تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی در شهرک راه آهن و چیتگر

کفسابی در شهرک راه آهن و چیتگر

شهرک راه آهن شهرک تازه ساختی است در غرب تهران قرار دارد . که جمعیت بسیاری به خود جذب کرده است و دارای ساختمان های آپارتمانی که عمدتا برج ها سربه فلک کشیده هستند و یا ویلاهای بسیار لوکس و زیبا می باشند تشکیل شده است .چیتگر به عنوان یک منطقه گردشگری و تفریحی دارای جاذبه های بسیاری از قبیل دریاچه شهدا خلیج فارس،مرکز تجاری تفریحی ایران مال و صد ها مراکز خرید و گردشگری دیگر به قطب خرید و تفریح تهران تبدیل شده است. می خواهیم بدانید در دل ساختمان های زیبا و درخشان چیتگر‌ چه اتفاقی افتاده است ؟ 

کفسابی در شهرک راه آهن

همانطور که اشاره شد شهرک راه آهن بسیار از انواع ساختمان ها تشکیل و ما به عنوان بخشی از زیبایی ساختمان های شما پروژه های بسیاری را در برج های راه آهن انجام داده ایم که شامل خدمات کفسابی ، نماشویی ،دکوراسیون و … بوده است .ما کفسابی در شهرک راه آهن مانند همیشه با کیفیت اعلا انجام داده ایم تا تبلیغی بر کیفیت کار ما باشد .هر جای شهرک راه آهن که باشید ما در نزدیک نقطه شما نمونه کارهای فوق لاکچری کف سابی شهرک غرب را انجام داده ایم که اغلب با دستگاه ایرانی و با هزینه سنگسابی بسیار ارزان به انجام رسیده است. 

سنگسابی و کف سابی چیتگر

منطقه چیتگر که در دل شهرک راه آهن قرار دارد و تبدیل به جواب ترین منطقه گردشگری تهران شده است . دلیل این کار می تواند ساختمانها و مراکز خریدی باشد که وقتی برروی کف آنها راه می روید انعکاس سقف و نور و عکس خود را در سنگ های فروشگاه ها می بیند اینها تنها بخشی از خدمات ویژه ما بوده است.  پروژه های بامیلو تنها بخشی از نمونه کارهای شرکت بهاری می باشد .ما این پروژه ها را با حساسیت بسیار بالا انجام داده ایم .در این راستا می توانیم تمامی پروژه های شما را با کیفیت بیشتر و حتی بهتر از پروژه های انجام شده اجرا کنیم تا کفپوش سنگی شما مانند شیشه و آینه شفاف و براق باشد . این کار تنها با گره ما که کفسابی و سنگسابی چیتگر را به عهده دارند امکان پذیر است. 

ساب زنی یا سنگ زنی در چیتگر

در اصطلاح انگلیسی به سنگ سابی ،سنگ زنی نیز گفته می شود یعنی با ابزار مختلف سنگ را ساییده و صیقل می دهیم تا نهایت کریستالیزه شدن اتفاق می افتد .این روش به گریدینگ معروف است که تنها توسط شرکت ما انجام میشود در این روش ماده کریستال ساز برروی کفپوش سنگی مالیده شده و سپس با دستگاه های مخصوص کفسابی در چیتگر اقدام به پولیش سنگ می شود . این حالت از کریستالیزه کردن سنگ بسیار ماندگاری بالایی داشته و براقیت بی نظیری را به دست می دهد .

قیمت کف سابی در چیتگر

قیمت سنگسابی در چیتگر کمی متفاوت تر از قسمت های دیگر تهران است به دلیل اهمیت ویژه ساختمان های چیتگر ما باید کارهای ویژه در چیتگر اجرا کنیم که طبیعتا کارهای ویژه مواد و دستگاه های ویژه ای می طلبد که قیمت کفسابی را ویژه کرده است از این رو لازم تا پس از بازدید و نمونه کار اقدام به توافق قیمت نماییم .

برای سفارش خدمات کفسابی در چیتگر با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته