تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نصب توری مرغی ، حصاری و پلاستیکی نما با طناب برای بستن روشنایی، پاسیو، حیاط خلوت

نصب توری مرغی

نصب توری مرغی برای بستن درز انقطاع و پوشاندن روشنایی و نیز اجرای توری مرغی بدون داربست و با طناب برای پوشش حیاط خلوت یا پاسیو توسط شرکت بهاری انجام می شود .

نصب توری مرغی

نصب توری مرغی برای اهداف مختلف برای نمای ساختمان اجرا می شود . اما پر کاربردترین آن جلوگیری از ورود پرندگان به قسمت های مختلف ساختمان است و نیز برخی موارد اجبار شهرداری می باشد .

یکی از ارزان ترین و سریع ترین راه ها برای پوشاندن درز انقطاع استفاده از پوشش توری مرغی است که هم اجرای سریع دارد و هم بسیار کم هزینه می باشد .

توری مرغی برای ایجاد پوشش ارزان و ماندگار و نیز مقاوم در برابر باد است و دلیل آن حجم کم و حالت توری آن است که باد را از خود عبور داده و از این رو ماندگاری بالایی دارد .

بستن پاسیو و روشنایی با توری مرغی

پاسیو و روشنایی ساختمان که معمولا سقف آن باز بوده و همچنین در اکثر مواد یک ضلع پاسیو به طور کامل باز است .

و این مورد با ورود پرندگان و کثیف کاری که انجام می دهند برای ساکنین هزینه بر و پر دردسر است ، از این رو برای پوشاندن سقف پاسیو و ضلع باز حیاط خلوت می توان از توری مرغی حساری یا فلزی استفاده کرد که هر یک مزایا و معایبی دارند .

نصب توری مرغی
نصب توری مرغی برای پوشاندن پاسیو و روشنایی

نکته قابل توجه روش اجرای توری مرغی است که با طناب و بدون نیاز به داربست به راحتی توسط نماکاران حرفه ای شرکت بهاری قابل اجرا است .

با اجرای توری مرغی نمای حیاط خلوت ساختمان به طور کامل از ورود پرندگان جلوگیری می شود .و تا حدودی حس امنیت را برآورده می کند .

نصب توری مرغی درز انقطاع

درز انقطاع ساختمان که از الزامات شهرداری بوده و می بایست بین هردو ساختمان رعایت شود یکی دیگر از مشکلات ساختمان ها است که با بیتن درز انقطاع با توری مرغی این مشکل به طور کامل برطرف می شود .

درز انقطاع به دلیل لانه گذاری پرندگان و نیز تجمع زباله بهتر است در اسرع وقت با توری مرغی پوشانده شود.

نصب توری پاسیو  و حیاط خلوت
نصب توری پاسیو و حیاط خلوت

نصب توری مرغی با طناب راپل

شرکت بهاری با انجام اجرای توری در ارتفع با طناب راپل در کاهش هزینه های تمام شده برای کارفرما به شدت تاثیر گذار بوده و با ابداع روش نصب توری با طناب هم در سرعت کار و نیز کیفیت کار بهبود بخشیده است .

با روش راپل دیگر نیاز به اجرتی داربست و کلایمر نیست و تنها با یک راپل ، نماکار در ارتفاع های مختلف ایستاده و با کمک یک دستیار اقدام به نصب توری مرغی نما با طناب می کند .

برای محکم کردن توری در نما از پیچ و رولپلاک های گالوانیزه و واشر استفاده می کنیم که دورتادور توری مرغی بسته شده و به نما محکم می شوند .

انواع توری مرغی نما

توری مرغی پلاستیکی و فلزی ، حصار،فرنگی و فنس موجود می باشد که هریک معایب و مزایایی دارد که در ادامه مقاله می پردازیم .

نصب توری مرغی پاسیو و روشنایی، نصب توری مرغی درز انقطاع با طناب
اجرای توری مرغی با طناب
  • نصب توری مرغی حصاری : این نوع از توری مرغی فلزی می باشد و دارای مقاومت نسبت بالایی در مقابل انواع تنش ها دارد و تا حدودی از ورود دزد به ساختمان نیز جلوگیری می کند . دارای وزن بالا و نصب گران تر می باشد .مناسب ترین گزینه برای پوشاندن پاسیو و سقف حیاط خلوت می باشد .
  • اجرای توری مرغی پلاستیکی : این نوع توری ارزان قیمت و نصب آسان و دارای وزن کم است که تنها در مقابل ورود پرندگان مقاوم است و با گذشت زمان با تابش آفتاب پوسیده شده و پاره می شود . دارای اجرت نصب نسبتا پایینی می باشد .برای بستن پاسیو و سقف پاسیو قابل استفاده ایت .
  • توری مرغی فنس: توری نسبتا مقاوم و فلزی برای پوشاندن انواع محیط های باز مناسب است و دارای قیمت نصف توری مرغی متعادلی است .

توری های اشاره شده در چشمه ها ، ضخامت ها و وزن های مختلفی هستند که برای انتخاب هر یک می توانید با کارشتاسان ما مشاوره بگیرید .انتخاب توری مرغی مناسب نما ساختمان.

قیمت نصب توری مرغی با پیچ رولپلاک با روش طناب راپل

قیمت و دستمزد اجرای انواع توری مرغی در نمای ساختمان به وزن ، ابعاد و نوع توری مرغی بستگی دارد اما با همه این ویژگی ها قیمت های نصب توری در نما با طناب بسیار نزدیک به هم و اقتصادی می باشد ، برای استعلام قیمت نصب توری پاسیو ، حیاط خلوت ، درز انقطاع، بالکن و جاهای دیگر کافی است عکس محل و متراژ تقریبی را ب ای ما ارسال کنید تا مناسب ترین دستمزد نصب توری را دریافت کنید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته