تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

فروش انواع لقمه الماسه کفسابی

لقمه الماسه کفسابی برای ساب زدن بتن ، گرانیت ، موزائیک

انواع لقمه الماسه کفسابی و سگمنت برای سابیدن و هموار کردن بتن، گرانیت ، موزائیک توسط کفسابی تهران به فروش می رسد . لقمه الماسه سگمنت از پرکاربردترین لقمه های صنعت کفسابی است که تقریبا هیچ لقمه دیگری را نمی توان جایگزین آن کرد .

و دلیل ویژه بودن الماسه کاربرد آن در تراشیدن و صیقل دادن سخت ترین سطوح مانند گرانیت و موزائیک و تمامی سطوح سخت دیگر می باشد .

لقمه الماس کفسابی بعد از سابیدن 100 متر بتن
لقمه الماس کفسابی بعد از سابیدن 100 متر بتن

لقمه الماس ساب بتن

برای ساب زدن و هموار کردن بتن حتی اگر ماله پروانه خورده باشد می بایست با استفاده از لقمه الماس و دستگاه کفساب ، سابیده شود تا سنگ دانه های موجود در سطح بتن شکسته شده و به سطح یکنواخت برسیم ، از این رو می توانید انواع لقمه الماسه و سگمنت را از شرکت ما خریداری کنید .

لقمه الماسه موزائیک و گرانیت

عکس نمونه کار فروش انواع لقمه الماسه کفسابی
انواع لقمه های الماسه تولید شده توسط شرکت بهاری

جهت سابیدن موزائیک و گرانیت شما به لقمه الماسه زبر همچون نمره ۴۶ نیاز دارید که می توانید از قسمت فروش ابزار ساب شرکت بهاری تهیه کنید . 

ویژگی لقمه الماسه کفسابی تولید شده توسط شرکت ، دوام و کیفیت بالای متریال و همچنین قیمت بسیار مناسب آن نسبت به سایرین است .

الماسه های تولید شده توسط شرکت بهاری دارای چگالی مناسب می باشند تا بتوانید هم به حالت مرطوب و هم به صورت خشک اقئام به کفسابی با الماسه کنید و در هردو حالت بهترین عملکرد را خواهند داشت .

الماسه و سگمنت کفسابیقیمت لقمه الماسه
لقمه الماسه زبر 46 الی 60تماس
لقمه سگمنت 60 الی 500تماس
قیمت لقمه الماسه کفسابی و سابزنی
فروش انواع لقمه الماسه کفسابی
فروش انواع لقمه الماسه کفسابی

لقمه الماسه سگمنت می تواند بهترین جایگزین برای لقمه های بی کیفیت و ضعیف ساب زنی باشد ، با استفاده کردن از لقمه های الماس می توانید سرعت کار خود را چندین برابر بیشتر کنید و برای برداشتن ناخنک و ناهمواری سخت ترین سنگ ها و سطوح دیگر از این لقمه ها استفاده کنید با لقمه سگمنت می توان سطح بتن را تبدیل به موزاییک کرد و با این کار صرفه جویی زیادی در خرید کفپوش موزاییکی صورت می گیرد .

لقمه سگمنت الماسه های تولیدی شرکت بهاری بالاترین کیفیت و چگالی را دارد و می تواند دو برابر سایر سگمنت ها لایه برداری و سابزنی را انجام دهد .

جهت خرید لقمه سگمنت و الماس با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

‫2 نظر

  • مهدی

    سلام خسته نباشید ببخشید میتونم قیمت لقمه سنگها الماسه و اسیدی رو داشته باشم

    30, ژانویه 2021 در 2:25 ب.ظ
    • adel

      سلام باتوجه به تنوع لقمه های الماس و اسیدی لطفا تماس بگیرید .

      30, ژانویه 2021 در 3:20 ب.ظ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته