تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پیچ و رولپلاک نما در چیتگر و شهرک راه آهن

پیچ و رولپلاک نما در چیتگر و شهرک راه آهن

پیچ و رولپلاک سنگ نما در چیتگر و شهرک راه آهن به روش راپل و بدون داربست با طناب کارهای ماهر شرکت پیچ رولپلاک نما با طناب تهران انجام می شود .

تثبیت سنگ نما در چیتگر

ساختمان های منطقه جدید چیتگر که دارای طراحی های مدرن و جالبی هستند گاها به دلایل مانند اسکوپ نشدن سنگ و یا سست شدن سنگ نما موجب ایجاد خسارات جانی و مالی شده است که شرکت بهاری در این عرصه برای جلوگیری از اتفاقات نا خوشایند روش مقاوم سازی سنگ نما را با استفاده از پیچ های شش سانتی گالوانیزاه و همچنین روش چسبی که با تزریق ماستیک به پشت سنگ انجام می شود را به شکل کاملا حرفه ای ارایه می کند .جهت ارتباط با مجری پیچ رولپلاک نما کلیک کنید. در اجرای مقاوم کردن سنگ نما سوراخ کردن سنگ نما بسیار مهم است تا سنگ نشکند و بتوان با کمترین شستگی نما را محکم کرد ، همچنین راپل کار در تهران باید بتواند با چسباندن سنگ های ریخته شده نما ، یک نمای زیبا و مقاوم تحویل دهد .

پیچ رولپلاک نما در شهرک راه آهن

پیچ های معمولی با روش های ویژه که ما در نظر می گیریم احتمال زنگ زدگی و شکستگی بسیار پایینی دارند زیرا که پس از انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در شهرک راه آهن با استفاده از رزین و بتونه ته پیچ کاملا پوشانده شده و از نفوذ آب و رطوبت و در نهایت از زنگ زدگی و پوسیدگی پیچ جلوگیری می شود .

برای سفارش خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما در چیتگر و شهرک راه آهن و شهر زیبا با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته