تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پیچ و رولپلاک نما در کرج

پیچ و رولپلاک نما در کرج

کرج در رده دوم خدمات ساختمانی کشور قرار دارد و البته این بیش تر به دلیل نزدیکی به تهران و تاثیر پذیری از آن است .شرکت بازتاب آسمان با در اختیار داشتن نیروهای مجرب نماکار تمامی خدمات پیچ و رولپلاک نما را با قیمت پیچ رولپلاک نما در کرج ارائه می دهد.

پیچ و رولپلاک نما در کرج
پیچ و رولپلاک نما در کرج

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در کرج به عنوان یک روش تضمینی برای حفظ سنگ های نما و محکم کردن سنگ نمای ساختمان در کرج است که با هزینه بسیار جزئی قابل انجام است . بنابراین با مشاهده اولین سنگ شل شده و یا با افزایش فاصله بند سنگ ها از یکدیگر بدانید که زمان پیچ رولپلاک سنگ با طناب در کرج رسیده است و اگر این کار تثبیت سنگ های نما انجام نشود به خسارات جانی و مالی می انجامد .

پیچ رولپلاک نما کرج

خدمات ما در مناطقی چون عظیمیه ،کمال شهر،مهرشهر،ماهدشت،زور آباد ،خیابان سینما،فردیس و … ارائه می شود و در تمامی مناطق مشاهده شده است که نمای سنگی ساختمان ها پس از گذشت مدتی در اثر عوامل مختلف چون باد و زلزله یا نشست ساختمان دچار ریزش و لغزش می شوند از این رو لازم است تا با خدمات پیچ رولپلاک سنگ نما در کرج این سنگ ها را به نمای ساختمان محکم گرد . 

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب راپل در کرج
پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب راپل در کرج

پیچ های مصرفی توسط شرکت پیچ و رولپلاک نما تهران از نوع گالوانیزه شش سانتی می باشد که با در نظر گرفتن 2 سانتی متر ضخامت سنگ ، حدود 4 سانتی متر به طور مفید به بتن پشت سنگ نفوذ کرده و باعث گیرش مناسب و مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان در کرج می شود .

با انجام مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان تان برای یک بار می توانید خیالتان را از ریزش و سقوط سنگ های نما راحت کنید .

مزایای اجرای پیچ رولپلاک نما با طناب در کرج در مقایسه با داربست 

در روش داربست ابتدا باید هزینه های زیادی را در نظر بگیریم که داربست به اندازه لازم برروی نما بسته شود و سپس یک پیچ رولپلاک کار ماهر پیدا کنیم تا خدمات را انجام دهد . این مراحل هم هزینه و هم زمان زیادی را لازم دارد .

مجری پیچ رولپلاک سنگ نما در کرج
مجری پیچ رولپلاک سنگ نما در کرج

 اما در روش پیچ رولپلاک سنگ با طناب تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا نماکار ماهر با طناب راپل اقدام به فرود از نمای ساختمان کرده و شروع به پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان کند . در نظر داشته باشید که با روش راپل قیمت پیچ رولپلاک نما بسیار کاهش یافته و راضی کننده است .

امنیت نماکار با طناب چگونه تامین می شود؟

به دلیل تحول عظیم که روش راپل اکسس در صنعت نماشویی ایجاد کرده است در سرتاسر دنیا دارای اهمیت است و مدیران و کارشناسان تولید راپل بیشتر از گذشته به دنبال تامین امنیت آن می باشند و به راهکار های مناسبی رسیده اند . اول از همه نماکار باید آموزش دیده و کارکشته باشد در مرحله استفاده از ابزار های ایمنی کمکی مانند ترمز و … استفاده می شود تا اگر یکی از طناب های پیچ رولپلاک کار پاره شد وزن نماکار برروی دیگری می افتد .  و این طناب ها قابلیت تحمل ۱۵۰۰ کیلوگرم وزن را دارد هستند که هیچ جای نگرانی نیست .

چه زمانی باید اقدام به پیچ و رولپلاک نما در کرج کرد؟

اگر در نمای ساختمان تان مشاهده کردید که سنگی از نما افتاده است و یا حتی جدا شده اما نیفتاده است بدانید که این اتفاق برای همه سنگ های نما می افتد پس سریعا باید اقدام به پیچ و رولپلاک نما بکنید . به ویژه برای کرج که در نقطه زلزله خیز است و ممکن است حتی با لرزه های بسیار ریز نمای ساختمان به طور کامل ریزش کند .

 و برای ساکنین و عابرین خطرات جدی ایجاد کنند . شرکت نماکاران بازتاب آسمان برای پیچ و رولپلاک نما بدون داربست از پیچ های ۶ سانتی گالوانیزه برای تثبیت سنگ و محکم کردن سنگ نما استفاده می کند .

پیچ و رولپلاک نما برای چه سنگی مناسب است؟

پیچ و رولپلاک انواع سنگ ها توسط شرکت نمای بازتاب آسمان به طور ویژه انجام می شود . برای سنگ های تراورتن،گرانیت ،سنگ چربی،تیشه ای،مرمریت چینی،رومی ،بادبر و … از روش پیچ رولپلاک نمای ساختمان برای محکم کردن انواع سنگ ها در نما استفاده می کنیم.  به منظور به دست آوردن استحکام و ماندگاری بیشتر باید برای هر نوع سنگی روش های ویژه پیچ کردن را اتخاذ کرد .

قیمت پیچ و رولپلاک نما در کرج

قیمت و هزینه مقاوم کردن سنگ نما در کرج با معیارهایی چون طرح نما ، متراژ کار ، جنس سنگ نما ، ارتفاع ساختمان ، نوع پیچ مصرفی و چند دلیل دیگر بستگی دارد که هر یک از اینها با ضریب مشخصی در قیمت پیچ و رولپلاک نما در کرج تاثیر می گذارد .

برای مثال پیچ کردن سنگ گرانیت دستمزدی حدودا یک و نیم برابر با پیچ کردن سنگ تراورتن نما دارد و یا تثبیت سنگ نمای ساختمان 10 طبقه کمی بالاتر از یک ساختمان 5 طبقه است .

بنابراین برای استعلام قیمت مناسب کافی است عکس پروژه خود را به کارشناسان ما ارسال کنید و مناسب ترین قیمت پیچ کردن سنگ نما با طناب در کرج دریافت کنید .

پیچ و ورلپلاک سنگ ابعاد کوچک
قیمت پیچ و رولپلاک سنگ در کرج

برای سفارش پیچ و رولپلاک نما با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته