تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی در لواسان

کفسابی در لواسان

لواسان شهری در شمال تهران و به عنوان منطقه ای ویلایی و گردشگری در سالهای اخیر مورد توجه مردم قرار گرفته است و کفسابی در لواسان اهمیت یافته است . این منطقه بسیار خوش آب و هوا و در مسیر فشم قرار دارد که به دلیل ارتفاعات و نیز رود به منطقه ای کاملا گردشگری و تریحی تبدیل شده است.

 به طوری که سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب کرده است در سالهای اخیر رشد ویلاسازی در این منطقه بسیار شدید و باور نکردنی بود است . ویلاهایی با متراژ بالا و هم چنین ساخته شده از متریال های بسیار گران قیمت و لوکس، ویلاهایی با کفپوش های سنگی سفید که تداعی مدینه فاضله را دارد .

عکس نمونه کار کفسابی در لواسان
کفسابی در لواسان – سنگسابی در لواسان – کفساب و سابزن در لواسان

ساختمان هایی که در هر وجب آن اثر ده ها هنرمند ساختمان نهفته است از طرح های زیبای سقف و دیوار ها تا کفپوش های روشن سنگی که نمودی از طبیعت است .در این بین ما به کفسابی در لواسان اشاره داریم شاید حساس ترین و لوکس ترین کار هر کفساب در لواسان اتفاق افتاده است . 

کفسابی با شفافیت و درخشش باور نکردنی که مطابق میل کارفرما باشد . سنگ های با ابعاد بزرگ اولین حرفی است که از کارفرما می شنویم کفپوش بدون بند و کاملا یکدست را از ما می خواهند به طوری که سنگ به ابعاد ساختمان را یک جا برروی کف فرش کرده باشند .این کار را انجام می دهیم .

کفسابی بدون بند مخصوص ساختمان های لواسان

ما به کار فرمایان خود این قول را می دهیم که کفسابی بدون بند تحویلشان دهیم ،این نوع کف سابی به سابزنی گفته می شود که در آن بند سنگ مشخص نشود این بالاترین کیفیت کار یک کفساب می تواند باشد .در این نوع از کف سابی مشاهده می شود که کف اتاق یک سنگ یک تکه بریده شده و بر کف اتاق فرش شده است .

کفسابی سنگ در لواسان،
کفسابی ایتالیایی در لواسان،كفسابي در لواسان
کفسابی ایتالیایی در لواسان

 (شفافیت آینه و براقیت الماس )این شعار ما نیست این نتیجه کار ماست . در این روش عمر ساب بسیار بالا می رود و سایش سنگ تا حدودی غیر ممکن نمی شود چون هیچ درز و نقطه ای وجود ندارد تا سایش از انجا شروع شود .کفسابی در لواسان باید کفسابی بدون بند باشد . برای اطلاع بیشتر در زمینه تفاوت کفسابی مدرن و سنتی کلیک کنید.

سنگسابی ویلا لواسان

همانطور که اشاره شد لواسان شهری ویلایی است و اکثر خانه ها به صورت ویلاساز هستند مزیت این خانه ها دلباز بودن و متراژ بالا و همچنین محیطی کاملا شخصی است و اغلب برای تعطیلات و آخر هفته استفاده می شود .

کفشویی ویلا در لواسان،کفسابی حیاط ویلا در لواسان
کفشویی ویلا در لواسان با دستگاه ساب سنگ

 برای اینکه لذت تعطیلات را چند برابر کنیم باید محیط متفاوت تر و نیز بهتر از زندگی عادی ما شود از این رو خدماتی مانند کفسابی در لواسان و هم چنین نماشویی برای ویلاهای لواسان لازم و ضروری است تا هم عمر ساختمان افزایش یابد و هم کیفیت و زیبایی ساختمان چند برابر شود . 

قیمت کفسابی در لواسان

قیمت و هزینه سنگسابی در لواسان به دلیل حساسیت بالای کار و نیز سنگ های ابعاد بزرگ که معمولا در ویلاهای لواسان کار می شود . کار ساب سنگ در لواسان را کمی حرفه ای تر و با دقت بیشتر می طلبد تا با انجام صحیح و اصولی خدمات كفسابي در لواسان به نتیجه خوب و مطلوب که براقیت و شفافیت هرچه بیشتر سنگ رسید .

انجام دقیق نکات بالا و مراحل ساب سنگ توسط کفساب در لواسان نیاز به قیمت معقول و منطقی در مقایسه با کیفیت کار را می طلبد که وابسته به مراحل ساب کامل سنگ و نیز لقمه های مصرفی است ، که برای رسیدن به بهترین نتیجه باید از لقمه های استاندارد و اورجینال بهره گرفت که همگی در قیمت و هزینه تمام شده کفسابی در لواسان تاثیر گذار است .

برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید .

برای سفارش کفسابی در لواسان و  سنگسابی در لواسان با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته