تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

لقمه پد ساب زنی و شاین کفسابی و پد پولیش سنگ

لقمه پد ساب زنی و شاین کفسابی

پد پولیش سنگ و لقمه پد ساب زنی و لقمه شاین کفسابی به صورت کامل توسط  شرکت کفسابی تهران به فروش می رسد . لقمه پد های موجود درانبار از دو نوع ایتالیایی اورجینال و لقمه پد ترکیه ای درجه یک می باشد که می توانید با استفاده از ترتیب کامل لقمه ها بهترین صیقل و براقیت سنگ های گرانیت و مرمریت را به دست آورید . پد پولیش سنگ به عنوان موثر ترین لقمه در کفسابی سطوح مختلف شناخته می شود . برای تهیه پد پولیش سنگ رو دکمه اکنون خرید کنید بزنید .

پد پولیش سنگ کفسابی

پد کفسابی از پلاستیک انعطاف پذیر و دانه های الماس که داخل پلاستیک هستند تشکیل شده است.  پودر الماسه های موجود در پد پولیش سنگ با توجه به زبری و نرمی از نمره 30 تا 3000 موجود می باشد و می تواند کارهایی چون برداشتن پستی و بلندی سنگ و براق کردن سنگ کف استفاده شود .

لقمه کفسابی سنگ ، لقمه پد کفسابی ، لقمه پد سابزنی
لقمه کفسابی سنگ ، لقمه پد کفسابی ، لقمه پد سابزنی

این نوع پد در مراحل میانی ساب زدن سنگ استفاده می شود و نقش اصلی آن برداشتن خط و خش و یکدست کردن سنگ است .کاربرد دیگر این سنگ برای سنگ فرض است که قابل نصب برروی انواع فرز بوده و می توان لایه برداری سنگ را انجام داد. به دلیل ساختار ویژه پد پولیش سنگ قابلیت استفاده در دو حالت ساب مرطوب و خشکه ساب را دارد و این می تواند امکان کاربرد آن را در تمامی مکان ها را ایجاد کند ، این به دلیل محدودیت هایی است که ممکن است برای سابیدن سطوح مختلف داشته باشیم ..

پد کف سابی و پد سابزنی
پد کف سابی و پد سابزنی

لقمه شاین کفسابی

لقمه شاین سنگسابی در مرحله بعدی قرار دارد و می توان گفت که از مرحله شش یا هفت به بعد این نوع از لقمه شاین ساب زنی مورداستفاده است .لقمه پد شاینر قابلیت نصب برروی فرز و انواع دستگاه ساب سنگ را دارد و می توانید برای براق و آینه ای کردن سطوح سنگی ، سیمانی ، گرانیتی و پولیش سنگ کانتر و میز ناهارخوری استفاده کنید .

پد الماسه کفسابی برای براقیت و لایه برداری سنگ
پد الماسه کفسابی برای براقیت و لایه برداری سنگ

این نوع لقمه ساب معجزه ای در درخشش و براقیت سنگ و سطوح مختلف است . برای نصب پد شاین ساب برروی فرز نیاز به یک صفحه 10 سانتی کرکی دارد تا لقمه را برروی فرز نصب کرده و در دور های مختلف اقدام به ساب زنی کنید . جالبه بدونید که کار با این نوع پد نیاز به تخصص ندارد و به راحتی می توانید با دور پایین فرز یا دستگاه ساب کار براق کردن سنگ با پد شاین را انجام دهید .

قیمت پد الماسه و پد شاین کفسابی

لقمه پد های موجود در شرکت به صورت عددی و دستی به فروش می رسد و به دلیل اینکه مستقیما وارد و به همکاران و ابزار فروش ها پخش می شود به جرات می توانیم بگوییم پایین ترین قیمت پد کفسابی و سابزنی را در سایت ما خواهید یافت البته تمامی پد ها به شرط اصلی به فروش می رسند . برای تهیه انواع لقمه پد گرانیتی ایتالایی با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال می توانید به قسمت فروشگاه شرکت بهاری مراجعه کنید .

پد کفسابی | پد ساب زنی | لقمه کفسابی
پد کفسابی | پد ساب زنی | لقمه کفسابی

این نوع پدها کابرد بسیاری برای سابیدن و صیقل دادن انواع سطوح دارد و به دلیل ساخت دقیق و اصولی آن که تمام مراحل آن توسط دستگاه ها اتوماتیک انجام شده است ، کار ساب زنی و صیقل سطوح را بدون ایراد و به بهترین نحو انجام می دهند.

جهت خرید لقمه پد ساب زنی و شاین کفسابی با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته