تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

تولید و فروش دستگاه کفسابی و دستگاه ساب سنگ

خرید و فروش دستگاه کفسابی

فروش دستگاه کفسابی سه فاز و تک فاز موتوژن

گروه خدمات ساختمانی کفسابیته اقدام به تولید و فروش مستقیم دستگاه های کف سابی ایرانی و ایتالیایی کرده است . خرید و فروش دستگاه کفسابی با مناسب ترین قیمت همراه با گارانتی معتبر شرکت موتوژن به صورت یک و دوساله .

دستگاه ساب زن سنگ که یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های ساختمان است در مدل های مختلف موجود می باشد اما با توجه به نظرات مشتریان و تجربه استادکار های شرکت کفسابیته دستگاه سنگساب و سابزن تولیدی شرکت بهاری و با موتور موتوژن از بهترین کیفیت برخوردار است .

که در تولید این دستگاه ها ما از بدنه ضخیم استفاده کرده ایم تا به راحتی مخزن آب دستگاه سوراخ نشود و در دراز مدت تاب برندارد . دستگاه کفساب که در تولیدی شرکت کفسابی تهران به تولید می رسد از یک سال گارانتی موتور برخوردار می باشد .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و قیمت دستگاه ساب تا اخر این مقاله را مطالعه کنید و از فیلم موجود مشاهده کنید.

دستگاه های ایرانی با کیفیت و کارایی و طول عمر بسیار بالا توسط طراحان ماهر و با تجربه شرکت طراحی و در بهترین حالت ساخته می شود تا بدون هیچ گونه ایراد در دراز مدت مورد استفاده جهت کفسابی انواع سطوح قرار بگیرد . دستگاه ها در دو نوع با موتور موتوژن و موتور چینی موجود می باشد .

دستگاه کفسابی الکتروژن

دستگاه کفسابی و سنگسابی با انواع مختلف در بازار وجود دارد .یکی از دیگر دستگاه ها با موتور الکتروژن می باشد . سوال اصلی خریداران که قطعا برای شما نیز سوال است (کدام دستگاه و با چه قیمتی مناسب کار ما می باشد) ؟ ما باید دستگاهی را انتخاب کنیم که:

  1. قیمت مناسب و به صرفه باشد.
  2. سایز و وزن آن به گونه ای باشد که در اگثر فضاها قابل استفاده باشد .
  3. صفحه ساب زنی و قسمت نگه دارنده لقمه مساحت کافی برای پیشرفت کار را داشته باشد.
  4. گارانتی موتور و امنیت جانی داشته باشد.
  5. خدمات و تعمیرات در دسترس باشد.

دستگاه ساب سنگ

دستگاه ساب سنگ به دو نوع دستگاه ساب تک فاز و سه فاز تقسیم می شود ، که در این جا برق موجود و در دسترس ساختمان معیار تعیین کننده در انتخاب و خرید دستگاه کفساب می باشد ، بنابراین دقت کنید که بیشتر کار کفسابی که می خواهید انجام دهید دارای چه نوع از برق تک فاز و یا سه فاز می باشد و سپس اقدام به خرید یکی از انواع دستگاه ساب سنگ تک فاز یا سه فاز کنید .

لازم است بدانید که هرر دو نوع دستگاه کفساب دارای کارایی و کیفیت کار یکسانی بوده و تنها تفاوت بین این دو سرعت اجرای کفسابی می باشد .

خرید و فروش دستگاه کفسابی کارکرده و دست دوم

دستگاه کارکرده و دست دوم کفسابی شما را به بالاترین قیمت می خریم . شما می توانید عکس دستگاه مورد نظر را به شماره تلگرام ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ ارسال کرده و دستگاه خود را به بالاترین قیمت بفروشید . همچنین دستگاه های کارکرده با تعمیر و سرویس کامل و کارایی بسیار مناسب موجود می باشد. ما مناسب ترین دستگاه و با قیمت منصفانه را در اختیار شما قرار خواهیم داد .

دستگاه کفسابی و دستگاه سنگساب
دستگاه کفسابی

قیمت دستگاه کفسابی

به دلیل نوسانات بازار قیمت ثابتی وجود ندارد اما شرکت نا سعی بر این دارد تا با کمترین قیمت ممکن  محصولات خود را به فروش برساند جهت اطمینان خاطر مشتریان عزیز . قیمت دستگاه سنگسابی تک فاز به نسبت دستگاه کف سابی سه فاز پایین تر بوده و ملاک قیمت قدرت موتور و ابعاد دستگاه و نیز موتور دستگاه می باشد .

 که موتور های موتوژن گران ترین و سپس الکترو موتور و در رده سوم موتورهای چینی هستند که برروی دستگاه سابزنی سه فاز و تک فاز سوار می شوند .به دلیل نوسانات بازار لطفا برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید .

دستگاه کفسابی سه فاز

دستگاه کفسابی سه فاز برای روشن شدن نیاز به برق سه فاز دارد و با توجه به اینکه صفحه آن بزرگ می باشد باید موتور قوی و دور بالایی داشته باشد.از این رو تمامی موتور ها از شرکت موتوژن تبریز تهیه و برروی دستگاه کف سابی نصب می شود که علاوه بر کیفیت و قدرت کافی یک سال گارانتی موتور نیز دارد.

دستگاه کف سابی سه فاز سنگین تر و بزرگ تر از نمونه تک فاز آن می باشد از این رو برش بسیار بالایی دارد. زمان انجام کار را کوتاه می کند و مناسب پروژه های متراژ بالا می باشد.

دستگاه کفسابی تک فاز

این نوع دستگاه با برق تک فاز معمولی ساختمان کار می کند.دستگاهی با حجم  وزن کمتر نسبت به مدل سه فاز آن

  • مناسب برای فضاهای کوچک.
  • در دسترس بودن برق تک فاز در همه ساختمان ها
  • قیمت پایین تر نسبت به مدل سه فاز
  • روش کار راحت تر
  • کیفیت کار کفسابی مناسب و دقت بالا
  • برای سابیدن گوشه ها و جاهای دور از دسترس دستگاه سنگسابی سه فاز مناسب است

دستگاه کفسابی دستی

کوچک ترین نمونه دستگاه کفسابی دستگاه ساب زنی دستی می باشد که تک فاز می باشد و با دور قابل تنظیم می باشد. برای ساب زنی مکان هایی که با دستگاه های سه فاز و تک فاز قابل سابیدن نیستند.

 دارای یک صفحه نگه دارنده پد های الماسی (جا پدی). ساب زدن انواع پله های گرانیت و گوهره و آباده با این دستگاه اتنجام می شود.

 قابلیت نصب انواع پد ها و با شماره های متفاوت . صفحه نگه دارنده سمباده دایره ای .برای مشاوره و اطلاعات با شماره تلفن ( ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ عادل )تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کفسابی ایتالیایی کلیندکس klindex

دستگاه های بسیار زیادی جهت کف سابی و ساب زنی در دنیا وجود دارد که هر کدام ویژگی مخصوص خود را دارد دستگاه های klindex italy می باشد.

دستگاهی با کارایی فوق العاده و کیفیت کار بی نظیر در ابعاد و اندازه های مختلف برای ساب زنی پاساژها و مراکز خرید و مکان های بسیار لوکس و گران قیمت استفاده می شود

چرا که هزینه کف سابی با دستگاه های کلیندکس به دلیل هزینه بر بودن گران است و در بین عموم مردم طرفدار آنچنانی ندارد و بیشتر کاربرد اختصاصی برای پروژه های خاص دارد .

برای  خرید دستگاه کفسابی و  قیمت دستگاه ساب زنی با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫6 نظر

  • شکرالله حسنی گفت:

    با عرض سلام خدمت شما لطفا در مورد قمت دستگاه تک فاز معلومات دهید

  • مجید کرکه آبادی گفت:

    آیا میتوان دستگاه سنگ ساب روتغییر کاربری دادوبابستن فرچه اقدام به شستشوی سطوح سرامییکی کرد

  • کفساب گفت:

    دستگاه های تولید شرکت بهاری شناخته شده ترین دستگاه ساب سنگ است .حتمن خرید کنید

  • کفساب گفت:

    سلام دستگاه تک فاز قدرت کافی برای سابیدن بتن را دارد؟

    • مدیر گفت:

      با سلام بله ، بیشتر مشتری های ما برای تک فاز اپوکسی کار ها هستند که با دستگاه تک فاز سطح بتن را صاف و صیقلی می کنند.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس