تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

بررسی انواع کفپوش سنگی و معایب و مزایای هر کدام

عکس نمونه کار بررسی انواع کفپوش سنگی و معایب و مزایای هر کدام

سنگها از دیرباز بعلت زیبایی و براقیت بی نظیر مورد استفاده طراحان ساختمان و دکوراسیون قرار گرفته است.انواع مختلفی از سنگهای طبیعی و مصنوعی داریم که در کفپوش ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. سنگها علاوه بر مزایا معایبی ریزی دارند که یکی از آنها شرایط نگهداری و استفاده درست از آن است. اما اگر به هر دلیلی سنگ شما دچار مشکل از جمله لکه و کدر شود و براقیت سابق خود را نداشته باشد شرکت بهاری راه حل مختلفی پیش روی قرار میدهد و سنگ شما را مثل روز اول براق و درخشان میکند. ما در این مقاله مزایا و معایب سنگ های مختلف را به شما توضیح میدهیم پس ما همراه باشید.

انواع کفپوش سنگی

کفپوش ها از سنگ های طبیعی و مصنوعی ساخته میشود که هر کدام رنگ و طرح و ویژگی متفاوتی نسبت به سایر سنگ ها دارند که شما با توجه به طرح و ایده ای که برای ساختمان خود دارید باید انتخاب کنید.انواع آنها عبارتنداز

کفپوش سنگی گرانیت

سنگ گرانیت یکی از سنگ هایی است تنوع بسیاری دارند که در کفپوش ها از آن استفاده میشود . سنگ گرانیت در دمای بالا حرارت داده میشود که در برابر خط و خش سختی و مقاومت بسیاری دارند به همین علت از آنها بیشتر در محل های پر رفت و آمد استفاده میشود ازجمله تالار، رستوران و مجالس پذیرایی…..سنگ گرانیت اگر با گذشت زمان براقیت خود را از دست بدهد و دچاری کدری شود شرکت کفسابی تهران با استفاده از یک فرچه شویی ساده میتواند براقیت و درخشانی را دوباره به آن بدهد و مانند روز اول خود براق شود.

سنگ گرانیت مناسب کفپوش خانه

همچنین نگهداری آسان کفپوش سنگ گرانیت باعث شده که در متراژ بالا مورد استفاده قرار بگیرد.

کفپوش سنگی مرمر

بهترین سنگ مرمر برای کفپوش خانه

یکی از زیباترین و روشن ترین سنگی است که طرح و رنگ مختلفی دارد و ظرافت و درخشانی بی نظیر آن همواره مورد استفاده عموم قرار میگیرد و درخشندگی آن باعث روشن شدن محیط میشود.سنگ مرمر نسبت به گرانیت از سختی و مقاومت کمتری برخوردار استو بهتر از در محل های پر رفت و آمد از آن استفاده نشود. و سنگ مرمر گردو خاک را سریع به خود جذب میکند اما به راحتی قابل شستشو و ساب زدن است و با هر ساب و شستشو زیباتر و درخشان تر میشود و همواره کیفیت خود را حفظ میکند.

کفپوش سنگی تراورتن

سنگ تراورتن از آهک نسبتا بالای برخوردار است.وسنگ تراورتن مانند سنگ گرانیت از مقاومت بالایی برخوردار نیست و بهتراز در محل هایی مانند اتاق خواب و پذیرایی خانه ها مورد استفاده قرار بگیرد .سنگ تراورتن مانند سنگهای دیگر از براقیت و روشنایی بالای برخوردار است و به راحتی قابل ساب زدن است که همیشه زیبایی خود را حفظ میکند.

کفپوش تراورتن سالم ترین کفپوش سنگی خانه
گرم ترین کفپوش سنگی خانه و برای سلامتی مفید است

سنگ تراورتن تنوع و طرح های مختلفی دارد و همواره باعث زیبایی دوچندان محیط میشود.

مزایای استفاده از کفپوش سنگی

امروزه کفپوش های متنوعی از جمله چوب و pvc تولید میشوند.اما فواید زیاد کفپوش های سنگی باعث شده اکثر مردم با نادیده گرفتن هزینه ی بالای آن به این نوع کفپوش ها روی بیاورند و از آنها در محیط های اداری و مسکونی و…..خود استفاده کنند. مزایای استفاده از کفپوش سنگی عبارتنداز…..

جذب نور
مزایای کفپوش سنگی قدرت جذب نور بالا میباشدوکفپوش های سنگی با جذب نور و لامپ محیط بالا باعث روشن تر شدن و انتقال آن به محیط و جذابیت آن میشوند.
انتقال گرما
یکی دیگر از مزایای کفپوش های سنگی جذب سرما و انتقال گرما به محیط است اگر چه این مزیت در فصل زمستان مناسب نمیباشد اما در تابستان با انتقال گرما باعث خنک شدن محیط میشوند.
مقاومت بالا
یکی دیگر از ویژگی های جذاب این کفپوش های سنگی مقاومت بالای آن در برابر خط و خش و هر نوع ضربه ی سخت و محکم اجسام در محیط است زیرا این کفپوش ها تحمل وزن زیاد هر نوع وسیله در محیط را دارند و همواره ظاهر زیبای خود را حفظ میکنند.
تنوع در طرح و رنگ
کفپوش های سنگی طرح و رنگ و جنس و ضخامت مختلفی دارند…..و همین ویژگی باعث شده که هر افرادی با استفاده از هر سلیقه و طرح و ظاهر محیط خود یکی از این کفپوش ها را به دلخواه برای پوشش محیط خود انتخاب کند.

راهنمایی های خرید سنگ

راهنمایی های خرید سنگ

سنگ را در دراز مدت باید دید ! بنابراین موقع خرید سنگ باید به نکاتی توجه کنید که شاید در روز اول زیاد به چشم نمی آید .

کفسابی تهران در نظر دارد تا موارد اولیه شناخت سنگ را آشکار کند ، در انتخاب سنگ مهمترین مساله توجه به این نکته است که سنگ را برای مصرف طولانی مدت خرید می کنید پس ایرادهای بسیار کوچک و جزئی به مرور تشدید خواهد شد و برای کفپوش و و مصارف دیگر دردسر ساز خواهد شد .

یکی از شایع ترین اینها ، رگه های سطح سنگ است که با گذشت زمان این رگه های رطوبت را به خود جذب کرده و دچار پوکی می شوند نتیجه اینکه سعی کنید کم رگه ترین سنگ بازار را انتخاب کنید .هر چه رگه سنگ کمتر باشد می توان در کفسابی سنگ به کیفیت بالاتری رسید .

درصد آهک سنگ نیز بسیار مهم است به طوری که اگر آهک سنگ درصد بالایی داشته باشد سنگ بسیار نرم و دوام و استحکام کافی را ندارد و اگر درصد آهک کم باشد سنگ شکننده و دچار لب پریدگی های فراوان خواهد شد ، دقت داشته باشید سنگ  با درصد آهک مناسب را تهیه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس