تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

هزینه و قیمت نصب ایزوگام و نکات اجرای ایزوگام و قیرگونی ساختمان

عکس نمونه کار هزینه و قیمت نصب ایزوگام و نکات اجرای ایزوگام و قیرگونی ساختمان

ایزوگام چیست؟


ایزوگام در اصل نام یک عایق حرارتی ، رطوبتی و صوت است که در انواع مختلف تولید می شود ، اما رایج ترین آن محصولی دو لایه از تیشو الیاف شیشه و پلی استر که توسط قیر تقویت شده با پلیمرها پوشیده شده‌است.

اجرا و نصب ایزوگام پشت بام و سرویس بهداشتی و پاسیو با ایزوگام دلیجان
اجرا و نصب ایزوگام پشت بام و سرویس بهداشتی و پاسیو با ایزوگام دلیجان

از ایزوگام می توان در قسمت های مختلف ساختمان برای آب بندی بی نظیر و بلند مدت استفاده کرد ، از ایزوگام برای آب بندی پشت بام ، آب بندی نمای ساختمان و نیز عایق بندی سرویس های بهداشتی با ایزوگام و ده ها کابربرد دیگر دارد .

ایزوگام در انواع مختلف تولید می شود که بسته به نیاز محیط می توانید از شرکت ایزوگام تهران تهیه کنید .

عکس نمونه کار هزینه و قیمت نصب ایزوگام و نکات اجرای ایزوگام و قیرگونی ساختمان
ویژگی های ایزوگام خوب و مرغوب و قابل اجرای ایزوگام ساختمان

نصب ایزوگام

نصب و اجرای ایزوگام ، توجه داشته باشد که در دمای معین می توان به اجرای نصب ایزوگام پرداخت . یعنی بهتر است در دمای زیر ۵ درجه اجرای ایزوگام ممنوع می باشد و در صورت عدم رعایت این نکته کیفیت مطلوب به دست نمی آید .

نصب و اجرای ایزوگام دلیجان
نصب و اجرای ایزوگام دلیجان

در دماهای پایین خاصیت الاستیکی ایزوگام بسیار کاهش پیدا می کند و امکان اتصال مناسب با سطح به شدت کاهش می یابد و این شرایط در آب و هوای بارانی نیز پابرجا هست و نباید نصب ایزوگام انجام شود .

نکات مهم و ضروری قبل از اجرای نصب ایزوگام

در اجرای کار ایزوگام کاری ساختمان باید تعدادی از نکات ضروری را رعایت کنید .

  • مقدار همپوشانی در اجرای ایزوگام حتما باید رعایت شود و مقدار همپوشانی ایزوگام باید ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر باشد .
  • مقدار پیشروی ایزوگام روی زمین رعایت شده باشد (۱۰ الی ۱۶ سانتی متر)
  • هیچ درز باز نباید زیر سطح کار باشد به ویژه محل بند ایزوگام ها نباید شکاف یا ترکی روی سطح سیمانی باشد .

بهترین فصل برای اجرای نصب ایزوگام

بهترین زمان نصب ایزوگام دلیجان و اجرای ایزوگام دلیجان زمانی است که سطح زیر کار ایروگام کاملا خشک شده باشد و عاری از هر میزان رطوبت باشد و نیز میزان رطوبت هوا نیز در کمترین اندازه خود باشد .

دلیل تاکید ما بر عدم وجود رطوبت به تله افتادن حباب و بخار آب زیر ایزوگام است که می تواند باعث بلند شدن ایزوگام و سوراخ شدن آن می شود.

نصب ایزوگام در تهران با کیفیت مرغوب
نصب ایزوگام در تهران با کیفیت مرغوب

نصب ایزوگام در فصول سرد

برای نصب ایزوگام سطح پشت بام یا کف مغازه و سرویس های بهداشتی لتزم است دمای هوا بالاتر از ۵ درجه سلسیوس باشد در حالی که ترجیح ما دمای بالاتر از ۱۰ درجه می باشد (دمای محیط باید بالاتر از دمای انبار شده باشد )در غیر اینصورت به هنگام باز کردن رول ایزوگام قبل از نصب ایزوگام ، سطح ایزوگام ترک خورده و عملا کارایی خود را از دست می دهد . در هوای سرد باید دقت کافی در انبار و حمل و نقل و نیز بازگردن رول های لیزوگام را داشته باشیم زیرا به دلیل تردی زیاد در هوای سرد هر لحظه امکان پارکی و ترک خوردن آن وجود دارد .

هزینه و دستمزد اجرا و نصب ایزوگام

هزینه و دستمزد اجرای نصب ایزوگام و قیرگونی آسفالت با ایزوگام متریال و بدون متریال توسط بهترین ایزوگام کار تهران انجام می شود .

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین خدمات ساختمان ایروگام کردن سقف ها و نیز ایزوگام سرویس ها است ، اگر شما هم از افرادی هستید که تاکنون ایروگام ساختمان خود را اجرا نکرده اید با ما همراه باشید .

قیمت و هزینه دستمزد اجرای ایزوگام پشت بام و سرویس ها
قیمت و هزینه دستمزد اجرای ایزوگام پشت بام و سرویس ها

در این مقاله قصد داریم تا شمارا با قیمت و هزینه ایزوگام و نصب ایزوگام آشنا کنیم ، دقت داشته باشید که هیچ جایگزینی برای ایزوگام وجود ندارد و برای آببندی سقف و کف و پشت بام ساختمان و نیز عایق بندی سرویس های بهداشتی باید از ایزوگام با کیفیت به ویژه ایزوگام دلیجان استفاده کنید .

بررسی هزینه ایزوگام و قیرگونی

هزینه ایزوگام و قیرگونی ساختمان و سرویس های بهداشتی با توجه به شرایط و مسائل مختلف تعیین می شود که در ادامه به بررسی تخصصی آنها می پردازیم:

  • قیمت قیرگونی
  • قیمت ایزوگام ساختمان
  • هزینه و دستمزد اجرای نصب ایزوگام
  • تعداد لایه های مورد نیاز در قیرگونی کردن ساختمان
  • متراژ کار
  • تعداد هواکش و کانال کولر
  • ناهمواری های پشت بام

حال که با عوامل تاثیر گذار در قیمت اجرا و نصب ایزوگام آشنا شدید با ما همراه باشید.

نصب ایزوگام به روش اصولی
اجرای اصولی ایزوگام خوب با قیمت مناسب

دستورالعمل نصب ایزوگام و ایزوگام کاری پشت بام و سقف

  • برای اجرای ایزوگام و آب بندی سرویس های بهداشتی با قیرگونی سرویس بهداشتی باید شیب بندی کف سرویس ها انجام شود .زیرا اینکار موجب افزایش عمر و ماندکاری قیرگونی سرویس بهداشتی می شود .
  • شیب بندی پشت بام ساختمان و کف تراس ها نیز در اجرای ایزوگام بسیار اهمیت دارد و برای نتیجه مطلوب باید به خوبی رعایت شود .
  • دقت کنید که لوله های فاضلاب باید کاملا با سطح سیمان اجرا شود تا عمل قیرگونی و ایزوگام به شکل درست اجرا شود و راه نفوذی برای رطوبت باشد .
  • زمانی که کار آببندی پشت بام و سقف ها با قیرگونی انجام شد لازم است تا با یک ملات نرم روی آن سطح ایجاد کرد تا سطح یکپارچه ایزوگام سوراخ نشود .
  • قبل از شروع فرآیند قیرگونی و ایزوگام کف و سقف حتما باید محیط را از هر گونه کثیفی و گرد وخاک خالی کنید .
  • هنگام بارش باران و برف زمان مناسبی برای اجرای ایزوگام و قیرگونی نیست .
  • برای جلوگیری از هدر رفت پول لازم است تا در موافع بارانی برای کاهش هزینه ایزوگام و قیرگونی از اجرای آن صرف نظر کنیم .
  • حتما دقت داشته باشید که ایزوگام همراستا با مسیر شیب با مسیر حرکت آب باشد تا آببندی آن کامل انجام و حفظ شود .
  • اگر از روش اجرای ایزوگام و قیرگونی چند لایه استفاده می کنید حتما دقت داشته باشید که باید هر لایه عمود بر لایه قبل اجرا شود .

روش نصب ایزوگام

نصب ایزوگام ، به عنوان یکی از برترین روش های عایق پوششی برای انواع نما دیوار ، پشت بام و سرویس ها قابل اجرا است و مراحل مختلفی دارد که حتمن باید توسط کارشناسان برجسته بررسی شده و اجرا شود .

لازم است تا مرحله جابه جایی ، راه اندازی و نصب ایزوگام به درستی و با اصول تععین شده پیش برود تا از هدر رفت هزینه ایزوگام جلوگیری شود. در این مقاله به روش نصب ایزوگام های با کیفیت دلیجان ، سپهر گستر ، ایزوگام شرق و ایزوگام تهران و بام گستر می پردازیم تا هم علاوه بر آشنایی با نحوه نصب ایروگام نما با انواع برند های معروف ایزوگام آشنا شوید .

اجرای ایزوگام دیوار و پشت بام ساختمان
اجرای ایزوگام دیوار و پشت بام ساختمان

نصب ایزوگام پشت بام

نصب ایزوگام پشت بام با بهترین برندهای ایزوگام دلیجان و تهران توسط شرکت نصب ایزوگام تهران انجام می شود در این مقاله به بررسی تمامی نکات نصب ایزوگام پرداخته ایم و در این قسمت تمرکز ما بر نصب ایزوگام پشت بام است که یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان است که باید در اسرع وقت آببندی و عایق بندی شود تا از نفوذ رطوبت به سازه و اوارد شدن آسیب به ساختمان جلوگیری شود .

برای نصب ایروگام پشت بام دقت داشته باشید اگر کولر یا اجسام دیگر گذاشته اید باید کاملا تخلیه شود تا کار اجرای ایزوگام یکپارچه و به درستی اجرا شود. در ادامه به برسی قیمت و هزینه نصب ایزوگام پشت بام می پردازیم.

قیمت نصب ایزوگام پشت بام

با توجه به یکپارچه بودن پشت بام و یک تکه بودن آن دستمزد اجرای پشت بام به نسبت سرویس بهداشتی یا تراس و بالکن قیمت دستمزد کمتری دارد ، اما با این حال اجرای نصب ایزوگام پشت بام کاری حساس و تخصصی است و نیاز به صرف زمان کافی و مهارت بالا می باشد .

نصب و پخش ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان از گذشته برترین ایزوگام در ایران و پر مصرف ترین ایزوگام بوده است و شرکت ایزوگام کاری تهران نیز در این راستا ترجیح بر استفاده از ایزوگام های با کیفیت دلیجان را دارد و در اکثر پروژه های خود از ایزوگام دلیجان استفاده می‌کنیم تا بهترین کیفیت عایق بندی‌قسمت های مختلف را با ایزوگام دلیجان تحویل بدهیم.

نصب و اجرای ایزوگام دلیجان
نصب و اجرای ایزوگام دلیجان و فروش و پخش عمده ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان به دلیل داشتن فرآیند تولید پیشرفته ای که دارد از انواع ایزوگام های دیگر متمایز بوده و با دارا بودن الیاف با کیفیت می تواند تا مدت ها سطوح مختلف ساختمان را کاملا آب بند و غیر قابل نفوذ کند .

شرکت ایزوگام کاری تهران با نصب و پخش ایزوگام دلیجان توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان خودرا جلب کند .

هزینه نصب ایزوگام تهران

نصب ایزوگام در تهران برای قسمت های بام ، سقف و کف واحد ها ، کف و دیواره استخر ، دیوار محوطه ، دیوار زیر زمین و پارکینگ انجام می شود و با اجرای نصب ایزوگام در تهران سطح مورد نظرتان کاملا آببند می شود ، شرکت ایزوگام تهران به دلیل مشغله کاری هم میهنان می تواند صفر تا صد اجرای ایزوگام در تهران را برعهده بگیرد و با هزینه و دستمزد مناسب این کار را به بهترین شکل اجرا کند .

اجرای ایزوگام بدن فویل برای زیر کار و جایگزین قیرگونی
اجرای ایزوگام بدن فویل برای زیر کار و جایگزین قیرگونی

نصب ایزوگام متری چنده

چگونه ایزوگام نصب کنیم

خدمات نصب ایزوگا

خرید و نصب ایزوگام

نصب ایزوگام روی سیمان

روش نصب ایزوگام سقف

طریقه نصب ایزوگام سقف

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس