تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

شستشوی نما و نظافت نمای ساختمان

شستشو و نظافت نمای ساختمان

شستشوی یک نما به فرایندی گفته می‌شود که طی آن به تمیز کردن شیشه‌ها و دیگر بخش‌های نمای سازه‌های شهری اقدام می‌نمایند. همان‌طور که می‌دانید نمای ساختمان‌ها می‌توانند از مصالح مختلفی به‌ وجود آمده باشند. این بخش، شامل سازه اصلی نما، معماری نما، پنجره‌ها و… است. در حال‌ حاضر عده زیادی از افراد به عملیات شستشوی نما بدون داربست و یا با داربست دست می‌زنند.

 

عملیات شستشوی نمای ساختمان در تهران به صورت‌های دستی و یا با استفاده از انواع مختلفی از ابزارهای شستشو صورت می‌پذیرد. فناوری‌های نوینی که توانسته‌اند این عملیات را مکانیزه گردانده و سرعت اجرای کار را بیشتر کنند. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه شستن نما بپردازیم و برخی از روش‌های شستشوی نما با طناب، با اسید، شستشوی نما با دستگاه واتر جت و… را بیان کنیم.

شستشوی نما چیست؟

شستشو دادن نما ساختمان، یکی از اقداماتی است که سهمی عمده و قابل‌ توجه در زیبایی بخشی به یک سازه و آراستگی آن دارد. به‌ طور کلی می‌توان گفت هرچه نمای بیرونی ساختمان شما، تمیزتر باشد جذاب‌تر هم به‌ نظر خواهد رسید.

نظافت نما و شستشوی نما ساختمان
نظافت نما و شستشوی نما ساختمان

در برخی از شهرها آلودگی هوا بیشتر بوده و باران‌های اسیدی نیز اتفاق می‌افتند. این عوامل باعث می‌شود تا به‌ مرور زمان لایه‌هایی از آلودگی‌ها و مواد اسیدی و خورنده بر سطوح نماها ایجاد شود و ظاهر آن‌ها را کثیف و نا زیبا سازد.

اگر به شستشوی هرچه سریع‌تر و به‌ موقع این آلودگی‌ها دست نزنید هم ساختمان خود را به صورتی زشت در معرض دید قرار داده‌اید و هم این امکان را فراهم کرده‌اید که آلودگی‌ها به دیگر لایه‌های زیرین نمای ساختمان شما نیز نفوذ کنند و به‌ مرور زمان آن‌ها را نیز تحت تأثیر قرار داده، از بین ببرند.

مجموعه این عوامل باعث شده تا شستشوی نما تهران و یا شستشوی نمای ساختمان در کرج و دیگر نقاط کشور، ضرورت و اهمیت پیدا کند.

قرارداد شستشوی نما

در حال حاضر انواع مختلفی از قرارداد شستشوی نما وجود دارد. شما می‌توانید این نوع از خدمات را با پرداخت پول نقدی درخواست کنید و یا قراردادهایی از نوع مناقصه را منعقد سازید. به‌ طور کلی می‌توان گفت مقررات انجام و اجرای این عملیات، مجوزهای مورد نیاز، روش انجام کار، ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز آن و… در ساختمان‌های مختلف و پروژه‌های گوناگون با یکدیگر دارای اختلافاتی است.

شستشوی نما با طناب

این روش، جدیدترین و بروزترین روشی است که برای شستن نمای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این شیوه، از ابزارها و تجهیزات سنگ‌نوردی استفاده نموده و در ارتفاع مورد نیاز قرار می‌گیرند تا بتوانند به شستن نمای مورد نظر اقدام نمایند.

در واقع عنصر اصلی در این فرایند، طناب است. طناب‌هایی از نوع استاتیک که مقاومت بسیار بالایی در برابر کشش و همچنین ساییدگی دارند. این روش، سرعت بسیار بالایی دارد و از طرف دیگر قیمت و هزینه آن نیز مقرون‌ به‌ صرفه است.

شستشوی نما بدون داربست و با داربست

در مواقعی که ساختمان و بام آن به‌ نحوی ساخته ‌شده باشد که امکان دسترسی به آن دشوار گردد؛ برای نمونه از سقف شیروانی برخوردار بوده و یا تاج سازه پیش‌آمدگی بیش‌ از اندازه‌ای داشته باشد، شستن نما با داربست اتفاق می‌افتد.

در غیر این صورت می‌توانند از روش شستن نما بدون داربست استفاده کنند. روش شستن نما با داربست به دلیل نصب تجهیزات، قیمت بیشتری نسبت‌ به شستشوی نما بدون داربست و یا طناب دارد.

شستشوی نما با اسید

شستشو دادن نما با اسید یکی دیگر از روش‌های جلا دهی به نمای خارجی یک سازه است. در این روش از مواد شیمیایی استفاده می‌کنند تا به تمیز کردن و شستشوی سطح نما دست بزنند. در حالت معمول در مواقعی از مواد اسیدی برای این کار استفاده می‌کنند که نتوانند جرم‌ها و آلودگی‌های موجود بر نما را با استفاده از آب، شستشو دهند.

از طرف دیگر از این روش شستشو در مواقعی استفاده می‌شود که جنس نما از نوع سنگ، سنگ گرانیت و یا تیشه‌ای باشد. چراکه هر نوع سنگی را نمی‌توان با استفاده از مواد اسیدی شستشو داد. یکی دیگر از نکات مهم در این شیوه، نوع اسید به‌ کار رفته در فرایند شستشو است. اسیدی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد نباید بالای ۲۵ درصد باشد.
با استفاده از پاک‌کننده‌های اسیدی می‌توانند به‌ راحتی انواع مختلفی از لکه‌ها و آلودگی‌ها را از بین ببرند. برای نمونه با به‌ کارگیری این ترکیبات می‌توانند به حذف رنگ دست بزنند و یا لکه‌های حاصل از زنگ‌زدگی و… را از بین ببرند.

از جمله اسیدهای قابل‌ استفاده و پرکاربرد در حوزه شستن نمای ساختمان می‌توان به اسید دیسکلر، اسید جوهر نمک، اسید جرم آلکس و… اشاره کرد. در حالت معمول این مواد تمیزکننده را با توجه به نوع سطح، انتخاب نموده و سپس بر روی سطوح مورد نظرشان اسپری می‌کنند.

سطح مورد نظر باید قبلاً مرطوب شده باشد. به جای اسپری کردن، می‌توانند از یک برس نیز استفاده نموده و بر روی سطح مورد نظر بکشند. پس‌ از این کار اجازه می‌دهند تا مدت زمانی مواد شستشو دهنده اسیدی بر روی سطح مورد نظر باقی بماند و به اندازه‌ کافی خیس بخورد.

پس‌ از این کار می‌توانند سطح مورد نظرشان را شستشو دهند. هرچند با توجه به میزان آلودگی‌های سطوح، ممکن است روش‌های مختلف و مراحل متنوعی را برای این کار در نظر بگیرند. برای نمونه می‌توانند سطح را در ابتدا با آب شستشو دهند تا کاملاً خیس شود.

سپس با استفاده از پاک‌کننده‌های قلیایی آن را شستشو داده و در نهایت، شوینده‌های اسیدی را مورد استفاده قرار دهند.

واتر جت شستشوی نما

در حال‌ حاضر شستن نماهای ساختمان‌ها به روش‌های دستی و یا با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مخصوص این کار صورت می‌پذیرد. یکی از این دستگاه‌ها، واتر جت است. در حالت معمول برای‌ اینکه بتوانند نماهای سازه‌ها را به‌ خوبی شستشو دهند، از واتر جت‌هایی استفاده می‌کنند که قدرت بسیار بالایی دارند.

این سیستم‌ها به‌ نحوی طراحی‌ شده‌اند که می‌توانند آب را با فشاری بسیار بالا از مخزن خود خارج سازند. از طرف دیگر در طراحی و تولید این دستگاه‌ها از یک کاردک مخصوص نیز استفاده‌ شده که به لایه‌برداری از سطح سازه کمک می‌کند. لذا شستشوی نما با واتر جت، به تمیز شدن آن در سطحی عالی منجر خواهد شد.

توضیحاتی در مورد شستشوی نما با واترجت

شستشوی نما به وسیله واترجت یکی از کارهایی است که در سال های اخیر با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شده است. شستشو نما باعث تمیز به نظر رسیدن ساختمان یا نما می شود. احتمالا بارها با لکه های سیاه و رنگی روی نمای ساختمان مواجه شدید. حال راه پاک کردن این لکه ها چیست؟ چطور می توان این لکه ها را از بین برد و ساختمان را از آلودگی پاک کرد؟ در این محتوا در مورد شستشوی نما با واترجت و کاربردهای آن توضیحاتی می دهیم. پس در ادامه ما را همراهی نمایید.

چرا از واترجت برای شستشوی نما استفاده می کنند؟

همان طور که گفتیم، این روزها بیشتر از واترجت نما برای تمیز کردن ساختمان ها استفاده می شود، اما دلیل استفاده گسترده از این ابزار چیست؟ وجود ظاهر زشت و آلوده در نماهای ساختمانی مختلف می تواند بیننده را دچار یاس و ناامیدی کند. وجود ساختمان های آلوده در سطح شهر تاثیر بدی روی ظاهر آن می گذارد. بهترین راه برای پاک سازی این نماهای آلوده، استفاده از واترجت است. واترجت ها می توانند عملیات شست و شو نما را در بالاترین کیفیت ممکن انجام دهند.

پس می توان نتیجه گرفت که شستشوی نما به وسیله واترجت باعث ایجاد کیفیت و سرعت فوق العاده ای در انجام کار خواهد شد. واترجت ها دستگاه هایی فوق العاده قوی هستند که آب را تحت فشار بالا روی نمای ساختمان می پاشند. این شستشو با فشار قوی، باعث تمیز شدن نمای ساختمان خواهد شد.

واترجت نما || شست و شوی نما با دستگاه واترجت در تهران و کرج

شستشو نما با واتر جت

بررسی مزیت های شستشوی نما با واترجت

شستشوی نما به کمک واترجت، مزیت های زیادی برای شما در پی دارد. با استفاده از این دستگاه ها می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن هرگونه آلودگی و جرمی را از روی نمای ساختمان خود پاک کنید. به علاوه استفاده واترجت ها بسیار راحت است و ایمنی فوق العاده ای دارد. با استفاده از دستگاه واترجت، آلاینده ها وارد هوای اطراف نمی شوند. بنابراین با استفاده از این دستگاه، سلامت کارگرانی که در مواجهه مستقیم با آن قرار دارند، تضمین خواهد شد. در ادامه به برخی از مهم ترین مزیت های استفاده از این دستگاه فوق العاده اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از واترجت نما، انجام کار نماشویی در کیفیت فوق العاده است. به همین دلیل بسیاری از شرکت های معتبر نماشویی نظیر ارتانو از این دستگاه استفاده می کنند.
  • دستگاه های واترجت، انرژی بسیار کمی مصرف می کنند.
  • نکته جالب در مورد شستشوی نما به کمک این دستگاه، نیاز به مواد شوینده در مقیاس کم است. یعنی با استفاده از این محصول می توانید در مصرف مواد شوینده صرفه جویی کنید.
  • این دستگاه قابلیت تنظیم و کنترل فشار دارد. بنابراین اپراتور دستگاه می تواند با توجه به نمای ساختمان و میزان آلودگی، فشار آبی مناسب را به نما اعمال کند.
  • در نظافت نما به کمک واترجت می توان از آب گرم نیز استفاده کرد. استفاده از آب گرم راندمان و سرعت کار را افزایش می دهد.
شستشوی نمای ساختمان با واترجت | شستشوی نمای ساختمان با نصب داربست فلزی

روش های شستشو نما

معرفی روش های مختلف نماشویی به وسیله واترجت

در شستشوی نما به وسیله واترجت، روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین این روش ها می توان به شستشو نما با آب پرفشار سرد اشاره کرد. این نوع نماشویی برای آلودگی های کم مورد استفاده قرار می گیرد. در مقابل واترجت های دارای آب گرم، در مواردی مورد استفاده قرار می گیرند که میزان آلودگی نما، زیاد باشد. از دیگر روش های شست و شوی نما به وسیله واترجت می توان به شست و شوی نما به کمک موتورهای بنزینی، شست و شوی نما به وسیله موتورهای مرکزی و برقی اشاره کرد.

بررسی کاربردهای واترجت در شست و شوی نما

شستشوی نما به وسیله واترجت به عنوان یک روش کاربردی برای پاک سازی آلودگی ها و جرم های مختلف نظیر کپک، قارچ، دوده و… شناخته می شود. زمانی که یک فرد برای پاکسازی نمای خود از واترجت استفاده می کند، جلوه فوق العاده زیبایی به نمای خود می بخشد. در واقع با استفاده از واترجت می توانید نمای ساختمان خود را مثل روز اول، زیبا و جذاب کنید. واترجت ها می توانند به دورترین نقاط نمای ساختمان دسترسی داشته باشند و سخت ترین لکه ها را نیز پاک کنند. نکته جالب در مورد دستگاه واترجت این است که می توان از آن در شست و شوی مخزن های صنعتی نیز استفاده کرد. البته واترجت ها جز شستشوی نما، در موارد دیگری نیز کاربرد دارند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از گسترده ترین کاربردهای واترجت، استفاده از آن برای شستن سنگفرش ها، پیاده روها و… است.
  • شستن سقف، پنجره و سایر اجزای دور از دسترس به وسیله واتر جت ممکن است.
  • در هنگام شستشوی نما، ممکن است با رنگ های پوسته پوسته شده برخورد کنید. واترجت می تواند این پوسته ها را به راحتی از بین ببرد.
  • برای شستن کف گاراژها، فرودگاه ها و… نیز از این دستگاه استفاده می شود.
شستشوی نما | شستشوی نمای ساختمان | شستشوی نما با طناب | شستشو نما | قیمت شستشوی  نما
واترجت نما

استفاده از واترجت های پرفشار در صنعت چه کاربردی دارد؟

استفاده از واترجت های پرفشار در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی که شما برای شستشوی نما از واترجت های پر فشار استفاده می کنید، نما با سرعت و کیفیت بیشتری پاکسازی می شود. در واقع فشار زیاد آب می تواند سخت ترین و قوی ترین لکه ها را نیز از بین ببرد. در برخی موارد، آلودگی روی نمای ساختمان ها بسیار زیاد است به طوری که با شوینده های معمولی و ابزارهای ساده نمی توان آن ها را برطرف کرد. در این موارد می توان با استفاده از واترجت، به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن، ساختمان مورد نظر را پاکسازی کرد.

در برخی از موارد، از شستشوی نما برای پاکسازی و لکه گیری ساختمان پس از اتمام پروژه ساخت و ساز استفاده می شود. لکه های سیمان، گچ و… پس از اتمام پروژه می توانند باعث ایجاد ظاهری زشت و ناپسند در نمای ساختمان شوند. در این موارد نیز با استفاده از واترجت می توان طی زمانی کوتاه تمامی این آلودگی ها را برطرف کرد.

نکات طلایی برای استفاده از واتر جت

با وجود تمامی مزیت هایی که برای شستشوی نما به وسیله واترجت ذکر کردیم، باید بدانید که استفاده از این دستگاه دارای خطراتی نیز می باشد. البته با رعایت نکاتی طلایی می توان این خطرات و دردسرها را به حداقل میزان ممکن کاهش داد. برای مثال، اگر فردی که از دستگاه استفاده می کند دارای آگاهی و تجربه لازم نباشد، می تواند باعث خرابی آن شود. پس بهتر است استفاده از این دستگاه را به افراد کاربلد و متخصص محول کنید. شرکت ارتانو برای این کار از با تجربه ترین و متخصص ترین افراد استفاده می کند.

نکته بعدی در استفاده از دستگاه واترجت نما، کنترل دقیق فشار آب و دقت به مواد شوینده است. در برخی موارد فشار آب بالا و انتخاب ماده شوینده نامناسب، باعث آسیب رساندن به بافت نمای ساختمان خواهد شد. بنابراین انتخاب ماده و میزان فشار آب، باید توسط یک کارشناس خبره تعیین شود. در واقع می توان این طور گفت که اگر با نحوه استفاده از این دستگاه آشنا هستید، می توانید بیشترین بازدهی را از آن انتظار داشته باشید.

شستشوی نمای ساختمان

نظافت نما با واترجت

در این مقاله به بررسی کاربردها و مزیت های شستشوی نما به وسیله واترجت پرداختیم. کاربردها و روش های مختلف استفاده از این محصول را برای شما عزیزان ذکر کردیم. همچنین مزیت های مختلف دستگاه واترجت را به شما معرفی نمودیم. در پایان نیز در مورد نکات طلایی استفاده از این دستگاه توضیحاتی دادیم. با مراجعه به مجموعه ارتانو می توانید از بهترین خدمات شستشوی نما با واترجت برخوردار شوید.

شستشوی آجرنما

نماهای آجری نیز مانند دیگر نماهای ساختمانی، گرد و خاک را به خود جذب می‌کنند. از طرف دیگر احتمال رشد جلبک و یا کپک به دلیل بارندگی بر روی سطوح ساخته‌ شده از جنس آجر وجود دارد. پس باید به شستشوی نماهای آجری اقدام گردد.
شستشوی آجر نمای ساختمان در حالت معمول از چند طریق صورت می‌گیرد. این نوع از نماها را می‌توانید با استفاده از محلول شستشوی آجرنما تمیز سازید و یا به شستشوی نماهای آجری با استفاده از آب و بخار آب دست بزنید. شستشوی نما با نانو یکی دیگر از روش‌های انجام این کار است.
اگر به اجرای عملیات شستن نمای آجری با استفاده از نانو دست بزنید، مزایایی برای شما ایجاد خواهد شد. برای نمونه، پوشش نانو این امکان را دارد که از آجر در برابر رطوبت و یا جرم و آلودگی حفاظت به عمل آورد. از طرف دیگر به تغییر رنگ این مصالح ساختمانی نیز منجر نمی‌شود.

در بسیاری از مواقع به شستشوی نما با سند بلاست اقدام می‌گردد. در واقع در فرایند شستشوی نمای ساختمان سند بلاست نیز کاربردهای مخصوص خود را دارد. در بیشتر موارد از سند بلاست برای جلا دادن به سطوح نماها و یا برای صیقلی کردن آن‌ها استفاده می‌کنند.

عملیات شستشو از طریق سند بلاست به این شکل است که دانه‌های شن با فشار بسیار بالای هوا و به‌ همراه آب به نماهای آجری پاشیده می‌شود و از این طریق به تمیز شدن این سطوح کمک می‌کند. در بیشتر موارد از طریق این ابزار نماهای آجری بافت‌دار را تمیز می‌کنند. اما روش شستن نما با آب و بخار آب را می‌توانند برای تمامی انواع نماهای آجری پیاده‌سازی و اجرا کنند.
این نوع از نماها را با استفاده از دستگاه واتر جت نیز شستشو داده و تمیز می‌کنند. دستگاه شستشوی نما واتر جت به‌ نحوی عملیات شستشو را انجام می‌دهد که نمای سازه شما از روز اول خود هم تمیزتر و زیباتر به‌ نظر می‌رسد.

در این شیوه، ترکیبی از سیلیس و یا دانه‌های شن و آب با فشاری بسیار بالا از دستگاه خارج شده و به سطح آجر و نمای آجری پاشیده می‌شود. در بیشتر موارد، متخصصان شستشوی نمای ساختمان واتر جت را برای این کار در نظر می‌گیرند و از مواد شوینده نیز استفاده می‌کنند تا فرایند شستشو به‌ نحوی مؤثرتر و مناسب‌تر تکمیل گردد.

در برخی از موارد نیز با استفاده از سمباده و بدون این‌ که به مواد شوینده‌ آجرنما نیاز باشد می‌توانند این نماها را تمیز و مرتب کنند. شستشوی اجرنما با استفاده از سمباده نیز روشی رایج و کم هزینه است.

شستن نماهای آجری با جوهرنمک نیز رواج دارد. اگر لکه‌های ملات و مصالح ساختمانی پس‌ از فرآیند تکمیل پروژه، بر روی سطوح آجری و نمای آجر باقی‌ مانده باشد با استفاده از جوهر نمک به شستشوی آن‌ها اقدام می‌گردد.

در این شیوه از ترکیبی از آب و جوهر نمک استفاده نموده و سپس آن‌ها را بر روی سطوح مورد نظر خود اعمال می‌نمایند. پس‌از گذشت مدت زمانی در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می‌توانند نمای مورد نظر را با آب شستشو دهند.

در حال حاضر از روش شستن نمای آجری با استفاده از بخار آب هم استفاده می‌کنند. چراکه روشی ساده است و به‌ صورت پاشش بخار آب بر روی نمای آجری با استفاده از دستگاه‌های مخصوص این کار، انجام می‌شود.

شستشوی شیشه نمای ساختمان

عملیات شستشوی شیشه نمای ساختمان و یا نماهای شیشه‌ای، با استفاده از داربست، بدون داربست و… انجام می‌شود. این کار یکی از اقدامات کاملاً تخصصی محسوب می‌گردد. در بیشتر موارد پیش‌ از آغاز به کار، نماها مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرند.

برای‌ اینکه بتوانند خدمات نماشویی شیشه‌ها را انجام دهند و یا به شستشوی پنجره‌های یک نما دست بزنند، باید این نکته را در نظر بگیرند که چه مدت زمانی است که نمای مورد نظر شسته نشده است. در حالت معمول اگر از زمان تمیز شدن شیشه‌های نمای ساختمان، مدت زیادی گذشته باشد و این شیشه‌ها آلودگی بسیاری داشته باشند، لازم است در دو مرحله عملیات شستشوی آن‌ها را انجام دهند.

در بسیاری از موارد، برای مرحله اول از دستگاه واتر جت استفاده می‌کنند تا از این طریق بتوانند خاک، گرد، گل و… که بر روی شیشه نشسته است را از بین ببرند. پس‌ از انجام این کار، وارد گام دوم می‌شوند. در این گام از روش دستی شستشو استفاده می‌کنند.

یعنی مواد شوینده‌ مورد نظرشان را به‌ همراه ابر و یک تی مخصوص مورد استفاده قرار داده و به تمیز کردن و فرایند شستشوی شیشه‌ها اقدام می‌کنند. اما اگر پنجره‌ها و شیشه‌های نمای ساختمان به‌ طور مرتب تمیز شده باشند، طی یک مرحله و با استفاده از ابر و مواد شوینده، شسته و تمیز خواهند شد.

شستشوی نما ساختمان تهران

شستشوی نما ساختمان تهران در این مجموعه با استفاده از یک کادر کاملاً مجرب و با استفاده از ابزارهای ایمنی کار در ارتفاع انجام می‌شود. کادر مجرب این مجموعه می‌توانند خدمات شستن نماهای مختلف را برای ساختمان‌های نوساز، ساختمان‌های قدیمی، نماهای شیشه‌ای، نماهای کامپوزیتی، نماهای سیمانی و بتنی و… انجام دهند.

خدمات شستشوی این مجموعه با استفاده از روش‌های مختلف و تجهیزات و ابزارآلات متنوع صورت می‌گیرد. در واقع کادر متخصص این مجموعه بر اساس نوع جرم و لکه‌هایی که بر روی سطوح نماهای شما نشسته است از ابزار و روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا به تمیز کردن هر چه بیشتر این سطوح اقدام کنند.

از جمله این ابزارها می‌توان به مواد شوینده، مواد نانو، مواد اسیدی و… اشاره کرد. با استفاده از خدمات این مجموعه شما می‌توانید به پاک کردن تمامی آلاینده‌ها، دوده‌ها، جرم‌ها و… از سطوح نماهای خود دست بزنید و ظاهر آن را جذاب و تمیز سازید. بنابراین برای دریافت خدمات نظافتی در حوزه شستشوی نمای ساختمان در کرج و تهران می‌توانید با این مجموعه تماس بگیرید.
در این مجموعه، شستشوی نما ساختمان قیمت‌های مختلفی دارد. به‌ طور کلی می‌توان گفت قیمت و یا هزینه شستن نمای ساختمان با در نظر گرفتن چند عامل و یا فاکتور مهم مشخص می‌شود. یکی از مهم‌ترین این فاکتورها، متراژ نمای ساختمان مورد نظر شما است.

بنابراین هرچه متراژ نمای سازه بیشتر باشد لازم است برای شستشوی آن قیمت بالاتری هم پرداخت نمایید. از طرف دیگر جنس نمای ساختمان نیز قیمت شستشوی آن را تغییر می‌دهد. میزان آلودگی نمای ساختمان نیز قیمت شستشوی آن را با تغییر مواجه می‌سازد. نوع شستشو و ابزار و تجهیزاتی که برای این کار در نظر گرفته می‌شود نیز قیمت شستشوی نمای ساختمان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

نظافت نمای ساختمان با کلایمر و طناب راپل کار و شستشو انواع نما در تهران توسط شرکت نماشویی تهران ارائه می شود ، قیمت نظافت نمای ساختمان را طوری تعیین کرده ایم که اگر ساختمانی نیاز به نظافت نما دارد ما به راحتی وارد کار شده و اقدام به نظافت و شستشوی نمای ساختمان کنیم .

نظافت نمای ساختمان

نمای ساختمان نیز به مانند سایر قسمت های ساختمان در دوره های مشخص نیاز به نظافت دارد ، زیرا که با گذشت زمان انواع کثیفی ها مانند شوره،جرم،سیاهی،لکه ،سفیدک،پوسیده شدن اینها همه ایراداتی است که پس از گذشت زمان مشخص از عمر ساختمان برروی نمای ساختمان ظاهر می شود در اینجا است که شما تصمیمی می گیرید با یک شرکت نماشویی تماس بگیرید و درخواست نماشویی و نظافت نمای ساختمان کنید.

نظافت نمای ساختمان با طناب

روش ها و راهکار های زیادی از جمله کلایمر ،جرثقیل و … برای شستشوی نما و نظافت نمای ساختمان وجود دارد اما شرکت ما اغلب از سریع ترین روش و ارزان ترین روش نماشویی یعنی شستشو نما با طناب کلایمر زا برگزیده است تا با این روش هم نظافت نما به سرعت انجام شود و هم هزینه و قیمت نماشویی به طوری باشد که همگان قدرت انجام نظافت نما را داشته باشند .

در روش نظافت نما با طناب یک راپل کار از نمای ساختمان آویزان شده و با ابزار های مختلف نما شویی شروع به نظافت نمای بیرونی ساختمان تان می کند .

قیمت نظافت نمای ساختمان

برای نظافت نمای ساختمان قیمت مشخص و یکسانی وجود ندارد و دلیل آن تفاوت کثیفی ها و عمر ساختمان و معماری هر ساختمان است،  نماشویی ساختمان یک کار تخصصی است ،از این رو ما کارشناسان تعیین قیمت نماشویی را در شرکت قرار داده ایم تا از پروژه نظافت نمای بیرونی ساختمان تان بازدید کنند و لیست قیمت نظافت نما را به شما اعلام کنند و شما تصمیم به انجام شستشو نما بگیرید .جهت مشاهده لیست قیمت نماشویی کلیک کنید .

نظافت نما ساختمان بدون داربست و با طناب
نظافت نما ساختمان بدون داربست و با طناب

شستشوی نما مهم ترین نوع نگه داری نمای بیرونی ساختمان با کمترین قیمت قابل انجام است! کافیست به ما بسپارید. با انجام شستشوی نما می توان از تمامی لکه ها ،آثار فضله پرنده برروی نما،گرد و خاک نما و … راحت شد.

شستشوی نما ساختمان

نمای ساختمان کثیف شده ؟ حالا چطور نما رو شستشو کنم ؟ دسترسی به نما ندارم ، راهکار مناسب شستشو نما چیست؟ پاسخ همه این سوالات واضح است .شستشوی سطح بیرونی ساختمان با طناب و بدون داربست امکان پذیر است. با این روش دیگر نگران هزینه بالا و دردسر های داربست نباشید.

چرا کهدر سریع ترین زمان راه اندازی و به انجام کار شستن نمای ساختمان مشغول می شویم.در نماشویی لازم است تا ابتدا جنس نما کارشناسی شده و مسایلی چون عمر نما و … لحاظ گردد تا شستشوی نما آسیبی به نمای ساختمان وارد نکند .همچنین باید میزان کثیفی و راهکار های اساسی جهت تمیز کردن نمای ساختمان اتخاد گردد تا شستشوی نما ساختمان به بهترین نحو صورت بگیرد.

شستن نمای آپارتمان

آپارتمان ها دارای ارتفاع بلند و از ۹ متر به بالا هستند طبیعی است که هیچ راهی جز شستشوی نما با طناب نداریم . تنها کاری که می کنید با ما تماس می گیرید و ما مانند روز اول با مواد نانو و یا سندبلاست واترجت یا هر روش کارشناسی شده دیگر اقدام به تمیز کردن نما می شود.

شستشوی نما آجری

نمای آجری می تواند از انواع اجر ها . یا ترکیبی از آجر و چوب وی ا ترکیبی از آجر و سنگ و یا آجر تنها برای نما استفاده شود .ایرادی که آجر دارد به دلیل پفکی بودن آن جاذب آب و نیز کثیفی است و پس از گذشت مدتی شوره می زند که همه اینها باید برطرف شود راهکاری که برای از بین بردن کثیفی آجر و نیز شوره آن وجود دارد کمی نیاز به تخصص نماکار دارد.

قیمت شستشو و نظافت نمای ساختمان بدون داربست در تهران و سایر شهرها
قیمت شستشو و نظافت نمای ساختمان بدون داربست در تهران و سایر شهرها

اما به زبان ساده می توان گفت که جهت تمیز کردن نمای آجری از دستگاه واترجت سندبلاست و سیلیس استفاده می شود.برای پاک کردن شوره آجر در مراحل شستن نما لازم تا از مواد نانو و خنثی کننده شوره آجر استفاده کرد .

شستشوی نما سنگی

نمای سنگی همانطور که در نمای ساختمانها معلوم است آنچنان کثیفی را معلوم نمی کند اما در واقع کثیف است .و نیاز به شستن نما سنگی است این را چطور تشخیص دهیم؟ اگر برروی نمای سنگی خود هر گونه لکه یا شره آب و یا دوده مشاهده کردید بدانید زمان شستن نما رسیده است .جهت شستن نمای سنگی روش ها و ابزار های متنوعی وجود دارد اما بهتر است از اب فشار قوی و مواد اسیدی بسیار ضعیف و با غلظت پایین استفاده شود .

سنگ هایی مانند تراورتن و دسته مرمریت غلظت اسید را به صورت بسیار کم به سنگ بزنید تا ایرادی متحمل سنگ نشود .و برای شستشوی نمای گرانیتی می توان از مواد اسیدی ترکیبی استفاده نمود .

قیمت و هزینه شستشوی نما

اصلا نگران قیمت نباشید چرا که ما کارشناسان با تجربه را برای شما در سریع ترین زمان می فرستیم تا پایین ترین قیمت ممکن را به اطلاع شما برسانند . نحوه محاسبه قیمت شستشو نمای ساختمان در تهران به صورت متر مربعی و یا چکی انجام می شود که در این صورت می توان از خدمات مشخص مانند اسید شویی،سندبلاست شویی،نانو شویی و … توافق کرد تا پس از اتمام کار مشکلی بر سر قیمت تمام شده شستن نما ایجاد نشود .

شستشوی نمای ساختمان
شستشوی نمای ساختمان

قیمت شستن نمای ساختمان هزینه بسیار جزئی دارد که واقعا ارزش آن پس از اتمام کار معلوم می شود. هزینه شستشوی نمای آپارتان های بلند بستگی به عواملی چون میزان کثیفی ،عمر ساختمان،نوع نما،مواد مصرفی که در آخر توسط نماکار تحویل کارفرما می شود محاسبه می شود.

شستن نمای ساختمان

به دلیل دغدغه های روز مره بیشتر ما از شستشوی نما به ویژه نمای بیرونی ساختمان بی خبر می مانیم.اما باید بدانیم این یک مسیولیت اساسی برای تک تک ساکنین ساختمان است . که در حفظ زیبایی و سلامت ملک خود وقت و هزینه بگذاریم به ویژه برای نماشویی ساختمان به ویژه وقتی که ساختمان محل زندگی ما باشد یا یک ساختمان تجاری باشد اهمیت شستشوی و تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان چند برابر می شود .برای هر ساختمان مهم ترین قسمت نمای آن است زیرا اولین چیزی که به چشم ما می خورد نمای یک ساختمان است .این باعث می شود تا شما یک تصوری درباره ساکنین ان و یا اگر ساختمان تجاری باشد از تجارت داخل ان داشته باشید .همه اینها بر میگردد که برداشت اولیه ما در باره نمای ساختمان نگه داری و تمیزی نما چطور باشد .

شستشو نما ساختمان با طناب

اگر شما صاحب ملک یا مدیر ساختمان هستید ،وقت خود را برای ارزیابی نیازهای تمیز کردن داخل و بیرون و حتی نقاشی نمای ساختمان بگذارید تا بهترین کیفیت ساختمان را داشته باشید . مدیر ساختمان باید یک پیمانکار نماشویی را برای شستشوی نمای ساختمان انتخاب کند که از تمامی مسای درگیر و مربوط به شستن نما باخبر باشد و کار را با ایمنی هر چه تمام تر به انجام برساند.در استرالیا شورای شهر سعی کرده تا انگیزه زیادی در مالکان ساختمان ها حتی با کمک های مالی ایجاد کند چرا که کاملا درک شده است که تمیزی نمای بیرونی ساختمان ها چه اهمیتی بر نما و جلوه شهر ها دارد .و این را در نظر داشته باشید که همیشه مستاجرین و خریداران ملک هایی را انتخاب ی کنند که همواره همه قسمت های ساختمان به ویژه شستشوی نمای ساختمان به موقع و تمیز باشد .

شستشوی نما با طناب
شستشوی نما با طناب

خلاصه و جمع بندی مطلب

برای سفارش شستشوی نما ساختمان و اطلاع از  نماشویی با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

‫3 نظر

  • ناشناس

    سلام.ممنون از مطالب مفیدی که دادید.ولی لطفا خلاصه بنویسید و مطالب اضافی و تکراری رو در سراسر مقاله حذف بفرمائید.

    24, آوریل 2023 در 1:37 ب.ظ
    • بهاری

      بله ممنون از نظر خوب شما

      26, آوریل 2023 در 4:26 ب.ظ
  • مدیر ساختمان

    شستشوی نما ساختمان رو سپردیم به شرکت نماشویی تهران ، روش کارشون به این صورته اول واترجت میکنن کل نمارو و بعد برای نظافت نما از ابروتی استفاده می کنن . من راضی بودم و دستتون درد نکنه عالی بود .

    21, دسامبر 2021 در 9:25 ق.ظ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته