تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نماشویی آجر و شستن نمای اجری

نماشویی آجر و شستن نمای اجری

نماشویی آجر و شستن نمای اجری با روش راپل و بدون نیاز به داربست توسط شرکت نماشویی در تهران اجام می شود . برای نما شویی اجر از دستگاه های واترجت با فشار قابل تنظیم استفاده می شود زیرا که سطح آجر کاملا ترد بوده و می تواند در اثر فشار بالای آب سوراخ شده و زیبایی و کیفیت خود را از دست بدهد .

نماشویی-آجر

نماشویی آجر نما

نمای اجری علاوه بر زیبایی که به ساختمان می دهد حس گرمی را به خانه منتقل می کند و به نوعی پر طرفدار ترین نوع نما است که برروی انواع ساختمان های دولتی ، اداری ، تجاری ، مسکونی و … کار می شود .بهتر است برای نمای اجری ساختمان بلافاصله بعد از اجرا از نانو پوشش های محافظ کمک گرفت تا کیفیت و ماندگاری ان چند برابر شود.

نماشویی آجر ، شستن آجر نما،پاک کردن شوره آجر نما
نماشویی آجر ، شستن آجر نما،پاک کردن شوره آجر نما

اما یک نمای زیبا دارای ضرافت و نیاز به نگه داری دارد ، ضعف نمای آجری در برابر آب ثابت شده و در اثر تماس زیاد با آب دچار شوره می شود که یک چهره سفید و ناپسند به اجر های رنگی می دهد ، در اینجاست که نماشویی آجر با واترجت وارد می شود.

پاک کردن شوره اجر نما

نمای آجری در تماس با آب دچار ایرادات ظاهری چون شوره و ترد شدن را نشان می دهد و برای هر یک از این ضعف ها باید راهکاری اندیشیده شود .

ما برای از بین بردن شوره نماشویی با روش مخصوص شرکت بهاری را پیشنهاد میکنیم که تمامی شوره ها را از نمای اجری ساختمان تان تمیز میکنیم و در مرحله دوم با استفاده از نانو پوشش های مختلف نمای آجری ساختمان را در برابر آب و گرد و خاک کاملا محافظت میکنیم.

پاک کردن نمای آجر،واترجت آجرنما ساختمان،شستن نمای آجر
پاک کردن نمای آجر،واترجت آجرنما ساختمان،شستن نمای آجر

روش شستشو نمای اجری

نمای اجری به دلیل سطح زبر و پر خلل و فرج که دارد در صورت کثیف شدن به سختی و با هزینه بالا تمیز می شود ، چرا که کثیفی به سطح سوراخ دار آجر نفوذ کرده و باید از فشار آب بسیار بالا و مواد کمکی چون دیسکلر ۶۰ درصد و نانو شوینده ها و هم چنین از سیلیس نما برای تمیز کردن سیمان از روی آچر استفاده کنیم . جهت پاک کردن شوره آجر نما کلیک کنید .

جهت سفارش شستشو و نظافت نمای آجری ساختمان با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته