تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

شرکت نماشویی در تهران

شرکت نماشویی در تهران

شرکت نماشویی

شرکت نماشویی تهران با در اختیار داشتن ابزار نماشویی با راپل اقدام به ارایه خدمات نما شویی در تهران نموده است .این روش به نما شویی بدون داربست مشهور است که مزیت های بسیاری نسبت به روش نماشویی با داربست دارد در این روش ابتدا سرعت مساله مهم و در رده دوم قیمت نماشویی بسیار اهمیت دارد .

تمامی تکنسین های شرکت نماشویی به صورت ویژه آموزش دیده اند و توانایی دسترسی به انواع نما ها و ارتفاعات را دارند . شرکت خدمات نما بهاری با تجربه ای بالغ بر ۲۰ سال در عرصه خدمات نما از تجربه و مهارت کافی برای انجام خدمات نظافت نمای ساختمان را دارا می باشد . کافی است با شرکت نما شویی ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تکنسین های ماهر ما برروی نمای ساختمان شما حاضر شوند .

عکس نمونه کار شرکت نماشویی در تهران
شرکت نماشویی ساختمان

شرکت نماشویی بهاری متشکل از ۱۲ تکنسین ماهر نماکار آماده ارایه خدمات نماشویی ساختمان را دارد این شرکت تمامی خدمات نما را با بیمه حوادث به نام نماکار انجام می دهد تا دیگر هیچ نگرانی نداشته باشید . ما با استفاده از روش rope acces اقدام به نماشویی تلویزیون های شهری ، نماشویی برج ها ، شستشوی دیوار پاسیو و هر خدمات که مربوط به کار در ارتفاع باشد را انجام می دهیم .

شستشوی نما توسط شرکت نماشویی تهران

شرکت نماشویی

هر نوع نمای ساختمان یک روش مخصوصی دارد برای مثال اگر نمای ساختمان جنس و متریال صیقلی و صاف داشته باشد به سختی کثیف می شود اما نما هر کیفیتی که داشته باشد پس از گذشت مدتی در اثر عوامل مختلف جرم می گیرد و نیاز به نما شویی دارد از این رو شرکت نماشویی تهران سعی دارد با روش نماشویی راپل و کار در ارتفاع هر نوع نما اعم از شیشه ، کامپوزیت ، سنگ و سرامیک را شستشو و نظافت کند با این کار هر نوع کثیفی در اثر شستشو نما از بین می رود .

کارشناسی دو مرحله ای شرکت بهاری

ما همواره برای افزایش کیفیت نماشویی ارائه شده توسط تیم کاری بهاری راهکار های ویژه ای را اتخاذ کرده ایم که یکی از مهم ترین آنها ایجاد یک تیم کارشناسی برای نظارت بر تکنسین های شرکت می باشد ، به این صورت که در صورت نارضایتی از خدمت ارائه شده می توانید با ما تماس گرفته و درخواست کارشناس کنید تا با اتخاذ روش های جدید و مخصوص نمای ساختمان تان بهترین کیفیت نماشویی ساختمان را تحویل بگیرید .

شرکت نماشویی در تهران

عمده فعالیت شرکت نما شویی بهاری در تهران و در مناطق مختلف آن است از جمله نماشویی در پاسداران،سعادت آباد،سهره وردی ،شهرک غرب،جنت آباد،شهرک راه آهن ، سهره وردی ،تهرانپارس، میدان خراسان،پیروزی ،لویزان،شیان،قیطریه،میرداماد ، جردن،تجریش و سایر مناطق تهران است . ما در همه این مناطق امکان ارایه خدمات نما راپل ، کلایمر،داربست،جرثقیل را دارا هستیم . شرکت نما شویی بهاری بهترین شرکت نظافت نما ساختمان است و این به دلایل مختلفی است که در زیر به آنها اشاره می کنیم .

مزایای استفاده از شرکت شستشوی نما بهاری

نماشویی ساختمان یکی از کارهای نظافتی بسیار مهم در دسته نظافت خارجی ساختمان است . بنابراین اهمیت شستشو به اندازه ای است که برای انتخاب شرکت شستشوی نما وقت لازم است و با صرف زمان کافی می توان به بهتری شرکت نما شویی تهران می رسید .

شرکت نماشویی ساختمان در تهران
شرکت نماشویی ساختمان
  • تضمین کیفیت کار برای شستشوی انواع نماهای کامپوزیتی ، آجری ، سنگی ، سیمانی و سایر نما ها
  • تکنسین های نماشویی دارای مدرک ایراتا که آموزش های کافی و مهارت های حرفه ای را برای اجرای هر نوع نظافت نما فرا گرفته اند.
  • تمامی مواد تمیز کننده و رسوب زدا توسط تکنسین های شرکت آزمایش شده و سازگاری آنها با انواع نماها تایید شده است .
  • تمامی افرادی که تحت عنوان شرکت نماشویی بهاری به محل پروژه برای انجام کار اعزام می شوند دارای بیمه مسئولیت با نام می باشند و نیازی به ثبت آدرس در هر مرحله ندارد .
  • ابزار های راپل کار در تهران به صورت دوره ای تعویض و بازرسی شده و تحت آزمایش های تنش قرار می گیرند .

با نماشویی ساختمان به ویژه در تهران تمامی آلاینده های سمی که هم برای سلامت ساکنین و هم برای سلامت نای ساختمان آسیب می رساند از بین می رود مانند مواد اسیدی مواد کربنی حاصل از دود وسایل نقلیه و هم چنین رسوب انواع کثیفی ها که می تواند عمر نمای ساختمان را به ویژه تهران به شدت کم کند .

نماشویی ساختمان در تهران با قیمت و هزینه های بسیار مناسب توسط تیم ما به انجام می رسد . نماشویی در تهران به صورت همه روزه و با طناب یا راپل و هم چنین با داربست و جرثقیل انجام می شود .

طبیعی است که هر نوع خدماتی قیمت واحد نمی تواند داشته باشد به دلیل اینکه عوامل بسیار زیادی در آن دخیل هستند و غیر ممکن است که تمامی این عوامل در دو ساختمان یکسان باشد از این رو باید به کارشناسان نماشویی تهران اعتماد کنیم تا بتوانیم منصفانه ترین قیمت نماشویی ساختمان را برای شما پیشنهاد دهیم .

نماشویی در تهران

در تهران ساختمان های متنوعی به چشم می خورد که هر کدام نمای مخصوص خود را دارد که در طرح ها و نقش های اعجاب انگیز ساخته شده اند . که عموما بسیار هزینه بر و در صورت عدم رسیدگی آسیب اقتصادی زیادی می توانند وارد کنند . از این رو پیشنهاد می کنیم که به فکر نمای ساختمان باشید قبل از اینکه کار از کار گذشته باشد ،ساده ترین کار هایی که می توان در تهران انجام داد شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای است که این کار می تواند با روش های مختلف مانند نماشویی راپل و … صورت گیرد .

برای تماس با شرکت نماشویی با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

‫12 نظر

  • ملکی

    ما از خدمات نماشویی در تهران شرکت تهران استفاده کردیم با اطمینان میتونم بگم بی نظیر بود .

    19, ژانویه 2022 در 6:50 ب.ظ
  • کاظم پور

    از خدمات نماشویی که توسط شرکت نماشویی تهران دریافت کردم کاملا. راضی ام ممنون

    16, ژانویه 2022 در 9:01 ق.ظ
  • نماکار

    دگ شرکت بهاری نیاز به تعریف نداره نام آشنا ترین در زمینه خدمات نظافتی نما هست

    31, آگوست 2021 در 10:06 ق.ظ
  • جوان

    شرکت نماشویی که همه ویژگی های یک شرکت درجه یک رو داره عالی بودید ممنون

    28, آگوست 2021 در 1:25 ب.ظ
  • خانوم دکتر افشار

    یک شرکت نماشویی بی نظیر حتمن امتحان کنید .

    2, آگوست 2021 در 8:57 ق.ظ
    • مدیر

      نظر لطفتونه خانوم دکتر ممنونم

      2, آگوست 2021 در 11:17 ب.ظ
  • Zamiri

    فوق العاده، واقعا تا این حد تاثیر داره ؟؟ واترجت فشارش چند بار هست؟

    5, ژوئن 2021 در 3:23 ب.ظ
    • مدیر

      بله ،به ویژه وقتی با سیلیس ریز انجام می شود

      9, ژوئن 2021 در 3:14 ب.ظ
  • نماشویی در تهران

    فیلم منتشر شده یکم کیفیتش کم بود … ولی در کل عالی و قابل قبول بود … ممنون از شما

    2, ژوئن 2021 در 9:39 ق.ظ
    • مدیر تدارکات میهن

      بی شک بهترین شرکت نماشویی تهران است با نیروی کار با اخلاق و کاردرست .

      6, آوریل 2022 در 11:37 ق.ظ
    • بهاری

      سپاسگزارم از نظر خوب شما

      6, آوریل 2022 در 2:31 ب.ظ
  • خانوم افشار

    ممنونم از تیم کامل شرکت بهاری که تقریبا هر کاری رو نما داشته باشید رو انجام میدن البته بدون داربست و فقط با طناب

    1, ژوئن 2021 در 1:11 ب.ظ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته