تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پیچ و رولپلاک نما در پاسداران ، هروی ، دروس ، فرمانیه ، اقدسیه

پیچ و رولپلاک نما در پاسداران ، هروی ، دروس ، فرمانیه ، اقدسیه

پیچ و رولپلاک سنگ نما در اقدسیه ، پاسداران ، دروس ، اقدسیه و فرمانیه به روش راپل توسط شرکت بهاری انجام می شود .

پیچ و رولپلاک سنگ نما در پاسداران

در ساختمان های نمای سنگی به دلیل وزن سنگ و فشار سنگ های به پایین دست خود پس از گذشت مدتی سنگ ها از جای خود سست شده و ماندگاری خود را از دست می دهند البته روش هایی چون اسکوپ سنگ قبل از اجرای نما و یا در حین اجرای نما انجام می شود که به دلیل وزن بالا و عدم گیرش مناسب اسکوپ سنگ ها دچار سستی می شود .

در این شرایط با پیچ رولپلاک نما در پاسداران از ریزش سنگ های اسکوپ شده و نشده نما جلوگیری می کنیم .

پیچ رولپلاک نما در هروی و دروس

یکی از دلایل اصلی که تا به کنون توسط هیچ شرکتی بررسی و شناخته نشده است ، عامل یخ زدگی است که تاثیر بسزایی در ریزش سنگ های نما دارد ، عملکرد این اتفاق طوری است که با نفوذ آب به بند سنگ و خود سنگ در اثر یخ زدگی و افزایش حجم آن فشار میان سنگ ها به حداکثر ریده و با کوچک ترین جابه جایی افقی و عمودی خاصیت چسبندگی سنگ و سیمان کاملا از بین می رود در این موارد تنها روش تاثیر گذار برای جلوگیری از ریزش سنگ نما ، استفاده از پیچ و رولپلاک نما در هروی و دروس است ، البته بسیار مهم است که روش قرار دادن پیچ و رولپلاک داخل سنگ بتن به درستی انجام شود .

پیچ و رولپلاک نما در فرمانیه و اقدسیه

پیشنهاد ما برای پیچ رولپلاک نما با راپل در فرمانیه و اقدسیه استفاده از پیچ های گالوانیزه و یا استیل است که به دلیل متریال های مناسب از کیفیت کافی برای دوام در فشار و زنگ زدگی را دارد ، البته این به معنا نیست که پیچ های معمولی تاثیر نداشته باشند یا مقاومت کافی را نداشته باشند ، در اینجا بحث قیمت پیچ و رولپلاک نما و کیفیت هست و هدف ما آشنا کردن کارفرمایان و مشتریان مان از بالاترین کیفیت های کار موجود می باشد . و نکته دوم اینکه پیچ رولپلاک انجام شده توسط شرکت بهاری هیچ گونه تاثیری بر زیبایی ساختمان تان ندارد و کاملا پیچ های استفاده شده را با بتونه مناسب نما می پوشانیم .

جهت سفارش تثبیت سنگ نما و جلوگیری از ریزش سنگ نما در پاسداران ، هروی ، اقدسیه ، فرمانیه و دروس با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته