنی تخصصی روش براق کردن سنگ

فرایند سنگ سابی و کفسابی با بلور های الماسی انجام می شود و یک روش مکانیکی برای براق کردن و صیقل دادن انواع سنگ ساختمان تهران است .در این روش با ساینده های الماسی سنگ زنی سطح سنگ با لقمه های الماسی با درجه بندی زبری و سختی مختلف برروی سنگ سابیده می شود .در زیر دستگاه های سنگسابی سنگ زنی سه تا شش عدد لقمه های الماسی قرار می گیرد ، و این دستگاه با ۱۷۵ دور در دقیقه می چرخد و الماس های در زیر دستگاه درخشش و حالت آینه ای فوق العاده ای برای سطح سنگ ایجاد می کند .این لقمه های الماسی از درجه بندی های مختلف ساخته شده اند تا بلند ترین ناهماری ها را برداشته و حتی کوچک ترین خراش ها را از روی سطح سنگ برطرف کنند . بعد از اتمام مراحل ساب می توان به براق کردن سنگ کف پرداخت .

واکس سنگ ساختمان برای براق کردن سنگ

بلور سازی یا واکس زنی سنگ یکی از عالی ترین و ساده ترین روش های درخشان کردن سنگ خانه شما است .در روش واکس سنگ یک ماده شیمیایی برروی سنگ اسپری می شود و با پد های پلاستیکی و رزینی با چرخش دستگاه کفسابی با سرعت ۱۵۰ دور در دققه موجب ایجاد یک لایه جدید شبیه به خود سنگ ایجاد می شود که براقیت فوق العاده ای دارد .

آیا نیاز به پاک کردن و صیقل سنگ با پرداخت کف سنگ یا برش زدن دارید؟
کفساب های  کفسابی تهران در زمینه پرداخت و تراش دادن کف مرمر و سنگ تخصص دارد.

بررسی اجمالی پرداخت و براق کردن سنگ کف

کف های سنگی صیقل داده شده یا تراش خورده ساخته شده از سنگ مرمر طبیعی ، گرانیت ، سنگ تراورتن ، سنگ آهک و تراسزوی مهندسی شده در یک خانه یا ساختمان تجاری بسیار دیدنی به نظر می رسند. آنها می توانند ظاهر و احساس یک اتاق را به طرز چشمگیری بهبود بخشند.

براق کردن سنگ کف به صورت آینه ای
براقیت خیره کننده سنگ دهبید جزو زیباترین و شفاف تریت سنگ های ایران با براقیت بی نظیر سنگ 

پرداخت و ساب زنی موفق ترین راه ها برای احیای کف سنگ های خراشیده ، فرسوده و لکه دار و پاک کردن علائم ساییدگی و پارگی روزانه است. پرداخت می تواند سطح آینه و براق را به کف بازگرداند ، در حالی که پولیش سنگ می تواند روشنایی و احساس ابریشمی صاف را بازیابی کند.

شرکت کفسابی تکنسین هایی را آموزش داده است که می توانند کف کاشی های سنگ مرمر یا سنگ شما را ارزیابی کنند ، تا فرآیند صیقل دقیق لازم برای احیای آنها را تعیین کنند.

ما از موثرترین ساینده های الماس ، تجهیزات ، فناوری و ترکیبات صیقل دهنده و لقمه پد ها برای بازگرداندن جذابیت طبیعی کف سنگی شما استفاده می کنیم.

مرد مرمر می تواند کف سنگ را تغییر دهد تا بسته به نیاز تزئینات شما ، یک براقیت کامل یا نیمه براق ، یا مات شده ، مات شود.

نشانه های خراش ، خراش ، آلودگی و تغییر رنگ ناشی از تردد روزانه پا ، نشت مواد غذایی و مایعات و پاک کننده های اسیدی یا سفید کننده پاک می شود تا سنگ مرمر و سنگ شما تمیز و تازه به نظر برسد.

نشاط و احساس صاف کف سنگی شما بازیابی خواهد شد. جذابیت محیط بهبود می یابد.

روند پرداخت کفپوش سنگ

براق کردن سنگ کف ساختمان
تاثیر براق و آینه ای بودن سنگ کف بر زیبایی خانه و لوکس بودن یک آپارتمان 

مرحله1:

فرآیند پرداخت و برش کف سنگ با پوشاندن مناطق اطراف آن با پلاستیک ، نوار و حوله ، برای اطمینان از آسیب ندیدن مبلمان و اتصالات در اثر گرد و غبار ، دوغاب یا تجهیزات ، در طی فرآیند پرداخت یا برش زدن ، آغاز می شود.

سیستم آسیاب مرطوب منحصر به فرد ما گرد و غبار را به حداقل می رساند. دستگاه های بزرگ و پولیش های دستی ما دارای کیسه هایی برای جمع آوری گرد و غبار هنگام صیقل دادن و سنگ شکن شدن هستند.

در صورت از قبل چیدمان مبلمان برداشته می شود.

گام 2:
ما سطح سنگ را با استفاده از انواع پد ساینده الماس و ترکیبات پرداخت کف سنگ بسته به سنگ ، نوع سطح و پایان مورد نیاز ، آسیاب می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که همه مناطق یکنواخت هستند.

مرحله 3:
پس از پرداخت اولیه کف سنگ ، ما از یک ترکیب ساینده پیشرفته نانو برای بازگشت سطح صاف به کف استفاده می کنیم.

مرحله 4:
از جاروبرقی و حوله مرطوب برای گرفتن مایعات اضافی استفاده می شود که به منظور سهولت در پرداخت یا سنگ زنی کف سنگ استفاده می شود.

مرحله 5:
کف سنگ ها کاملاً تمیز شده و یک درمان ضد باکتری اعمال می شود. سطح تازه ، تمیز ، خراشیده و بدون آلودگی است.

مرحله 6:
تکنسین ها کفپوش سنگی را مرتب می کنند تا اطمینان حاصل کنند که پس از عزیمت مشتری نیاز به تمیزکاری بیشتر نیست.

در بیشتر موارد پس از تمیز کردن و پرداخت برای محافظت از کف سنگ از لک شدن ، آب بندی سنگ توصیه می شود.


مزایای پرداخت و برش کاری کف سنگ حرفه ای چیست؟


شرکت کف سابی بهاری ارزش کف سنگ مرمر و سنگ شما و سرمایه گذاری که شما برای ارائه چنین ماده گرانبهایی در خانه یا محل زندگی خود انجام داده اید را می فهمد. به همین دلیل پرداخت و برش کاری کف سنگ مرمر و سنگ توسط شرکتی که سنگ شما را درک می کند ارزش سرمایه گذاری را دارد.

عکس نمونه کار بررسی اجمالی پرداخت و براق کردن سنگ کف
هر سنگی قابلیت براق و آینه ای شدن داره پس تو انتخاب کفسابتون دقت کنید اما و اگر تو کار نباشه 

مزایای جلا دادن یا اصلاح سطح کف توسط کفساب تهران

  • تکنسین های ما برای درک هر نوع سنگ و نحوه واکنش آن به فرآیندهای مختلف و مواد شیمیایی در خانه آموزش دیده اند
  • ما از تجهیزات و ترکیبات پیشرفته و ساینده ساینده الماس استفاده می کنیم و از آخرین فناوری ها مطلع می شویم
  • کف مرمر ، سنگ آهک ، اونیکس ، ترازو ، گرانیت و تراورتن تازه و تمیز به نظر می رسند
  • خراش ها ، وصله های کسل کننده ، تغییر رنگ و آلودگی پاک می شود
  • کاشی های ناهموار سازگارتر به نظر می رسند
  • دوغاب بین کاشی های کف سنگ تمیزتر به نظر می رسد
  • بازتاب کفهای کاملاً براق بازیابی خواهد شد
  • کف های نیمه براق بار دیگر به صورت مات و مجللی به نظر می رسند
  • کف های لبه دار صاف شده و تمیزتر و روشن تر به نظر می رسند
  • محیط و نمای منطقه به طرز چشمگیری بهبود می یابد
  • نگهداری از کف سنگی شما آسان تر خواهد بود
  • تکنسین های ما در مورد محصولات نگهداری مناسب برای استفاده توصیه می کنند
  • مرد مرمر با استفاده از تکنیک های پیشرفته سنگ زنی و کفسابی سنگ مرمریت ، سنگ مرمر ، سنگ آهک ، سنگ تراورتن ، گرانیت یا سایر کفهای سنگی شما را به بهترین شکل طبیعی بازگرداند.

کدام محصولات پس از پرداخت کف و سنگ زنی توصیه می شود؟


کف های سنگی ساخته شده از سنگ مرمر طبیعی ، گرانیت ، تراورتن ، اونیکس و تراسو مهندسی شده در معرض سایش و پوسیدگی زندگی روزمره هستند. آنها می توانند به راحتی از روی کفش ، حیوانات خانگی ، خاک ، غذا ، مایعات ، گیاهان گلدان ، مبلمان و وسایل تزئینی که روی آنها منتقل می شوند خراشیده ، فرسوده و لکه دار شوند.

پرداخت کف یا سنگسابی باعث پاک شدن لکه ها و لکه ها می شود و کف سنگی شما به نظر جدید می رسد.

پس از پرداخت یا کف سابی ، توصیه می شود که فقط از محصولات سنگی متعادل PH برای نظافت و محافظت منظم از کف سنگ های ترمیم شده استفاده شود. با این کار از دوام کف مرمر و سنگ شما اطمینان حاصل می شود و باعث می شود آنها برای مدت طولانی تری روشن تر و تمیزتر به نظر برسند.

توصیه می شود از برخی از پاک کننده های کف سوپرمارکت حاوی مواد شیمیایی سخت ، مواد سفید کننده یا ساینده خودداری کنید. این محصولات می توانند باعث ایجاد خراش ، لکه های سفید ، لکه های مات و خطوط روی کف سنگ شوند.

پاک کننده سنگ

پاک کننده های مخصوص کف سنگ که دارای سطح PH متعادل هستند و به سنگ آسیبی نمی رسانند ، در صفحه محصولات تمیز کردن سنگ ما توصیه می شوند. 

ما توصیه می کنیم از تمیز کننده سنگ مرمر و سنگ حرفه ای صابون سنگ استفاده کنید که کف سنگ شما را کاملاً تمیز و محافظت می کند و آنها را به نظر تازه و بدون رگه می رساند.

پاک کن های سبز نیز برای لکه های سخت توصیه نمی شوند زیرا باعث خراش سنگ می شوند. فقط از لیوان های سفید کننده که سنگ مرمر و سنگ را خراش نمی دهند استفاده کنید. محصولی که پیشنهاد شده است stone soap است. این محصول از طریق وبسایت بهاری قابل سفارش است.

همانطور که در روش های تخصصی براق کردن سنگ اشاره شد پولیش سنگ کف یکی از راهکار های ایجاد درخشش سنگ است البته استفاده از پولیش نیاز به زیر سازی های اساسی دارد تا بهترین براقیت و درخشش حاصل شود .

عکس نمونه کار پولیش سنگ کف
پولیش سنگ کف 

برای براق کردن سنگ کف طبیعی یا پاک کردن لکه از کف با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

‫3 نظر

  • منصوری گفت:

    واقعا با کاری که این گروه انجام میده سنگ عین آینه براق و درخشان میشه بی نظیر بود .

  • ایمانی احسان گفت:

    برای براق کردن سنگ کف باید مواد براق کننده با دستگاه زده بشه یا خودمون هم میتونیم بزنیم ؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس