تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی سنگ اسلب و رزین ساب مخصوص اسلب

صفر تا صد سابزنی سنگ اسلب ، مجموعه کارهای که انجام شده شامل:

سنگ اسلب به عنوان لوکس ترین نوع ، جهت کفپوش داخل واحد ، لابی ساختمان ، فروشگاه ها و نمایشگاه ها است ، که با توجه به خاص بودن آن نیاز به کفسابی سنگ اسلب و رزین ساب مخصوص اسلب به صورت ویژه دارد.

کفسابی سنگ اسلب

براق کردن سنگ اسلب و کفسابی اسلب
براق کردن سنگ اسلب و کفسابی اسلب

کار کردن سنگ اسلب در تمامی مراحل آن باید با دقت و البته مهارت انجام شود، در مرحله اول از بررسی سنگسابی اسلب می پردازیم ، برای این کار لازم است تا بندهای سنگ در موقع اجرا خالی باقی بماند و با چسباندن چسب از ورود کثیفی و مصالح ریز به بند سنگ جلوگیری شود ، در مرحله دوم کفساب جهت انجام کار می رسد می بایست با دقت خاص تمامی مراحل ساب زدن سنگ اسلب را به انجام برساند .

مراحل ساب زنی تخصصی سنگ اسلب

برای ساب زنی سنگ اسلب نیاز به مراحلی تخصصی تر و بیشتر از کف سابی سنگ های معمولی داریم تا به نتیجه مطلوب برسیم:

  1. اولین مرحله ساب زنی اصل برداشتن پستی بلندی و ناهمواری های موجود در بند سنگ و یا در قسمتهای سنگ اسلب می باشد.
  2. دومین مرحله ساب زدن سنگ اسلب شامل شیارزنی و باز کردن بندهای سنگ است،شیارزنی می‌تواند با دستگاه کاتر شیارزن و یا با فرز به صورت حرفه ای انجام شود.
  3. سفارش اپوکسی و رزین مخصوص سنگ اسلب مطابق با رنگ آن برای پر کردن بند های باز شده و هم رنگ سازی درزهای اسلب.
  4. آخرین مرحله شامل برداشتن اضافه رزین و همسطح سازی و سپس برای پرداخت و براق کردن سنگ اسلب با استفاده از انواع لقمه های ایتالیایی می باشد.
  5. در مرحله آخر می توان برای محافظت از سنگ در برابر لکه ها و همچنین پروتکت سنگ از مواد محافظ و نانو و ضد آب کننده سطوح سنگ اسلب استفاده کرد.

همرنگ سازی بندکشی سنگ اسلب

هدف صاحبخانه ها و یا طراحان یک ساختمان از درنظرگرفتن سنگ اسلب به عنوان کفپوش سنگی خانه به حداقل رساندن بندها و درزهای سنگ ها برای افزایش یکنواختی و زیبایی کفپوش ساختمان می باشد.

شرکت کفسابیته نیز در راستای کاهش بندهای سنگ و همچنین افزایش یکنواختی کفپوش سنگی تمامی درزهای سنگ را با استفاده از دستگاه کاتر و شیارزن باز کرده و سپس با در آوردن کد رنگ سنگ و سفارش ماستیک و اپوکسی همرنگ سنگ از کارخانه های رزین سازی و با استفاده از ترکیب های تحکیم کننده ماستیک به بندکشی و درز کشی همرنگ سنگ اسلب می پردازد،اگر این کار به درستی صورت بگیرد دید درزها و بند های سنگ اسلب به نهایت ممکن کاهش خواهد یافت.

کفسابی اسلب و همرنگ سازی بند سنگ اسلب
کفسابی اسلب و همرنگ سازی بند سنگ اسلب

و در مراحل بعدی با استفاده از کف سابی تخصصی سنگ اسلب که برای انواع سنگهای اسلپ متفاوت می باشد و اینها با توجه به تجربه هایی که در کارگاه ها و همچنین تجربه کفساب های با سابقه شرکت بهاری حاصل شده است. اقدام به ساب زنی اسلب می کنیم و با اتمام کار یک سطح طبیعی کاملا یکنواخت و بدون بند و حاشیه خواهید دید.

نحوه فرش کردن سنگ اسلب

نکات لازم در جابه جایی سنگ باید رعایت شود تا سنگ دچار لب پریدگی و یا شکست سراسری نشود ، بعد از مرحله جابه جایی حتمن در قرار دادن سنگ در جای خود دقت کنید که سطح زیرین سنگ کاملا صاف و یکدست بوده و سپس با استفاده از دوغاب عسلی پشت سنگ کاملا پر شده و سطح اتکای مناسب برای آن ایجاد شود تا دچار لقی نشود‌. اگر سنگهای اسلب کف خانه، فروشگاه و مغازه را کار کرده‌اید و در قسمتهایی از آن لقی دیده شود ما می‌توانیم با استفاده از چسب سنگ و اپوکسی فوق روان پس از شیار زنی سنگ اسلب با تزریق چسب سنگ و یا اپوکسی به زیر سنگ اسلب لقی آن را برطرف کنیم.

کفسابی سنگ اسلب
کفسابی سنگ اسلب

تعریف سنگ اسلب

سنگ اسلب به دلیل نوع خاص برش آن و فرایند های تقویت و کالیبراسیون آن است که نام الب یا ورقه را برآن می گذارند ، سنگ اسلب با روش برش جدید که هم پرتی کمتری دارد و هم ضخامت قابل تنظیم معمولا بین ۲ تا ۳ سانتی متر می باشد و طول و عرض آن معمولا به ترتیب بیشتر از ۲ و ۱ می باشد .

سنگسابی در تهران توسط شرکت بهاری
سنگسابی اسلب در تهران توسط شرکت بهاری

با استفاده از برش اسلب و فراوری های آن تغییرات اساسی در مقاومت و ماندگاری و نیز زیبایی آن حاصل می شود .

کاربرد سنگ اسلب

سنگ اسلب در محیط های لوکس و زیبا چون:

  • هتل ها
  • فروشگاه های ویژه 
  • ورودی لابی ساختمان
  • دیواره راهروها
  • کفپوش راهروها
  • سالن پذیرایی خانه ها
  • دیواره شومینه
  • دیواره آسانسور
  • سنگ تزئینی در پارکینگ و فضای داخلی
  • حمام های مستر و …

سنگسابی اسلب با رزین مخصوص

ساب زدن سنگ اسلب به دلیل حساسیت آن و نیز باز شدن رگه های سطحی سنگ پس از سابزنی باید با لقمه و ابزار های مخصوص اسلب انجام شود.

کفسابی تخصصی سنگ اسلب
کفسابی تخصصی سنگ اسلب

خدمات شرکت ما برای ساب زنی اسلب شامل شیار زنی و اپوکسی برای پر کردن درز و رگه سنگ ها می شود.

با توجه به گسترده بودن انواع سنگهای اسلب فرشی باید دقت داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب حتما قسمتی از کفپوش سنگ اسلب به عنوان نمونه کار کفساب اسلب کار اجرا شود و سپس تصمیم به ادامه و یا ادامه ندادن کار کف ساب بگیرید.

کفسابی سنگ اسلب ، براق کردن سنگ اسلب ، همرنگ سازی بند سنگ اسلب با کفسابی تهران

جهت سفارش کفسابی سنگ اسلب و رزین ساب مخصوص اسلب با 09120606646 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته