تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نصب بنر و تابلو با طناب و نصب انواع تزئینات در ارتفاع ساختمان بدون داربست

نصب تابلو،بنر،بیلبورد با طناب و بدون درابست در تهران و کرج

نصب تابلو و بنر با استفاده از طناب راپل و دسترسی آسان و بدون دابست با حذف هزینه های اضافی مانند جرثقیل و کلایمر یا داربست،توسط نماکاران ماهر شرکت بهاری ممکن شده است .

نصب تابلو و بنر با چه اهدافی است؟

تابلو و بنر یکی از قدیمی ترین و البته موثر ترین روش های تبلیغات و معرفی کالا یا خدمات در سطح شهر ، خیابان ها ،نمای ساختمان و جاهای پررفت و آمد است .

تابلو ها و بنر ها می تواند معرفی کننده یک مکان ، خدمات یک شرکت یا موسسه ، بیلبورد آموزشگاه و یا هر نوع معرفی یا ادرس دهی برای مکانی باشد که با چارچوب های فلزی یا بدون فریم برروی نما اجرا می شود .

نصب بنر با طناب و بدون داربست در ارتفاع دلخواه نما
نصب بنر با طناب و بدون داربست در ارتفاع دلخواه نما

نصب بنر و تابلو در تهران و کرج در سریع ترین زمان

اگر نیاز به نصب سریع بنر یا تابلو در تهران و کرج برروی ساختمان تجاری،اداری،مسکونی،نهادها و بیمارستان دارید ، این کار را با استفاده از دسترسی طناب راپل به صورت سریع و با استفاده از پیچ و رولپلاک نما به بهترین و شفاف ترین شکل ممکن انجام می دهیم .

استفاده از تابلو و بنر برای مراساتی چون عروسی،عزا،تسلیت،تبریک و جشنها کاربرد دارد که لازم است توسط شرکت یا تکنسین نماکار ماهر در فرصت و مکان مناسب نصب شود .

نصب تابلو با طناب در تهران

برای نصب بنر در ارتفاعات مختلف می توانید از روش هایی چون نردبان ، کلایمر،بالابر ، جرثقیل استفاده کنید اما هر یک از روش ها دارای محدودیت ها و ایراداتی هستند ، که پیشنهاد ما استفاده از روش نصب تابلو و بنر با طناب در تهران در ارتفاعات دلخواه شما می باشد که ارزان ترین و سریع ترین روش ممکن می باشد که بدون محدودیت ارتفاع می توان بیلبود و تابلو را در ارتفاع نصب کرد.

یکی از دیگر مزایای استفاده از روش طناب در نصب بنر ، عدم محدودیت نماکار در اجرای کار در ارتفاع و نیز دقت کار است ، زیرا که با فرود نماکار با طناب هر دو دست طناب کار آزاد بوده و با دقت کافی میتواند مشغول به نصب تابلو یا بیلبورد در نما ساختمان شود .

روش های نصب تابلو ،بنر و بیلبورد در ارتفاع ساختمان

برای نصب بیلبورد و تابلو و بنر در ارتفاع نما دو روش اصولی و کاربردی وجود دارد :

  • نصب تابلو با پیچ و رولپلاک به نما
  • ساخت فرم و قاب مخصوص بنر یا تابلو و نصب قاب به نما
نصب بنر با طناب ،نصب تابلو و بیلبورد  با قیمت نصب بنر مناسب برروی نما
نصب بنر با طناب ،نصب تابلو و بیلبورد با قیمت نصب بنر مناسب برروی نما

با توجه به ابعاد نما و جنس نما و نیز جنس بنر باید یکی از دو روش بالا برای انجام کار انتخاب شود . با هر دو روش کار با کیفیت و روشی اجرا می شود که عمر تابلو و بنر برروی نمای ساختمان مناسب باشد .

برای مشاهده سایر خدمات نما کلیک کنید.

قیمت نصب تابلو و بیلبورد برروی نمای ساختمان

قیمت و هزینه نصب انوع تابلو و بنر در ارتفاع ها مختلف ساختمان به عواملی چون ارتفاع مورد نظر ، ارتفاع کل ساختمان ، ابعاد تابلو و بنر یا بیلبورد ، نوع فریم یا بدون فریم و نیز طرح و محل نصب بستگی دارد، با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا قیمت هزینه تمام شده نصب تابلو با طناب نسبت به سایر روش ها تا 50 درصد کمتر و سرعت اجرا نیز بسیار سریع تر می باشد که دقیقا کارایی تابلو و برآورده کردن اهداف تبلیغاتی شما است . برای سفارش کار ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس