تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

مواد نماشویی ساختمان اسید ، سیلیس ، نانو شوینده نما

مواد نماشویی ساختمان اسید ، سیلیس ، نانو شوینده نما

شرکت بهاری تمامی ابزار های لازم در نماشویی و شستشوی نمای بیرونی ساختمان را با قیمت مناسب ابزار نما شویی به فروش می رساند .مواد نماشویی ساختمان اسید ، سیلیس ، نانو شوینده نما

فروش سیلیس و شیشه خورده سندبلاست

ماده ناخالص سیلیس که در دانه بندی های ریز و درشت موجود می باشد و هر یک کاربرد ویژه ای دارد که در زیر اشاره خواهیم کرد ، سیلیس ماده اصلی سازنده شیشه می باشد که شکل ناخالص آن به دلیل قدرت برندگی و تیزی که در مقیاس ریز وجود دارد در برداشتن انواع کثیفی ها در نمای ساختمان و دیوارها مورد استفاده است .

کاربرد سیلیس های درشت دانه در برداشتن کثیفی هایی چون سیمان و … است و سیلیس ریز دانه در سندبلاست برای برداشتن لکه رنگ و لکه چسب از نما کاربرد دارد .

فروش دیسکلر با درصد اسید بالا و ایمن

دیسکلر مایع با زمینه اسیدی است ، اما شرکت های تولید این مایع کاربردی با استفاده از مواد کمکی از اسیب ان به پوست جلوگیری کرده و کاربرد صنعتی به دیسکلر اسید بخشیده اند .

دیسکلر اسیدی در تمیز کردن سنگ گرانیت ، جرم و سیاهی های روغنی و دوده و … کاربرد دارد و معجزه تمیزی در نمای ساختمان است .

مواد شوینده نانو برای شستشوی کامپوزیت و شیشه

مواد شوینده نانو که در خدمات نماشویی استفاده می شود ، از جنس شوینده نانو خودرو در کارواش می باشد و تاثیر بسزایی در تمیزی شیشه و برداشتن رسوبات مختلف در نمای ساختمان دارد ، از این رو شرکت راپل کار در تهران در پروژه های خود از مواد نانو شوینده با پیشنهاد کارفرما استفاده می کند و هم با قیمتی مناسب به فروش می رساند .

جهت خرید انواع مواد لازم جهت شستشوی نمای ساختمان اعم از سیلیس ریز و درشت سندبلاست ، دیسکلر اسید و نانو شوینده کامپوزیت و شیشه با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید ، هم چنین جهت سفارش خدمات نیز می توانید با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته